Re: Quick News Topic

2776
Ik zie wel dat Bancontact geen optie zal zijn... Dus zal wss betaalgegevens moeten aanpassen... Maar voor PayPal kiezen dan. Maar zal weer wat tijd vergen om in te geven, dus ja ik verwacht er niet teveel van om ééntje te hebben (Console).
Image

Re: Quick News Topic

2784
Marty wrote: 26 Sep 2024 11:28 Ik had dat toen ook met de psvr2 dat paypal niet goed werkte (of ik snapte het toen niet)

Maar in Nederland kan het nu blijkbaar ook met ideal. Ideaal hoor :lol:
Ik had de optie met bancontact (gewone bankkaart). Maar tot 3x ging de betaling niet door. Om 11u kon ik nog altijd de console in mijn wagentje zetten en doorgaan naar betalen. Maar de betaling wordt geannuleerd.
Image

Re: Quick News Topic

2785
NTGSruler wrote: 26 Sep 2024 11:36
Marty wrote: 26 Sep 2024 11:28 Ik had dat toen ook met de psvr2 dat paypal niet goed werkte (of ik snapte het toen niet)

Maar in Nederland kan het nu blijkbaar ook met ideal. Ideaal hoor :lol:
Ik had de optie met bancontact (gewone bankkaart). Maar tot 3x ging de betaling niet door. Om 11u kon ik nog altijd de console in mijn wagentje zetten en doorgaan naar betalen. Maar de betaling wordt geannuleerd.
Kan je niet koppelen aan Paypal? Bij mij stond er alleen Visa, Mastercard, Paypal dacht ik.
Image

Re: Quick News Topic

2786
Ik was bezig met de 30 jaar controller te bestellen maar terwijl ik in winkelmandje bezig was, was hij plots niet meer beschikbaar :(
Had er niet meer aan gedacht en ook met barstende koppijn wakker geworden vandaag.
Image

Re: Quick News Topic

2787
Kolm wrote: 26 Sep 2024 11:51 Ik was bezig met de 30 jaar controller te bestellen maar terwijl ik in winkelmandje bezig was, was hij plots niet meer beschikbaar :(
Had er niet meer aan gedacht en ook met barstende koppijn wakker geworden vandaag.
:( beterschap.

Ik ben na de portal ook nog teruggegaan voor de controller, maar ben ook gecartsniped... Was eigenlijk heel de tijd over beide aan het twijfelen.
Image

Re: Quick News Topic

2789
zenmaster wrote: 26 Sep 2024 11:54
Kolm wrote: 26 Sep 2024 11:51 Ik was bezig met de 30 jaar controller te bestellen maar terwijl ik in winkelmandje bezig was, was hij plots niet meer beschikbaar :(
Had er niet meer aan gedacht en ook met barstende koppijn wakker geworden vandaag.
:( beterschap.

Ik ben na de portal ook nog teruggegaan voor de controller, maar ben ook gecartsniped... Was eigenlijk heel de tijd over beide aan het twijfelen.
Dank je!

Wel slecht dat als je in het afrondingsproces zit, je alsnog hem kwijt kan raken. Komt ook doordat ze alles tegenwoordig in die balk aan de zijkant willen doen ipv aparte pagina's. Dan zien ze enkel dat je in winkelwagen bent maar niet dat je aan het afronden bent.

Ik werd dan eerst nog naar de NL versie geredirect na de timer en toen ik regio naar BE zette moest ik opnieuw in wachtrij... Dat hele regio detectie systeem terwijl je al ingelogd bent(!) en ze dus regio al weten is ook gewoon slecht. In de gewone store heb ik nu gewoon een link waar de regio al in staat waardoor hij het niet meer doet, maar bij dit ging dat niet.

Ik kon daarna in eerste instantie de gewone dualsense ook niet vinden. Portal en die dure controller stonden wel op voorpagina, maar rest niet.
Image
cron