Re: PlayStation 5

2281
Mr.Wolf wrote: 01 Oct 2024 11:32
NTGSruler wrote: 01 Oct 2024 08:45 Ondertussen zou het "ads" probleem al opgelost zijn. Zou gaan om een bug..
Toch raar dat een bug dan plots reclame laat zien... Waar rook is?
Dacht ook al zoiets. Was helemaal geen bug... Heel veel verzet en klachten waarschijnlijk. "Dan maar even niet." Ik denk toch wel dat er zoiets gaat komen ooit. Meestal als ze zoiets testen zonder iets te aan te kondigen, ook bij apps, komt het er wel. Maar laat ons hopen van niet.
Image

Re: PlayStation 5

2283
Mr.Wolf wrote: 01 Oct 2024 11:32
NTGSruler wrote: 01 Oct 2024 08:45 Ondertussen zou het "ads" probleem al opgelost zijn. Zou gaan om een bug..
Toch raar dat een bug dan plots reclame laat zien... Waar rook is?
Dat is de conclusie van velen. Een stille test en zien dat er teveel backlash is, om dan te zeggen, twas een bug...
Image

Re: PlayStation 5

2285
Wel benieuwd wanneer we hier in België en Nederland de widget update kunnen gaan gebruiken. Lijkt mij alvast leuk om toch weer iets of wat activiteiten uit mijn vriendenlijst te zien.

Trouwens weetje: in Japan kan je pas de 30th anniversary console preorderen met een PSN account met 30u activiteit op. 30u is niet veel, maar tis toch een kleine stap om scalpers/bots tegen te gaan.
Image

Re: PlayStation 5

2289
Deze meldingen van Mystic en die 30u waren me ook al ter horen gekomen. YouTube kanalen volgen. Die bug was sowieso een testproces met teveel protest. Sony is niet zo goed bezig.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

Re: PlayStation 5

2290
Iemand die eens de 3D audio heeft uitgetest? Je kan nu via een 7tal testen, je koptelefoon instellen kwestie geluidsprofiel. Heb dat eens gedaan en ik gebruik nu dit profiel, ergens hoor ik wel een verschil :lol:
Vond het soms nogal moeilijk om aan te duiden tijdens de test langswaar het geluid kwam. Nu heeft Dead Space toevallig een 3D audio mode, dus heb die nu ingesteld.
Zoals ik daarnet aan gaf in wat speel je momenteel: de geluiden rondom je zitten echt zéér goed in elkaar. Je voelt je echt op het schip en je hoort de aliens boven en in de muur rondlopen.
Heb het volume wel luider gezet nu in mijn headset, wat wel een verschil maakt. Ik speel altijd met headset, maar het volume staat meestal redelijk laag. (Voornamelijk om mijn vrouw niet te irriteren die dan beneden 5x staat te roepen dat het eten gereed is :lol: )
Image
cron