Re: Je nieuwste trophies

918
Kolm wrote: 02 Aug 2024 19:11 Afgelopen zaterdag was het eindelijk zover: GTAV PS4 100%! :party: :party: :party:

Image

Masterminds
GTA Online: Complete all 3 Criminal Mastermind challenges in The Doomsday Heist.

Uiteindelijk was onze allereerste poging voor de finale ook de goeie. Zelf had ik eigenlijk verwacht dat we 5-10 pogingen nodig hadden maar uiteindelijk was eentje genoeg! Al is het wel een paar keer close geweest, zoals tijdens de allerlaatste vlucht met een soort exoskelet/jet ding waar ik plots geraakt werd door dingen en half mijn health kwijt was. Had dit nog niet eerder voor gehad maar normaal had ik full health EN full body armor, de body armors waren helaas al eerder op in deze run :P
Sterk werk alweer! Weer een uitdaging voltooid ;)
Image

920
Kolm wrote: 02 Aug 2024 19:11 Afgelopen zaterdag was het eindelijk zover: GTAV PS4 100%! :party: :party: :party:

Image

Masterminds
GTA Online: Complete all 3 Criminal Mastermind challenges in The Doomsday Heist.

Uiteindelijk was onze allereerste poging voor de finale ook de goeie. Zelf had ik eigenlijk verwacht dat we 5-10 pogingen nodig hadden maar uiteindelijk was eentje genoeg! Al is het wel een paar keer close geweest, zoals tijdens de allerlaatste vlucht met een soort exoskelet/jet ding waar ik plots geraakt werd door dingen en half mijn health kwijt was. Had dit nog niet eerder voor gehad maar normaal had ik full health EN full body armor, de body armors waren helaas al eerder op in deze run :P
Wauw, congrats!
Image

923
paveman wrote: 30 Aug 2024 13:44
Thoughts?
Ik heb niet de hele lijst doorgenomen maar lijkt gewoon leuke dingen doen in elk level. Dus niet heel moeilijk.
Las wel ergens dat er in december gratis DLC met time trials nog bij zou komen.

En volgende week eindelijk de eerste PS5 Astro weer op 100% zetten als de laatste DLC trophy beschikbaar is :lol:

Edit: zou blijkbaar al vandaag zijn dat die laatste DLC trophy er is :D
Image

926
:Tz: Slaughterhouse: kill 50 000 zombies in CoD MW III.

Image

Wat een ***trophy. Maar deze is online gebonden aangezien je zombies online moet spelen. Daarom maar even door gedaan omdat de mogelijkheid bestaat dat de mode uitsterft aangezien we reeds een nieuwe CoD hebben.

Aangezien de PS5 versie geen platinum heeft en de nieuwe games voorlopig steeds worden toegevoegd als DLC heb ik enkel nog de zombie trophies te halen in Black Ops 6. De rest zijn campaign trophies. Alleen nu nog gamers zoeken die weten wat ze doen in zombies :silly:
Image

927
NTGSruler wrote: 10 Nov 2024 15:17 :Tz: Slaughterhouse: kill 50 000 zombies in CoD MW III.

Image

Wat een ***trophy. Maar deze is online gebonden aangezien je zombies online moet spelen. Daarom maar even door gedaan omdat de mogelijkheid bestaat dat de mode uitsterft aangezien we reeds een nieuwe CoD hebben.

Aangezien de PS5 versie geen platinum heeft en de nieuwe games voorlopig steeds worden toegevoegd als DLC heb ik enkel nog de zombie trophies te halen in Black Ops 6. De rest zijn campaign trophies. Alleen nu nog gamers zoeken die weten wat ze doen in zombies :silly:
Gaat lekker zo!

Bij mij ben je helaas aan het verkeerde adres voor dat laatste :lol:

Zelf heb ik Run Sackboy! Run! op de vita recent gespeeld en op 100% gezet. Het is een endless runner en hoelang je erover doet voor de trophies hangt vooral af van hoeveel geluk je hebt met het krijgen van sackpots die veel bubbles geven om op 1 na alle costumes te kopen. Ik had redelijk geluk en er 4-5 kunnen halen.

Enige reden dat ik het deed was om de hele reeks van Sackboy op 100% te hebben.
https://psnprofiles.com/series/19-sackboy/Kolm

Op dit moment met de PS4 versie van Sackboy Adventure bezig en dat is de laatste.
Kijk alleen niet uit naar die ripsnorter opnieuw doen met mijn dieptezicht probleen in die challenges :L:
Image

928
Haha het was dan ook geen uitnodiging ofzo voor die zombies. Ik zit hier ergens in een PSN chat die alleen maar zombies spelen, dus ik vind daar vast wel wat spelers, alleen stel ik het altijd maar uit. Enerzijds omdat ik niet zo héél graag zombies speel, maar vooral omdat een run snel lang gaat duren en je kunt dan niet even pauzeren.

Goed bezig met Sackboy!! Altijd gezegd dat ik die ook nog wil doen, maar mijn trophy hunten staat de laatste tijd echt op zéér laag pitje. Volgende dinsdag heb ik een ingreep aan mijn rug, even kijken hoe het zal gaan om in de zetel te hangen, maar sporten en actief zijn zit er even niet in voor een aantal weken. Misschien het moment om wat trophies nog te behalen voor het einde van het jaar alweer.
Image

929
Succes daarmee, Kolm! Ik moet alleen nog die trophy...

Ik ga terug beginnen met Dead Nation. Dacht dat alleen Kolm hier die game had? Zou tof zijn om die samen te kunnen doen met iemand hier, maar ik ga het nu wel overdag en door de week doen omdat ik thuis zit. En dat is voor jullie moeilijk misschien. :) Zoniet, laat maar weten. (low key solliciteren hier)
Image

930
Enkel PS3 versie hier en PS3 is voorlopig niet aangesloten aan de televisie. Maar dacht dat het de PS4 versie was wat je wil doen.

Weet trouwens niet wat ervan is, maar heb altijd gelezen dat Dead Nation moeilijker is in co-op. Al moet je zo eens spelen voor de trophies. Denk dat ik de trophy mis om een level te spelen op hoogste moeilijkheid en ik had bijna alle collectibles maar er is ergens een level waar bepaalde auto's altijd ontploften waar collectibles in zaten en het dan maar opgegeven. Dead Nation heb ik destijds gekozen als vergoeding toen PSN meer dan een maand plat lag wegens hacking. Nooit echt de game leuk gevonden.
Image