Een voltijdse job dus voor je dat gamen. Ja tijd waar haal je die vandaan eigenlijk? Luxepaard Vraag me af wat je doet in't dagelijks beroepsleven.
Sent from my EB2103 using Tapatalk
Re: Wat speel je op dit moment?
3587Ik werk gewoon fulltime 40u/week en dat is exclusief pauze en reistijd, al werk ik meestal 3 dagen thuis. En het laatste jaar game ik doordeweeks een heel stuk minder door vermoeidheid.RoyVdW wrote: 28 Oct 2024 20:45 Een voltijdse job dus voor je dat gamen. Ja tijd waar haal je die vandaan eigenlijk? Luxepaard Vraag me af wat je doet in't dagelijks beroepsleven.
Sowieso ben ik al blij dat ik af en toe terug wat grotere/complexere games kan spelen want de afgelopen 3-4 jaar lukte dat door vermoeidheid een hele tijd niet. Al is AC Rogue maar iets van 30-40u en geen 100+ zoals Origins/Odyssey/Valhalla, Valhalla zou nu nog niet lukken.
Mijn dag is ook nog steeds opgeschoven tov 'normaal' dus ik begin pas rond 10-11u te werken, maar dan wel tot 18u30-19u30 en als ik thuiswerk soms nog later omdat ik dan doorheen de dag iets meer pauze (moet) nemen.
Daar staat wel tegenover dat ik bijna geen tv/series/films kijk maar in plaats daarvan game => tov de meeste mensen zit hier het grote verschil.
En in het weekend kan ik ook maar 1 vd 2 dagen iets 'vermoeiend' doen want als ik dat beide dagen doe dan kom ik de volgende werkweek niet door. De tweede dag (pas na 12-13u) is dan meestal een afwisseling tussen gamen en dingen in huis doen, alles in huis in 1 keer doen lukt namelijk ook niet door die vermoeidheid.
Ik denk dat het beeld van mijn laatste paar posts in het platinum topic redelijk vertekend is tov de werkelijkheid. De eerste was een overzicht van het afgelopen jaar ongeveer en de derde waren bijna allemaal dingen die op 1-2 trophies na klaar stonden om te halen na platinum 400/trophy 20000. Daar zitten ook veel games tussen die nog geen 10u waren omdat het niet altijd lukt grotere games te spelen. Zoals de Hidden cats games, deze vind ik leuk, maar ze zijn voor mij erg makkelijk dus ik ben er vaak op een avond al door.
3588Hier is het ook zo ongeveer. Alleen speel ik bijna alleen grote games... *zucht*
Ik zit nu in een soort keuzedepressie. En daardoor blijf ik maar wat klooien in Death Stranding. Nieuwe orders doen, ziplines anders/beter plaatsen. Soms ranked orders.
Vanaf donderdag heb ik meer tijd, dan word ik geopereerd aan mijn polsen. Ik hoop na een dikke week van de grootste last af te zijn, zodat ik kan revalideren en wat gamen. Of het zullen ook kattengames worden.
Ik zit nu in een soort keuzedepressie. En daardoor blijf ik maar wat klooien in Death Stranding. Nieuwe orders doen, ziplines anders/beter plaatsen. Soms ranked orders.
Vanaf donderdag heb ik meer tijd, dan word ik geopereerd aan mijn polsen. Ik hoop na een dikke week van de grootste last af te zijn, zodat ik kan revalideren en wat gamen. Of het zullen ook kattengames worden.
3589Kolm wrote: 28 Oct 2024 20:33 Afgelopen weekend het verhaal van AC Rogue uitgespeeld en alle collectibles gedaan.
Nu nog de 4 legendary schepen, 6-7 ship convoys en de 4 cheat gerelateerde trophies te gaan voor platinum. 1 vd cheat trophies geeft dan ook nog de trophy voor 20 gewone convoys.
Ondertussen ben ik ook met Run Sackboy Run! op de vita begonnen. Een game die ik (samen met Sackboy PS4) nog miste om de serie te completen. Het is een endless runner en vooral een vrij eindeloze grind voor bubbles, zeker als je geen microtransacties wil kopen.
Het is vooral een kwestie van ge(du)ld dus
Ik vermaak me nu prima met Black Ops 6 multiplayer.
En twijfel nu over Dragon Age, krijgt toch goede cijfers
3590Black Ops 6 is echt aangenaam. Beste wat we in jaren hebben gekregen.
Campaign is blijkbaar echt goed, natuurlijk dit jaar met mp begonnen.
En wil eerst nog de laatste online trophy halen in MW III vooraleer iedereen echt is overgestapt. 50 000 zombies kijken. Altijd uitgesteld. Nogal een grind.
En wil eerst nog de laatste online trophy halen in MW III vooraleer iedereen echt is overgestapt. 50 000 zombies kijken. Altijd uitgesteld. Nogal een grind.
