Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1126
+++ Avengers: Age of Ultron
+++ Vanavond The Strain...(---seizoensfinale)
--- Mijn vader...
--- Ik wou toch wat langer slapen...
--- Busritten, ik haat ze, ik haat het volk erop...

En dan verder:
-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 12 dagen
+++ Nog 39 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1130
+++ gisteren niet veel gewerkt
--- vandaag dus veel werk hebben
+++ die ps Vita portable oplader gaan ophalen, ik denk trouwens te weten waarom ze plots zo goedkoop zijn. Ik haalde die uit de verpakking en die batterij Was volledig plat. Lithium batterijen verouderen wanneer ze onder de 60% gaan (wat na een jaar zeker zo is). Dus ik vermoed dat gamemania die niet optijd verkocht kregen, waardoor de batterij zijn levensduur zou verkorten als ze niet snel opnieuw werden opgeladen. En ze kunnen het niet zelf opladen, want dan is de verpakking geopend en kunnen ze het niet meer verkopen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1131
+/- Ik zit enorm veel te eten vandaag, plus ik word verwend door mijn moeder
+++ Lekkere, vollere, door moeder zelf gemaakte chocomousse :cool: En tis een hele kom vol
--- Keuze maken i.v.m. doorgaan met sollicitatie, geeft me wat stress omdat het een hele opdracht gaat zijn voor mij om te presteren na zoveel jaren non-actief bezig zijn met mijn diploma...
--- Straks laptop delen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1134
++++ Gisteren avond weeral iets gaan drinken met de groep van Italië
+++ Tegen half 1 waren we van plan om naar huis te gaan. Een 20-tal minuten later stonden we opeens de polonaise te dansen in de studio van Geel fm met een paar man van Noorwegen op 'laat de zon in je hart'.
++++ Vandaag in de sint-dimpna ommegang meegewandeld als nazi
+++++ We waren maar met z'n 4 en we liepen bijna helemaal alleen dus alle ogen waren op ons gericht
+++ Veel gratis drinken gekregen omdat ze respect hadden dat we dit wouden doen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1136
Gamefreak wrote:
NTGSruler wrote:----- Stem volledig weg.
wablieft ?
Goeike! Hebben ze mij zaterdag ook mee liggen kloten op het werk :P

++++ Stem klein beetje terug!
++++ Vriendin vraagt zo'n Dolce Gusto koffiemachine voor moederdag. Ik bekijk dat vandaag wat daar de prijzen van zijn, blijkt dat er voor het moment een cashback actie loopt voor die dingen. Naargelang het model krijg je 20, 30, 40 of 50 euro terug! Toeval of zijn hier andere zaken mee gemoeid? :lol: Zal deze middag maar eens gaan kijken voor zo'n koffiemachine.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1137
Gister een leuke dag gehad op YaYcon ^_^

+Workshop en panel gingen best goed
+Eten in de gopherlounge
+Taiyaki! (Ik nam die met azuki-vulling)
+Leuke bedankjes voor vrijwilligers dit jaar! Zo te zien kreeg iedereen een comic, maar wel iets wat aansloot op de smaak van de ontvanger. Ik kreeg een geinige Tales of the Abyss doujinshi.
+De documentaire She Draws Comics gezien
+De handgebreide sjaal die ik had gemaakt voor de veiling ging weg voor €25. Mensen zeiden dat het meer waard was (bied dan ook, het is voor een goed doel!), maar ik ben tevreden.
-Die reis... Twee uur onderweg en de helft van de tijd stond ik op stations te staan...
-Zutphen heeft wel Smullers enzo, maar je kunt nergens fatsoenlijk zitten (of je moet het centrum inwandelen).
-Moe...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1138
+/- Gisteren ongelooflijk veel gegeten, ik zat heel de dag vol, vol, vol...
--- Het einde van de dag was minder prettig gisteren...
--- Minder goed geslapen...
+++ The Strain
+++ Vanavond Person of Interest
--- Vandaag beslissen, en bellen, feeling stressy...

En dan verder:
-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 11 dagen
+++ Nog 38 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1139
NTGSruler wrote: ++++ Vriendin vraagt zo'n Dolce Gusto koffiemachine voor moederdag. Ik bekijk dat vandaag wat daar de prijzen van zijn, blijkt dat er voor het moment een cashback actie loopt voor die dingen. Naargelang het model krijg je 20, 30, 40 of 50 euro terug! Toeval of zijn hier andere zaken mee gemoeid? :lol: Zal deze middag maar eens gaan kijken voor zo'n koffiemachine.
Ik vind nespresso of senseo beter. Er staat zo een Dolce Gusto bij mijn vriendin en die is niet slecht, maar echt heel blij ben ik daar toch niet mee. Maar als ze dat zelf gekozen heeft, zal ze het toestel wel kennen zeker? :) Tenzij ze graag chocomelk drinkt, die is daar wel goed in volgens mij. Lees zeker alle reviews eens goed door.

+++ Ik krijg weer weer wat hoop bij al het werk
+- straks al een vervroegd examen
Image
cron