Ik dacht dat de game cross-buy is of bij PSPlus nog gezeten heeft ofzo. Want ik weet dat ik hem voor PSVita/PS3/PS4 heb.
Er is geen cross-play helaas.
Zelf was ik met de PSVita versie bezig en moet daar nog is mee verder
In co-op zijn er meer vijanden waardoor sommige dingen wat moeilijker zijn maar omdat je met twee bent kan het net makkelijker worden. Op de vita heb ik co-op gedaan met iemand uit de US en de lag maakte het daar wel moeilijk soms.
Re: Je nieuwste trophies
932Even opgezocht. Dead Nation PS4 versie Apocalypse edition zat bij PS+ in maart 2014. Vandaar dat je hem wss voor Vita/PS4 hebt. PS3 hebben we gratis gekregen wegens de hack.
Re: Je nieuwste trophies
933Geen idee wanneer er een gratis versie was... Maar ik heb denk ik maar 6 of 7 euro betaald.
Het is nu geen topgame en als je erdoor raast op 2u klaar denk ik. Maar ik vind het wel eens leuk voor tussendoor. En ik had die op mijn oude account wel gehaald met I am locust ooit, maar ineens was er dan "dlc" en is die nooit meer op 100% gekomen...
Ik heb Campagne co-op al kunnen doen met iemand via PSN Profiles. Hij zou me ook nog helpen met de 10 Rounds, en de trophy van zonder schade 1 ronde overleven zal dan ook wel komen in´t begin. Daarna moet ik alleen zelf nog wat dingen doen, maar tijd genoeg voor. Zolang die MP trophies maar binnen zijn.
Het is nu geen topgame en als je erdoor raast op 2u klaar denk ik. Maar ik vind het wel eens leuk voor tussendoor. En ik had die op mijn oude account wel gehaald met I am locust ooit, maar ineens was er dan "dlc" en is die nooit meer op 100% gekomen...
Ik heb Campagne co-op al kunnen doen met iemand via PSN Profiles. Hij zou me ook nog helpen met de 10 Rounds, en de trophy van zonder schade 1 ronde overleven zal dan ook wel komen in´t begin. Daarna moet ik alleen zelf nog wat dingen doen, maar tijd genoeg voor. Zolang die MP trophies maar binnen zijn.