Re: PlayStation 5
2357Als het goed is mag het ook gezegd worden! Dit was 1 van de meest vlotte installatieprocessen ooit! SSD erin, Disc Drive erin, QR code scannen, disc drive linken, games overzetten op console storage. Deze namiddag alles eens testen en nog de stand eronder zetten want dat was ik vergeten.
2358Veel plezier ermee!
Goede indrukken van? Merkbare verschillen?
Het begint voor mij ook toch al wat meer te kriebelen om er een te kopen...
Goede indrukken van? Merkbare verschillen?
Het begint voor mij ook toch al wat meer te kriebelen om er een te kopen...
2359Ja. Alle games wat ik al gespeeld heb zijn klaarder. Voornaamste verschil is GT7 =》 4k120fps en de game heeft eigenlijk nog geen officiële Pro Enhanced patch gekregen.
Verder heb ik eindelijk nog een trophy behaald in de vorige CoD game omdat doe online gebonden is en die mode wss binnenkort verlaten wordt wegens nieuwe game en zombies mode.
Heb wel alvast Alan Wake II gedownload waar ik zéér benieuwd naar ben.
Verder heb ik eindelijk nog een trophy behaald in de vorige CoD game omdat doe online gebonden is en die mode wss binnenkort verlaten wordt wegens nieuwe game en zombies mode.
Heb wel alvast Alan Wake II gedownload waar ik zéér benieuwd naar ben.
2362Haha ja dat bedoel ik. Helderder en bij GT7 enorm cleane look.
Moet nog eens wat Pro enhanced games spelen. Eens de store bekijken, is speciaal een categorie games beschikbaar nu.
Moet nog eens wat Pro enhanced games spelen. Eens de store bekijken, is speciaal een categorie games beschikbaar nu.