Re: PlayStation 5

2326
Pistol Whip heb ik maar ivm mijn rug kan ik niet alle ontwijkende bewegingen maken. Soms ook al moeite met beatsaber als ik moet bukken

Zo klink ik wel heel oud... :lol:

NTGSruler wrote: 30 Oct 2024 13:20 Goed bezig Marty! Blijven volhouden en dan staat die Pro in no time onder je tv ;)
Mag ernaast ook? Anders moet ik m'n hele setup aan gaan passen :think:
Image

2328
Het is bevestigd dat de bovenste slim plates niet werken op een pro :L:
I had some Cobalt blue plates so I decided to try them out on the Pro and I can confirm the bottom plates match the slim however the top plates do not match because while they're physically the same size. The teeth that connect to the system are and slightly different places. So you can't connect the top part. I'm only telling you all this so y'all know and don't bother ordering plates for the slim to use on the Pro.
https://www.reddit.com/r/playstation/co ... _the_slim/
https://www.4gamers.be/nieuws/85905/1/s ... tion-5-pro
Image

2330
NTGSruler wrote: 31 Oct 2024 16:51 Mja nogal bizarre keuze weeral van Sony. Maar ik dacht de PS5Pro net iets groter is dan de Slim.
Dat iets groter komt waarschijnlijk door die middelste ribbels die het middenstuk wat hoger maken. Volgens die persoon op reddit zijn de platen even groot maar gewoon de puntjes die op een andere plek zitten waardoor het niet meer past.
Image

2331
Kolm wrote: 31 Oct 2024 17:36
NTGSruler wrote: 31 Oct 2024 16:51 Mja nogal bizarre keuze weeral van Sony. Maar ik dacht de PS5Pro net iets groter is dan de Slim.
Dat iets groter komt waarschijnlijk door die middelste ribbels die het middenstuk wat hoger maken. Volgens die persoon op reddit zijn de platen even groot maar gewoon de puntjes die op een andere plek zitten waardoor het niet meer past.
Ja had het gelezen. Dus zoals ik zei: bizarre keuze van Sony!

Andere vraag: ondertussen is het geld van PayPal naar Sony gedaan voor de Pro. Nu ga ik waarschijnlijk donderdag moeten gaan werken om een zieke collega te vervangen :wot: :wot: Ik ben hier nogal redelijk door gefrustreerd, enerzijds omdat ik dus thuis was maar voor andere werkgerelateerde zaken die hier niets aan bijdragen.
Echter zal er donderdag wss niemand thuis zijn om de levering te ontvangen. Als mijn vermoeden correct is zal het wss UPS zijn die komt leveren (was bij de stand van de PS via Direct ook zo). Bij de levering van de stand was het dus 12u33. Dit betekent dat het pakket wss naar een ander punt zal worden geleverd waar ik daar dan de dag nadien niet zal kunnen om gaan (zit meestal dag tss) en daarna is het weekend waardoor ik het risico loop een Playstation console van 800 euro enkele dagen ergens anders te moeten laten. Om maar niet te praten over hoeveel er potentieel met die pakketten gegooid worden.
Zou het nog mogelijk zijn om de leveringsdatum aan te passen ergens? Misschien als ik de bevestiging + link van de levering krijg?
Tis maar om te zeggen, maar dit frustreert mij mateloos. Ik keek (kijk) enorm uit naar de release/ontvangen van de Pro console. Wil ook niet het risico lopen om 800euro te verliezen als het pakketje mogelijks kwijt is.
Image