3591Haha, das een goeie die ik zelf nog niet eens door had!Marty wrote: 29 Oct 2024 08:49Kolm wrote: 28 Oct 2024 20:33 Afgelopen weekend het verhaal van AC Rogue uitgespeeld en alle collectibles gedaan.
Nu nog de 4 legendary schepen, 6-7 ship convoys en de 4 cheat gerelateerde trophies te gaan voor platinum. 1 vd cheat trophies geeft dan ook nog de trophy voor 20 gewone convoys.
Ondertussen ben ik ook met Run Sackboy Run! op de vita begonnen. Een game die ik (samen met Sackboy PS4) nog miste om de serie te completen. Het is een endless runner en vooral een vrij eindeloze grind voor bubbles, zeker als je geen microtransacties wil kopen.
Het is vooral een kwestie van ge(du)ld dus
Maar ja... de game zelf was gelukkig gratis. Ik las ook dat sommige problemen hebben dat de boosts die ze in de store kopen maar 1-2 dagen werken terwijl ze eigenlijk permanent zouden zijn. Dus ik begin er nog niet eens aan, dan maar paar weken langer!
Dat lijkt me spannendNTGSruler wrote: Black Ops 6 is echt aangenaam. Beste wat we in jaren hebben gekregen.
3593Okey Kolm bedankt voor je uitleg en inzicht dat het me geeft. Je leek me haast verslaafd als ik hier je activiteit zie in oa het plat topic. Ik veronderstel dat je alleenstaande bent en geen gezin hebt dus ook in combinatie met die vermoeidheid. Wat daar dan ook de oorzaak van is? Zoals je zegt een vertekend beeld dus. Ik kom maar niet toe aan het gamen aangezien ik 3 jobs combineer, voltijds volcontinu dus ook weekend en feestdagen met onregelmatige shiften en nog met 2 flexi horeca in't weekend erbij en door de week in het fabriek voeding wat sinds dit jaar mag. 50-60u soms 6 of 7/7 is niet abnormaal. Workaholic mss, maar zo voel ik me nuttig. In mijn vrije tijd sport ik en lees ik of ga ik eens iets drinken of thuis met en naar kameraden. Ook heb ik een vriendin waar ik ook samen mee op uitstap ga of samen film en serie zien idd dus gamen daar ga ik echt tijd voor moeten maken anders komt het er niet van. Om nog maar te zwijgen over kinderen. Die hoef ik (voorlopig) zeker niet. Daar zijn we het beide toch al over eens ;p
3594Zoals ik al zei: Die activiteit in het plat topic is wat vertekend. Eerst was een post met alles van ruim een jaar ver en daarna allemaal korte games die ik als opvulling had gebruikt omdat ik Far Cry 6 trophy 20.000 wilde maken.RoyVdW wrote: 30 Oct 2024 19:19 Okey Kolm bedankt voor je uitleg en inzicht dat het me geeft. Je leek me haast verslaafd als ik hier je activiteit zie in oa het plat topic. Ik veronderstel dat je alleenstaande bent en geen gezin hebt dus ook in combinatie met die vermoeidheid. Wat daar dan ook de oorzaak van is? Zoals je zegt een vertekend beeld dus. Ik kom maar niet toe aan het gamen aangezien ik 3 jobs combineer, voltijds volcontinu dus ook weekend en feestdagen met onregelmatige shiften en nog met 2 flexi horeca in't weekend erbij en door de week in het fabriek voeding wat sinds dit jaar mag. 50-60u soms 6 of 7/7 is niet abnormaal. Workaholic mss, maar zo voel ik me nuttig. In mijn vrije tijd sport ik en lees ik of ga ik eens iets drinken of thuis met en naar kameraden. Ook heb ik een vriendin waar ik ook samen mee op uitstap ga of samen film en serie zien idd dus gamen daar ga ik echt tijd voor moeten maken anders komt het er niet van. Om nog maar te zwijgen over kinderen. Die hoef ik (voorlopig) zeker niet. Daar zijn we het beide toch al over eens ;p
Van het afgelopen jaar zijn ruim de helft van de platinums die ik gehaald heb minder dan 10u, gewoon omdat het een hele tijd niet lukte om complexere games te spelen door die vermoeidheid.
Ik woon gelukkig niet alleen waardoor het huishouden nog wat verdeeld kan worden en geen kinderen hebben scheelt ook een hoop tijd en energie. Dat zou ik stomweg niet aankunnen.
De oorzaak is ziekte van Crohn, de bijhorende ontstekingen en pijn daarvan zijn onder controle met medicatie maar de vermoeidheid waarmee het begon niet. En daar is ook nog Covid overheen gegaan waar ik heel ziek van ben geweest en er maanden over gedaan heb om niet meer bij het minste buiten adem te zijn, de vermoeidheid is sindsdien ook een stuk erger geworden en niet meer terug naar het niveau van voor Covid en met enkel Crohn.
