Re: Wat speel je op dit moment?

3541
Vind het nog altijd een topper. Ja, die trophy is wel wat irritant als je 1 ding mist, maar voor de rest vond ik het een heel leuke game. Proficiat nog met de plat. :cool:

Hier begonnen met de eerste Little Nightmares. Heb wat problemen in sommige stukken, misschien zijn het de controls, misschien suck ik gewoon. Maar het lijkt me wel een leuke kleinere game.

Ben nu wel met 5 of 6 games tegelijk bezig, maar het interesseert me nu even geen hol. :q: Het was al een heel druk jaar en blijf thuis elke week bezig. Eind december de schade opmeten. :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3542
Heb eigenlijk best wel genoten terug van de game. Sommige stukken blijven echter wel duren vind ik, maar goed :D
De collectibles gingen vrij vlot, het helpt natuurlijk dat ik de game al eens had gespeeld.

En ach, eens het nieuwe huis op punt staat, kun je weer zorgeloos gamen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3543
Vorige week The Last of Us Part 2 remastered goedkoop op de kop getikt.
[+] extreme verhaal spoilers
Ik dacht bijna klaar te zijn met de game, moet ik weer helemaal opnieuw beginnen en levelen met Abby :dizzy:

Wel leuk dat ze nieuwe wapens heeft. En dat we nu wat meer informatie over de scavs krijgen. Het verhaal van Abby (dag 1 completed) tot zo ver trekt mij ook wat meer. Bij Ellie kon ik mij niet heel goed inleven in het net5 achtige zwangere lesbische love triangle plot.

Qua gameplay is het precies hetzelfde als de vorige game dus doet niks vernieuwends. Behalve misschien dat je nu op de grond kan liggen? Ik had daar wel op iets meer nieuwe gameplay elementen gehoopt.

Ik verwacht dat Abby zichzelf op het eind door het hoofd heen schiet gezien al haar vrienden door Ellie zijn vermoord. En een Playstation karakter als Ellie laten ze vast niet dood gaan. Maarja, dat had ik ook niet van Joel verwacht. We zullen het gaan zien.