2332
NTGSruler wrote: 01 Nov 2024 12:27 Ja had het gelezen. Dus zoals ik zei: bizarre keuze van Sony!

Andere vraag: ondertussen is het geld van PayPal naar Sony gedaan voor de Pro. Nu ga ik waarschijnlijk donderdag moeten gaan werken om een zieke collega te vervangen :wot: :wot: Ik ben hier nogal redelijk door gefrustreerd, enerzijds omdat ik dus thuis was maar voor andere werkgerelateerde zaken die hier niets aan bijdragen.
Echter zal er donderdag wss niemand thuis zijn om de levering te ontvangen. Als mijn vermoeden correct is zal het wss UPS zijn die komt leveren (was bij de stand van de PS via Direct ook zo). Bij de levering van de stand was het dus 12u33. Dit betekent dat het pakket wss naar een ander punt zal worden geleverd waar ik daar dan de dag nadien niet zal kunnen om gaan (zit meestal dag tss) en daarna is het weekend waardoor ik het risico loop een Playstation console van 800 euro enkele dagen ergens anders te moeten laten. Om maar niet te praten over hoeveel er potentieel met die pakketten gegooid worden.
Zou het nog mogelijk zijn om de leveringsdatum aan te passen ergens? Misschien als ik de bevestiging + link van de levering krijg?
Tis maar om te zeggen, maar dit frustreert mij mateloos. Ik keek (kijk) enorm uit naar de release/ontvangen van de Pro console. Wil ook niet het risico lopen om 800euro te verliezen als het pakketje mogelijks kwijt is.
Je kan bij UPS een account aanmaken en eens je dan je tracking nummer weet, kan je wel wat aanpassen dacht ik.
Weet alleen even niet meer hoe het werkt, is jaren geleden dat ik dat een keer gedaan heb.
Image

2333
Bij UPS kan je normaal nog kiezen als je snel genoeg bent. Zorg dat je al een UPS account hebt. Normaal kan je dan zodra je van hen een bevestiging krijgt nog de levering aanpassen. Als ze onderweg zijn voor levering niet meer.
Image

2334
Bedankt voor het antwoord Kolm. Ik was niet zeker als dit kon aangezien het Sony is die de leveringsdatum bepaald. Dus geen idee als ik dit nog ga kunnen aanpassen naar de vrijdag bijvoorbeeld. Eens ik een link van levering krijg, bekijk ik het eens en kan ik hopelijk nog wat aanpassen.

@Zenmaster: ook bedankt om te reageren. Dus maar eens een UPS account aanmaken.

Vraag mij nu natuurlijk af als het deze keer ook UPS zal zijn die de levering doet?
Image

2335
Ja, zal er een beetje vanaf hangen. Ik kies altijd onmiddelijk om het in een locker te leveren, als dat kan. Gegooid wordt er sowieso mee afhankelijk van de chauffeur, maar als het geleverd is alvast niet meer. In een postkantoor weet je ook nooit...
Telkens ik bij Direct bestelde was het UPS, dus denk het wel.
Image

2336
zenmaster wrote: 01 Nov 2024 13:12 Ja, zal er een beetje vanaf hangen. Ik kies altijd onmiddelijk om het in een locker te leveren, als dat kan. Gegooid wordt er sowieso mee afhankelijk van de chauffeur, maar als het geleverd is alvast niet meer. In een postkantoor weet je ook nooit...
Telkens ik bij Direct bestelde was het UPS, dus denk het wel.
Ik prefereer om het direct thuis te hebben, want anders kan ik nog naar de buurgemeente gaan rijden naar een godverlaten krantenwinkel om mijn pakket op te pikken.

Het probleem is dat ik moeilijk kan afgaan op het mogelijks geleverde uur. Mijn vrouw is in de voormiddag thuis, maar als het tegen de middag niet geleverd is... Dan kan ik het gaan zoeken. Dus misschien het beste om indien mogelijk de de dag nadien te laten leveren. Dan heb ik wel nachtshift (ook dankzij zieke collega), maar ik ben dan ganse dag thuis om de levering te ontvangen.
Image

2337
Allemaal wel handig om rechtstreeks bij PlayStation te kunnen bestellen, maar die levering zou ik toch ook niet zien zitten met mijn onregelmatige uren :goaway:
Dat vond ik dan weer handig aan Game Mania, maar ja, op die ene console die ik in 10 jaar koop, zouden ze het ook niet overleefd hebben :lol: