Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1036
daviduvel wrote:Nog een (late) gelukkige verjaardag Ligeiro :taart: :party:
Maxidomino wrote: ++ Mijn praeses die opkwam heeft gewonnen en ik ben nu ab actis
Ik had al zo'n vermoeden dat jij iets in die trend ging worden :P

++ leuke avond gisteren
+ Voor de tweede keer naar The Avengers gaan kijken. Ik vond het een goede film dus het was niet erg om hem nog eens te zien 3 dagen later.
Hetzelfde. Ik ben hem woensdagavond voor de eerste keer gaan zien en vrijdag zat ik al terug in de cinema :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1038
daviduvel wrote:
Maxidomino wrote: ++ Mijn praeses die opkwam heeft gewonnen en ik ben nu ab actis
Ik had al zo'n vermoeden dat jij iets in die trend ging worden :P
Waarom dacht je dat? :P

+ gisteren met wat vrienden en met mijn vriendin bij haar thuis wat gedronken
+/- wederom bier gedronken. Ik ga nog veranderen in Shampi als ikzo verder doe :D
- moeilijk kunnen opstaan vandaag
- mijn ouders en broer gaan naar Avengers kijken en ik zit hier thuis mijn presentatie van Frans te maken en literatuurfiches in te vullen voor een literair onderzoek.
- uitstelgedrag wordt erger en erger
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1039
Maxidomino wrote:
daviduvel wrote:
Maxidomino wrote: ++ Mijn praeses die opkwam heeft gewonnen en ik ben nu ab actis
Ik had al zo'n vermoeden dat jij iets in die trend ging worden :P
Waarom dacht je dat? :P
Omdat je voor de blog schrijft en je ook spontaan had aangemeld om te mogen schrijven voor de blog :smug:

Maar voor de zekerheid: een ab actis is toch iemand die verslagen en dergelijke maakt he? Ik zit zelf niet in een vereniging maar ik heb me dat laten wijsmaken door iemand die wel bij een vereniging zit :cool:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1040
daviduvel wrote:Omdat je voor de blog schrijft en je ook spontaan had aangemeld om te mogen schrijven voor de blog :smug:

Maar voor de zekerheid: een ab actis is toch iemand die verslagen en dergelijke maakt he? Ik zit zelf niet in een vereniging maar ik heb me dat laten wijsmaken door iemand die wel bij een vereniging zit :cool:
Klopt. Ik moet vergaderingen organiseren en verslagen maken achteraf. :q:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1043
WTF!!!!!!
--------- Mijn zus (van 12 jaar) reed daarstraks alleen ergens heen
-------- Ze had met een vriendinnetje afgesproken in de drukste straat van Geel
------- Blijkbaar toch weinig volk daar
------------- Komt er daar een turkse gast van in de 20 die mijn zus begint lastig te vallen. Vraagt haar naam, wat ze daar aan het doen was, op wie ze wachtte ... Hij zei zelfs dat hij een 'brave' jongen was. Gelukkig kwam haar vriendin daar juist aan en was hij gaan lopen
-------- Direct naar vrienden van ons gebeld die bij de politie werken
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1044
Mr.Wolf wrote:WTF!!!!!!
--------- Mijn zus (van 12 jaar) reed daarstraks alleen ergens heen
-------- Ze had met een vriendinnetje afgesproken in de drukste straat van Geel
------- Blijkbaar toch weinig volk daar
------------- Komt er daar een turkse gast van in de 20 die mijn zus begint lastig te vallen. Vraagt haar naam, wat ze daar aan het doen was, op wie ze wachtte ... Hij zei zelfs dat hij een 'brave' jongen was. Gelukkig kwam haar vriendin daar juist aan en was hij gaan lopen
-------- Direct naar vrienden van ons gebeld die bij de politie werken
Creepyyyy D:

Ot:

