Re: Wat speel je op dit moment?

168
Ongelooflijk maar waar, na 4 maanden gameloos, speel ik nu al 2x op Resident Evil 6 (tis makkelijk de game terug op te pikken, geen hoge investering zoals andere games die ik nog wil uitspelen)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Wat speel je op dit moment?

171
Toon8 wrote:Met dat ik mijn vita weer vanonder het stof gehaald heb om killzone te spelen, ben ik van plan om mijn backlog te verkleinen op dit systeem.
Dus vanaf vandaag speel ik batman arkham origins blackgate wel helemaal uit.
Groot gelijk. Ik amuseer mij de laatste tijd evenveel op mijn Vita als op mijn ps4.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

177
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:Ongelooflijk maar waar, na 4 maanden gameloos, speel ik nu al 2x op Resident Evil 6 (tis makkelijk de game terug op te pikken, geen hoge investering zoals andere games die ik nog wil uitspelen)
4 maanden ?? :O
Ja, 4 maanden mijn PS4 niet aangeraakt en 6 maanden geleden dat ik een een deftig aantal uren heb gespeeld op een ander spel. Ik speel nu eigenlijk en RE6 omdat het zoals ik al zei makkelijk is om terug op te pikken (verhaalsgewijs en qua items verzamelen en levels uitspelen - tis niet gelijk RE4).
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Wat speel je op dit moment?

179
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:Ongelooflijk maar waar, na 4 maanden gameloos, speel ik nu al 2x op Resident Evil 6 (tis makkelijk de game terug op te pikken, geen hoge investering zoals andere games die ik nog wil uitspelen)
4 maanden ?? :O
Ja, 4 maanden mijn PS4 niet aangeraakt en 6 maanden geleden dat ik een een deftig aantal uren heb gespeeld op een ander spel. Ik speel nu eigenlijk en RE6 omdat het zoals ik al zei makkelijk is om terug op te pikken (verhaalsgewijs en qua items verzamelen en levels uitspelen - tis niet gelijk RE4).
hai Cap toch :q: