Re: Pronken met je Platinums

4982
Sanity penguin wrote: 23 Sep 2024 16:32 Ben ook met collectable guide bezig om die reden. Voorlopig nog geen issues tegen gekomen, maar toch zonde dat games tegenwoordig zo geplaagd gaan met bugs bij release.
Spel zelf is echt wel tof. Origineel concept met mix 2D en 3D. Voelt alleen wat te gemakkelijk aan.
Dat heeft Epic Mickey ook, die ben ik toevallig aan het spelen :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

4985
Proficiat aan de platinum behalers hierboven!

#87 --> Batman: Arkham Knight
Image

Pff, wat een game alwee! En een mooi einde aan de voor mij persoonlijk beste superhelden reeks ooit gemaakt. De platinum was puur knightmerrie materiaal. Het heeft even de trophy hunting goesting opgegeven :p Er zaten echt onnozele trophies in (vlieg onder alle 3 de bruggen zonder 1 keer te boosten, gebruik 15 verschillende moves in 1 combo, 8 verschillende sprongen maken van minstens 100m), maar ook de AR challenges waren extreem lastig. Al een geluk tellen de dlc challenges mee voor de 69 sterren. En ja, natuurlijk alle riddler trophies die je moet verzamelen, maar die had ik ooit in een ver verleden al eens gedaan omdat je dan pas het echte einde krijgt.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4986
Is dit de Batman game met de fameuze Brutality 101? Ik denk dat we deze game ooit eens met Plus gekregen hebben en tot op heden er nooit aan begonnen. Al lijkt mij dit wel een leuke platinum (denk ik), maar die challenges inderdaad en de DLC trophies zijn een PIT.

Dus dikke proficiat, want dit is wel een mooie platinum!
Image

Re: Pronken met je Platinums

4987
NTGSruler wrote: 27 Sep 2024 19:45 Is dit de Batman game met de fameuze Brutality 101? Ik denk dat we deze game ooit eens met Plus gekregen hebben en tot op heden er nooit aan begonnen. Al lijkt mij dit wel een leuke platinum (denk ik), maar die challenges inderdaad en de DLC trophies zijn een PIT.

Dus dikke proficiat, want dit is wel een mooie platinum!
Dankje ;) Deze heeft brutality 101, maar ik denk dat Arkham City ook een soortgelijke heeft. Raar maar waar ging deze trophy best vlot. Denk dat het 15 pogingen ofzo gevraagd heeft. Aan de dlc trophies ga ik mezelf nooit wagen zelfs :p Hier zitten echt extreme trophies tussen waarbij je combo's moet behalen van 600 ofzo (dus 600 klappen uitdelen zonder zelf geraakt te worden).
Maar ik raad de volledige reeks ook wel aan. Ze volgen elkaar wel echt op. Arkham Knight is een rechtstreeks vervolg op City.
Image
cron