Hetzelfde. Ik ben hem woensdagavond voor de eerste keer gaan zien en vrijdag zat ik al terug in de cinemadaviduvel wrote:Nog een (late) gelukkige verjaardag Ligeiro
Ik had al zo'n vermoeden dat jij iets in die trend ging wordenMaxidomino wrote: ++ Mijn praeses die opkwam heeft gewonnen en ik ben nu ab actis
++ leuke avond gisteren
+ Voor de tweede keer naar The Avengers gaan kijken. Ik vond het een goede film dus het was niet erg om hem nog eens te zien 3 dagen later.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
1037--- Hrmmm...mijn vader zijn constant gecheck dat die doet bij mij...tis vernederend en ronduit irritant...
+++ Strakjes op de PlayStation (ik geloof het nog steeds niet)
+++ Strakjes op de PlayStation (ik geloof het nog steeds niet)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
1038Waarom dacht je dat?daviduvel wrote:Ik had al zo'n vermoeden dat jij iets in die trend ging wordenMaxidomino wrote: ++ Mijn praeses die opkwam heeft gewonnen en ik ben nu ab actis
+ gisteren met wat vrienden en met mijn vriendin bij haar thuis wat gedronken
+/- wederom bier gedronken. Ik ga nog veranderen in Shampi als ikzo verder doe
- moeilijk kunnen opstaan vandaag
- mijn ouders en broer gaan naar Avengers kijken en ik zit hier thuis mijn presentatie van Frans te maken en literatuurfiches in te vullen voor een literair onderzoek.
- uitstelgedrag wordt erger en erger
1039Omdat je voor de blog schrijft en je ook spontaan had aangemeld om te mogen schrijven voor de blogMaxidomino wrote:Waarom dacht je dat?daviduvel wrote:Ik had al zo'n vermoeden dat jij iets in die trend ging wordenMaxidomino wrote: ++ Mijn praeses die opkwam heeft gewonnen en ik ben nu ab actis
Maar voor de zekerheid: een ab actis is toch iemand die verslagen en dergelijke maakt he? Ik zit zelf niet in een vereniging maar ik heb me dat laten wijsmaken door iemand die wel bij een vereniging zit
1040Klopt. Ik moet vergaderingen organiseren en verslagen maken achteraf.daviduvel wrote:Omdat je voor de blog schrijft en je ook spontaan had aangemeld om te mogen schrijven voor de blog
Maar voor de zekerheid: een ab actis is toch iemand die verslagen en dergelijke maakt he? Ik zit zelf niet in een vereniging maar ik heb me dat laten wijsmaken door iemand die wel bij een vereniging zit
1041----- Deze week zo goed als niks van tijd gehad, dat is ook wel te zien aan hoeveel ik hier nu moet inhalen
+++ Een groepswerk dat nu wel goed opgeschoten is
+++ Een groepswerk dat nu wel goed opgeschoten is
1042+++ Mijn dochtertje is vandaag al 1 maand Wat gaat het snel :o
--- Ik vind nergens de email om sony support België te contacteren
--- Druk drukker drukst
--- Ik vind nergens de email om sony support België te contacteren
--- Druk drukker drukst
1043WTF!!!!!!
--------- Mijn zus (van 12 jaar) reed daarstraks alleen ergens heen
-------- Ze had met een vriendinnetje afgesproken in de drukste straat van Geel
------- Blijkbaar toch weinig volk daar
------------- Komt er daar een turkse gast van in de 20 die mijn zus begint lastig te vallen. Vraagt haar naam, wat ze daar aan het doen was, op wie ze wachtte ... Hij zei zelfs dat hij een 'brave' jongen was. Gelukkig kwam haar vriendin daar juist aan en was hij gaan lopen
-------- Direct naar vrienden van ons gebeld die bij de politie werken
------------- Komt er daar een turkse gast van in de 20 die mijn zus begint lastig te vallen. Vraagt haar naam, wat ze daar aan het doen was, op wie ze wachtte ... Hij zei zelfs dat hij een 'brave' jongen was. Gelukkig kwam haar vriendin daar juist aan en was hij gaan lopen
1044Creepyyyy D:Mr.Wolf wrote:WTF!!!!!!