-- familiefeest begon maar meh
++ geluk was er drank genoeg :D
++ familiefeest werd daardoor een stuk plezanter
++ wat nieuwe kaarten besteld voor Magic
-- nog nooit gedaan via deze weg dus ben benieuwd of ik ooit de kaarten toekrijg
++ zin in Witcher 3
-/+ morgen thuis blijven van de les om paper af te werken (dit weekend totaal geen tijd gehad)
++ morgen is de papa jarig en kan ik mijn stapel cadeaus afgeven
-- mijn zus en mama die niks voorbereid hadden voor de papa z'n verjaardag, beetje lame want oh wee als je hun verjaardag vergeet
-/+ wijn zit nog serieus in m'n kop
++ gelukkig kan ik er goed tegen
++ eten was heel lekker op familiefeest
++ nichtje was content (was haar lentefeest)
++ beetje meer kunnen babbelen met familie waar ik normaal niet echt veel tegen praat
++ morgen gaat de papa kijken naar de platte batterie van de feestkar
++ al bij al content :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1047
dividedx11 wrote:++ Antwerp con was geslaagd
Sterchelé niet tegengekomen? :)

--- de onthaalmoeder stuurt om half 8 deze avond een bericht, met de vraag of ik voor morgen een noodoplossing heb, omdat ze griep heeft
+++ gelukkig wil mijn zus komen oppassen tot als ik thuis ben, omdat haar bakkerij dicht is op maandag (ze komt vanuit Limburg naar Gent, alleen daarvoor)
+/- mijn verjaardags "feestje" bij mijn ouders was maar zozo, wel centjes en een gezelschapspel gekregen ^^
+++ vandaag de eerste keer gaan zwemmen met de kleine, hij vond het superplezant ^^
+/- sterk aan't twijfelen of ik mijn facebook profiel niet zou deleten. ik doe er niks mee, behalve wat chatten met een paar mensen..

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1048
Mr.Wolf wrote:WTF!!!!!!
--------- Mijn zus (van 12 jaar) reed daarstraks alleen ergens heen
-------- Ze had met een vriendinnetje afgesproken in de drukste straat van Geel
------- Blijkbaar toch weinig volk daar
------------- Komt er daar een turkse gast van in de 20 die mijn zus begint lastig te vallen. Vraagt haar naam, wat ze daar aan het doen was, op wie ze wachtte ... Hij zei zelfs dat hij een 'brave' jongen was. Gelukkig kwam haar vriendin daar juist aan en was hij gaan lopen
-------- Direct naar vrienden van ons gebeld die bij de politie werken

de schoft, hopelijk kunnen ze hem klissen

--- Silent Hllls geanuleerd, net vandaag de eerste SH uit 99 uitgespeeld :S

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1049
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:WTF!!!!!!
--------- Mijn zus (van 12 jaar) reed daarstraks alleen ergens heen
-------- Ze had met een vriendinnetje afgesproken in de drukste straat van Geel
------- Blijkbaar toch weinig volk daar
------------- Komt er daar een turkse gast van in de 20 die mijn zus begint lastig te vallen. Vraagt haar naam, wat ze daar aan het doen was, op wie ze wachtte ... Hij zei zelfs dat hij een 'brave' jongen was. Gelukkig kwam haar vriendin daar juist aan en was hij gaan lopen
-------- Direct naar vrienden van ons gebeld die bij de politie werken

de schoft, hopelijk kunnen ze hem klissen

--- Silent Hllls geanuleerd, net vandaag de eerste SH uit 99 uitgespeeld :S
--------- whut!?? Silen Hills geanuleerd? Ik keek er zo nar uit om hem te reviewen :(

En ik wist niet dat er nog iemand naar antwerp con ging, had me dat effe laten weten hè :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1050
+++ Net bericht gekregen dat de saaiste les van de week is geannuleerd, ik denk dat hij door heeft dat de lessen nergens over gaan, maar serieus, echt nergens over :p
+++ Heerlijk weertje (waar is ons zonnetje?)
+++ Ben heel tevreden met mijn vensterbank die ik sinds de laatste examens wat aan het verbouwen was, eindelijk planten gevonden die het uithouden in de volle zon en toch een hele diversiteit :)
+++ Straks nog onverwachts afspreken met met0t0, we gaan naar de kringwinkel op glazenjacht voor zijn bier :love:
- Wel niet veel zin in onderzoeksmethoden vandaag :(
--- Veel en veel te weinig tijd voor taken :(
cron