Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1023
NTGSruler wrote:
Mr.Wolf wrote:------------------------- Daarjuist een super grote spin op het zolder (waar de playstation staat). Ze zat vlak naast m'n hoofd :O
++++ Straks naar repetitie van de ommegang in Geel
Nu geen Playstation meer? :lol:

++++ Vanmiddag met vriendin en de kleine naar spelletjesmiddag voor de dansschool.
++++ Gisteren leuke avond gehad op de Meifoor.
Stofzuiger vs. spin 1-0
Maxidomino wrote:+ We zitten op pagina 69 :lol:
+ Proficiat met je verjaardag Ligeiro :party:
Kun je dat eens even uitleggen waarom dat zo speciaal is :saint:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1024
@random Amaai, die posts hier over meisjes. Ik word al geïrriteerd als ik lees hoe je met een meisje moet praten (wingmannen, leren hoe je moet praten), laat staan dat het me lukt :D
W.O.L.F. wrote:Waarom heeft iedereen toch zoveel schrik van spinnen? Ze zijn klein, in België zijn er geen bijtende en als je er eens naar durft kijken dan zal je merken wat voor prachtige patronen ze op hun lichaam hebben en hoe bijzonder ze zijn
Mijn spinnenliefde heb ik al sinds een tentoonstelling van spinnen, en Spider-Man, maar mijn spinnenkrachten heb ik al sinds ik gebeten ben! Ja, ze bijten wel hoor :cool:
Ligeiro wrote:-/+ geef mijn collega's koekjes en chocolade en ze doen ineens allemaal vriendelijk tegen u.. rare mensen
+++ morgen met Lexi en Sterke Lé naar Avengers
Congratz Ligeiro, en damn, ik was van plan om ook deze zaterdag te gaan maar tging niet door.
Mensen die lief doen als ze iets krijgen, mijd ik als de pest.
Mr.Wolf wrote:------------------------- Daarjuist een super grote spin op het zolder (waar de playstation staat). Ze zat vlak naast m'n hoofd
Ouh, ze wou gewoon meekijken :P

--- Gisteren was weer prettig, zo met een vader die al kwaad wordt omdat ik me scheer...
+ Later op de dag was het beter...
+++ Karton succesvol opgehaald mét swagger! Ik kwam binnen, cliënteel riep: ah Rémi, zeg het eens (net gelijk we beste vrienden zijn), terwijl aantrekkelijk meisje achter mij stond die lachte naar mij, duidelijke indruk nagelaten
--- Ik haat de bus, ik haat busritten, ik haat de mensen die erop zitten, ze spreken ofwel geen nederlands, zijn leeghoofdige trutten of het zijn macho's op sandalen...
--- Mooi weer? Bah... Veel te warm voor mij...
+/- Geen idee of ik goed of slecht heb geslapen...ik werd wakker 5min voor de wekker afging, maar ben opgestaan met blijvende koppijn...
--- Vader die plots weer moet beginnen over internationaal werk zoeken, ik heb daar geen zin in, snapt die dat nu niet, hij hoort het 1x en blijft er maar over bezig...
+++ Omdat ik mijn laptop moest delen: even op de PS3 geweest...ongelooflijk...2x op de PlayStation in minder dan een week en dat na 4 maanden... :cool:

En dan verder...

-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 20 dagen
+++ Nog 47 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1028
++ toffe dag gehad :)
++ Avengers was een plezante film en zeker cinemawaardig
++ Sterche en Ligeiro zijn plezante gasten :cool:
++ popcorn was yum yum yum
-- popcorn was al bekan op voor de film begon haha
++ ouders zijn terug thuis
-- mijn ma die al direct orders gaf van, ga uw was halen en dit en dat, tss tss xD
++ booster wezen halen voor Magic en er zaten enkele mooie kaartjes in :smug:
++ ook een dobbelsteen gehaald voor Magic
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1034
Ligeiro wrote:toch bedankt aan de 2 mensen hier die mijn verjaardag hebben opgemerkt ^^
Dàt én MvdM :cool:
dividedx11 wrote:++ Gezellig in een café zitten met m'n vader en ondertussen wat op de pc werken voor de site met een bord kaasjes
+++ straks naar Antwerp Convention
- Mijn kaartjes voor uit te delen zijn wel niet klaar
++ maar toch mijn best doen om wat reclame te maken voor PXtR
Dat zou ik niet kunnen, zo zitten op mijn pc in een café.
Hoe ga je die reclame eigenlijk aanpakken?


--- Goed geslapen, maar te kort (deze keer mijn eigen schuld)...
+/- Vandaag weer laptop delen, maar terug op de PlayStation waarschijnlijk (voor de derde keer, ongelooflijk, als alles goed gaat...)
--- Het mag weer winter worden voor mij...
+++ Gisteren lekker goede aflevering gezien van The Red Road
+++ Vanavond The Strain
+++ Goed lachen samen met mijn broer

En dan verder...

-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 19 dagen
+++ Nog 46 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1035
Nog een (late) gelukkige verjaardag Ligeiro :taart: :party:
Maxidomino wrote: ++ Mijn praeses die opkwam heeft gewonnen en ik ben nu ab actis
Ik had al zo'n vermoeden dat jij iets in die trend ging worden :P

++ leuke avond gisteren
+ Voor de tweede keer naar The Avengers gaan kijken. Ik vond het een goede film dus het was niet erg om hem nog eens te zien 3 dagen later.
Image
cron