Ot:
-- familiefeest begon maar meh
++ geluk was er drank genoeg
++ familiefeest werd daardoor een stuk plezanter
++ wat nieuwe kaarten besteld voor Magic
-- nog nooit gedaan via deze weg dus ben benieuwd of ik ooit de kaarten toekrijg
++ zin in Witcher 3
-/+ morgen thuis blijven van de les om paper af te werken (dit weekend totaal geen tijd gehad)
++ morgen is de papa jarig en kan ik mijn stapel cadeaus afgeven
-- mijn zus en mama die niks voorbereid hadden voor de papa z'n verjaardag, beetje lame want oh wee als je hun verjaardag vergeet
-/+ wijn zit nog serieus in m'n kop
++ gelukkig kan ik er goed tegen
++ eten was heel lekker op familiefeest
++ nichtje was content (was haar lentefeest)
++ beetje meer kunnen babbelen met familie waar ik normaal niet echt veel tegen praat
++ morgen gaat de papa kijken naar de platte batterie van de feestkar
++ al bij al content
1045++++Antwerp 10 miles volledig uitgelopen in 1u36 wat voor mij zeer goed is
-Weinig op het forum en gamen door tijdgebrek
++Volgend verleng weekend op fietsuitstap
+Knappe vrouwen
...
-Weinig op het forum en gamen door tijdgebrek
++Volgend verleng weekend op fietsuitstap
+Knappe vrouwen
...
1046++ Antwerp con was geslaagd
- veel reclame niet kunnen maken want alles moest gebeuren met dit in 2 min in elkaar getoken ding ++ op facts slaan we toe
?? Niets gekocht
- zondagavond, school...
++ naar de eerste scream kijken
- veel reclame niet kunnen maken want alles moest gebeuren met dit in 2 min in elkaar getoken ding ++ op facts slaan we toe
?? Niets gekocht
- zondagavond, school...
++ naar de eerste scream kijken
1047Sterchelé niet tegengekomen?dividedx11 wrote:++ Antwerp con was geslaagd
--- de onthaalmoeder stuurt om half 8 deze avond een bericht, met de vraag of ik voor morgen een noodoplossing heb, omdat ze griep heeft
+++ gelukkig wil mijn zus komen oppassen tot als ik thuis ben, omdat haar bakkerij dicht is op maandag (ze komt vanuit Limburg naar Gent, alleen daarvoor)
+/- mijn verjaardags "feestje" bij mijn ouders was maar zozo, wel centjes en een gezelschapspel gekregen
+++ vandaag de eerste keer gaan zwemmen met de kleine, hij vond het superplezant
+/- sterk aan't twijfelen of ik mijn facebook profiel niet zou deleten. ik doe er niks mee, behalve wat chatten met een paar mensen..
1048Mr.Wolf wrote:WTF!!!!!!
de schoft, hopelijk kunnen ze hem klissen
--- Silent Hllls geanuleerd, net vandaag de eerste SH uit 99 uitgespeeld :S
1049--------- whut!?? Silen Hills geanuleerd? Ik keek er zo nar uit om hem te reviewenGamefreak wrote:Mr.Wolf wrote:WTF!!!!!!
de schoft, hopelijk kunnen ze hem klissen
--- Silent Hllls geanuleerd, net vandaag de eerste SH uit 99 uitgespeeld :S
En ik wist niet dat er nog iemand naar antwerp con ging, had me dat effe laten weten hè
1050+++ Net bericht gekregen dat de saaiste les van de week is geannuleerd, ik denk dat hij door heeft dat de lessen nergens over gaan, maar serieus, echt nergens over
+++ Heerlijk weertje (waar is ons zonnetje?)
+++ Ben heel tevreden met mijn vensterbank die ik sinds de laatste examens wat aan het verbouwen was, eindelijk planten gevonden die het uithouden in de volle zon en toch een hele diversiteit
+++ Straks nog onverwachts afspreken met met0t0, we gaan naar de kringwinkel op glazenjacht voor zijn bier
- Wel niet veel zin in onderzoeksmethoden vandaag
--- Veel en veel te weinig tijd voor taken
+++ Heerlijk weertje (waar is ons zonnetje?)
+++ Ben heel tevreden met mijn vensterbank die ik sinds de laatste examens wat aan het verbouwen was, eindelijk planten gevonden die het uithouden in de volle zon en toch een hele diversiteit
+++ Straks nog onverwachts afspreken met met0t0, we gaan naar de kringwinkel op glazenjacht voor zijn bier
- Wel niet veel zin in onderzoeksmethoden vandaag
--- Veel en veel te weinig tijd voor taken