Re: Quick News Topic

2791
zenmaster wrote: 26 Sep 2024 12:12 Scalpers hebben wel hun werk gehad dan want je kon er maar 1 per account bestellen. Of weer heel weinig stock.

Mja, ik zou die DS4 dan gewoon verkopen. *slides in DM´s*
Nope :P

Zolang ik niet financieel aan de grond zit heb ik geen plannen om verzameldingen te verkopen :lol:
Image

Re: Quick News Topic

2792
zenmaster wrote: 26 Sep 2024 12:12 Scalpers hebben wel hun werk gehad dan want je kon er maar 1 per account bestellen. Of weer heel weinig stock.

Mja, ik zou die DS4 dan gewoon verkopen. *slides in DM´s*
Zenmaster, zou je willen kussen.
PayPal heeft gewerkt. Bestelling PS5Pro is geplaatst met bevestigingsmail van Sony. Juist uitvogelen nu hoe de betaling werkt want had mijn 800 euro al terug overgeschreven naar mijn bankrekening.
Image

Re: Quick News Topic

2794
NTGSruler wrote: 26 Sep 2024 12:24
zenmaster wrote: 26 Sep 2024 12:12 Scalpers hebben wel hun werk gehad dan want je kon er maar 1 per account bestellen. Of weer heel weinig stock.

Mja, ik zou die DS4 dan gewoon verkopen. *slides in DM´s*
Zenmaster, zou je willen kussen.
PayPal heeft gewerkt. Bestelling PS5Pro is geplaatst met bevestigingsmail van Sony. Juist uitvogelen nu hoe de betaling werkt want had mijn 800 euro al terug overgeschreven naar mijn bankrekening.
Ik heb geen zin om opnieuw in de wachtrij te staan bij direct, maar bij de PSVR2 werd paypal en credit card, afgeschreven iets voor de release. Staat me bij dat ik ergens recent hier wat voorwaarden had gepost waar dan stond dat enkel bancontact direct werd afgeschreven.
Image

Re: Quick News Topic

2795
NTGSruler wrote: 26 Sep 2024 12:24
zenmaster wrote: 26 Sep 2024 12:12 Scalpers hebben wel hun werk gehad dan want je kon er maar 1 per account bestellen. Of weer heel weinig stock.

Mja, ik zou die DS4 dan gewoon verkopen. *slides in DM´s*
Zenmaster, zou je willen kussen.
PayPal heeft gewerkt. Bestelling PS5Pro is geplaatst met bevestigingsmail van Sony. Juist uitvogelen nu hoe de betaling werkt want had mijn 800 euro al terug overgeschreven naar mijn bankrekening.
Gevonden:
https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... 97#p103197
Image

Re: Quick News Topic

2797
NTGSruler wrote: 26 Sep 2024 12:56 Kolm: bedankt! Belangrijkste is dat als er niet voldoende geld op staat, ze de preorder kunnen cancellen!


:jip:
Haal even heel snel die afbeelding weg... je bestelnummer staat erin en de hele wereld kan dit lezen.

Ook op de ibb.co site weghalen als je kan.
Image

Re: Quick News Topic

2801
Ook heel lang getwijfeld. Beetje een vieze nasmaak door de prijs wel. Ik zat al enkele weken 50/50 om er 1 te zoeken, maar die old school grijs en prachtige verpakking hebben het gedaan.
Eventjes de base PS5 in wagentje gehad, maar dat had ik thuis nooit uitgelegd gekregen...
Image

Re: Quick News Topic

2802
Jij hebt de Portal besteld hé? Een base PS5 (grijs) is mss idd wel wat moeilijk uit te leggen als je er eentje hebt in het wit. Een Pro is trouwens hetzelfde verhaal. Mijn vrouw was blij voor mij dat ik er alsnog eentje heb kunnen bestellen. Al doet dat haar niks :D Betaal het natuurlijk ook van mijn geld, ging anders even wat moeilijker liggen vrees ik :lol:
Image