Vroeger kon ik ook zonder problemen een nachtje doordoen of tijdens de feestdagen meerdere dagen na elkaar werken met amper slaap en dat was fysiek zwaar werk ook. Maar die tijd is helaas geweest en ik verwacht niet dat dat nog terugkomt. Ik hoop alleen op termijn wat minder last te hebben van een avond ergens naartoe gaan of een zaterdagmiddag ergens naartoe gaan. Zodat ik niet daarna meerdere dagen problemen heb.
3595Ondertussen rustig verder gedaan met elke dag een paar levels in Sackboy en nu nog maar 2 trophies te gaan.
De ene is voor het uitspelen van het laatste level maar ik heb nog 16 orbs nodig om dat te unlocken. Er zijn nog wat extra/secret levels die ik niet gespeeld heb dus dat zou niet zo'n probleem mogen zijn.
De andere is de ripsnorter om op de alles combinerende challenge goud te halen. Gisteren wel 1 poging gedaan en tot mijn verbazing de eerste 5 delen doorgekomen zonder geraakt te worden. Helaas bij de krabben ben ik van de tweede cirkel met slangen afgerold. Hier moet je wel even rollen want anders halen de slangen je in. Mogelijk dat er toch wat muscle memory hier helpt want op PS5 had ik al veel moeite om tot daar te komen, al deed ik het nu wel heel rustig met vrij weinig rollen.
De ene is voor het uitspelen van het laatste level maar ik heb nog 16 orbs nodig om dat te unlocken. Er zijn nog wat extra/secret levels die ik niet gespeeld heb dus dat zou niet zo'n probleem mogen zijn.
De andere is de ripsnorter om op de alles combinerende challenge goud te halen. Gisteren wel 1 poging gedaan en tot mijn verbazing de eerste 5 delen doorgekomen zonder geraakt te worden. Helaas bij de krabben ben ik van de tweede cirkel met slangen afgerold. Hier moet je wel even rollen want anders halen de slangen je in. Mogelijk dat er toch wat muscle memory hier helpt want op PS5 had ik al veel moeite om tot daar te komen, al deed ik het nu wel heel rustig met vrij weinig rollen.
3596Is het te doen om op tijd te komen als je niet geraakt wordt, en zonder heel de tijd op cirkel te rammen? Ik bedoel, hoe dicht tegen de 10min zit je dan?Kolm wrote: 13 Nov 2024 14:34 Ondertussen rustig verder gedaan met elke dag een paar levels in Sackboy en nu nog maar 2 trophies te gaan.
3597Ergens is er een video van iemand die het doet zonder rollen en dan wel redelijk wat tijd oprapen op het einde. Weet alleen niet precies meer hoeveel die over had op het einde.zenmaster wrote: 13 Nov 2024 20:10 Is het te doen om op tijd te komen als je niet geraakt wordt, en zonder heel de tijd op cirkel te rammen? Ik bedoel, hoe dicht tegen de 10min zit je dan?
Ik heb mijn eigen video van PS5 nog is bekeken, daar rol ik best veel, zeker in het begin.
Uiteindelijk kom ik bij de bloem aan het einde net op het moment dat ik 10 minuten bezig ben.
Wegschieten door bloem, tijd oprapen en dan finish zat ik op 9min27.
Als je heel goed kijkt dan zie je ook dat ik daar op het einde echt elke sprong wat zit te stressen, ik had toen echt last van mijn dieptezicht in de game. Ik lijk daar nu met de PS4 versie (ook op PS5 gespeeld) iets minder last van te hebben. Misschien nog wat muscle memory van toen of toch ergens een update geweest? Geen idee...
3598Alez, weer een platinum die ik kan opgeven. Toch bedankt voor de video, Kolm.
3599Waarom de platinum opgeven? Komt wel goed.zenmaster wrote: 14 Nov 2024 08:54
Alez, weer een platinum die ik kan opgeven. Toch bedankt voor de video, Kolm.
Heb een Astro Bot gevoel bij het bekijken. Maar ik moet zeker en vast deze spelen. Ziet er chill uit.
3600Ja, bij het zien breekt het angstzweet al uit.
De game zelf is echt superleuk, zeker doen. Bij het zien van Astrobot filmpjes valt mij op dat ze veel saus bij deze game gehaald hebben.
Alleen ja, de uitdagingen die leiden naar de ripsnorter challenge en die challenge zelf zijn moeilijk te doen zonder geraakt te worden of te vallen. Je kan geen foutje veroorloven voor goud te halen.
De game zelf is echt superleuk, zeker doen. Bij het zien van Astrobot filmpjes valt mij op dat ze veel saus bij deze game gehaald hebben.
Alleen ja, de uitdagingen die leiden naar de ripsnorter challenge en die challenge zelf zijn moeilijk te doen zonder geraakt te worden of te vallen. Je kan geen foutje veroorloven voor goud te halen.