Re: Pronken met je Platinums

153
met0t0 wrote:
M-power wrote:
Image
Mooie platinum :cool:
Dat vond ik een leuke om te halen :)
Mijn trophyleven is een beetje stil gevallen :( Moet echt es terug wat beginnen maar op het moment ben ik veel bezig met het forum en geocachen. Deze platinum staat toch echt wel op mijn verlanglijstje om te platten!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

155
M-power wrote:
met0t0 wrote:
M-power wrote:
Image
Mooie platinum :cool:
Dat vond ik een leuke om te halen :)
Thx, het was geen moeilijke platinum maar de grind van 10000 of beter gezegd 9991 kills :D stak op het einde wel wat tegen.
Proficiat! Ja continu hetzelfde level spelen om die kills te grinden vond ik ook heel lastig op het einde. Voor de rest wel een heel goede game.
Image

158
gamerke1992 wrote:
M-power wrote:Thx, het is tijd voor de volgende.
Image
Mooi! Ik vind het een moeilijke game, laat staan de Platinum halen :p
De eerste playtrough is idd de moeilijkste omdat je moet zoeken waar je naar toe moet tenzij je een guide gebruikt. Die achtervolging was het enige dat ik moeilijk vond. Maar eigenlijk geen moeilijke platinum en duurt ook niet lang.
Ik heb de 2de playtrough een guide gebruikt zodat ik zeker niks zou missen.
Image

162
Image
Heb even opgezocht want wist niet welke game dit was. Naar de trophiecardgegevens gekeken en dan Lone Survivor opgezocht op pstrophies en wat een rare game. Wat is de bedoeling? Nooit van gehoord. Toch proficiat :cool:
Image

163
RoyVdW wrote:
Image
Heb even opgezocht want wist niet welke game dit was. Naar de trophiecardgegevens gekeken en dan Lone Survivor opgezocht op pstrophies en wat een rare game. Wat is de bedoeling? Nooit van gehoord. Toch proficiat :cool:
Zoals ik mij de game herinner is het de bedoeling om te overleven, niet te verhongeren en te zorgen dat je niet krankzinnig wordt :p
Image

164
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:
Image
Zoals ik mij de game herinner is het de bedoeling om te overleven, niet te verhongeren en te zorgen dat je niet krankzinnig wordt
Image
Klinkt een beetje als dont starve
Image
Image

165
minermb wrote: Klinkt een beetje als dont starve :)
Qua thema misschien wel, maar is anders uitgewerkt. lone survivor is 2D en niet open world. Het is een soort survival horror game, maar het is niet zo dat je een kamp moet maken of bessen plukken. Je kan wel items combineren maar dit is beperkt.
Image