Re: Wat speel je op dit moment?

3601
zenmaster wrote: 14 Nov 2024 12:05 Ja, bij het zien breekt het angstzweet al uit. :lol:
De game zelf is echt superleuk, zeker doen. Bij het zien van Astrobot filmpjes valt mij op dat ze veel saus bij deze game gehaald hebben.
Alleen ja, de uitdagingen die leiden naar de ripsnorter challenge en die challenge zelf zijn moeilijk te doen zonder geraakt te worden of te vallen. Je kan geen foutje veroorloven voor goud te halen.
Ik denk dat Kolm 1 of 2 keer geraakt is in het filmpje. Toen ik het bekeek vroeg ik mij dat af, als je geraakt kon worden of niet. Waarschijnlijk wel alleen verlies je wat tijd.
Momenteel bezig met Horizon Zero Dawn Remastered en wil eindelijk nog eens een game uitspelen. Laatste tijd redelijk wat begonnen maar niet verder gedaan.
Daarna is Sackboy zeker een optie!
Image

3602
Je mag maar 1 keer geraakt worden, na de 2e ben je dood. Er zijn geen respawns of checkpoints. :(

Ik ben ook met teveel games tegelijk bezig. Ik ga na dit weekend de PS3 eindelijk weer uithalen en verder met FFXIII. Ben er in februari aan begonnen en zolang is het ook al geleden dat ik die heb gespeeld volgens mij.
Image

3603
Ah owkay. Dat verandert de zaak natuurlijk wel :lol:

Ben een uur of 5-6 in HZD, maar er wordt vanalles naar mij gesmeten van Quests tot Trials tot skills... Resources, crafting, trading... Moet even acclimatiseren. Ben geen fervente rpg speler :lol: Allez en deze is dan nog geen pure rpg.
Image