Mooie platinumM-power wrote:
Dat vond ik een leuke om te halen
Moderator: Leaderboard Group
Thx, het was geen moeilijke platinum maar de grind van 10000 of beter gezegd 9991 kills stak op het einde wel wat tegen.met0t0 wrote:Mooie platinumM-power wrote:
Mijn trophyleven is een beetje stil gevallen Moet echt es terug wat beginnen maar op het moment ben ik veel bezig met het forum en geocachen. Deze platinum staat toch echt wel op mijn verlanglijstje om te platten!met0t0 wrote:Mooie platinumM-power wrote:
Proficiat! Ja continu hetzelfde level spelen om die kills te grinden vond ik ook heel lastig op het einde. Voor de rest wel een heel goede game.M-power wrote:Thx, het was geen moeilijke platinum maar de grind van 10000 of beter gezegd 9991 kills stak op het einde wel wat tegen.met0t0 wrote:Mooie platinumM-power wrote:
Mooi! Ik vind het een moeilijke game, laat staan de Platinum halenM-power wrote:Thx, het is tijd voor de volgende.
De eerste playtrough is idd de moeilijkste omdat je moet zoeken waar je naar toe moet tenzij je een guide gebruikt. Die achtervolging was het enige dat ik moeilijk vond. Maar eigenlijk geen moeilijke platinum en duurt ook niet lang.gamerke1992 wrote:Mooi! Ik vind het een moeilijke game, laat staan de Platinum halenM-power wrote:Thx, het is tijd voor de volgende.
Heb even opgezocht want wist niet welke game dit was. Naar de trophiecardgegevens gekeken en dan Lone Survivor opgezocht op pstrophies en wat een rare game. Wat is de bedoeling? Nooit van gehoord. Toch proficiatM-power wrote:Thx, het is tijd voor de volgende.
Zoals ik mij de game herinner is het de bedoeling om te overleven, niet te verhongeren en te zorgen dat je niet krankzinnig wordtRoyVdW wrote:Heb even opgezocht want wist niet welke game dit was. Naar de trophiecardgegevens gekeken en dan Lone Survivor opgezocht op pstrophies en wat een rare game. Wat is de bedoeling? Nooit van gehoord. Toch proficiatM-power wrote:Thx, het is tijd voor de volgende.
Klinkt een beetje als dont starvegamerke1992 wrote:Zoals ik mij de game herinner is het de bedoeling om te overleven, niet te verhongeren en te zorgen dat je niet krankzinnig wordtRoyVdW wrote:Heb even opgezocht want wist niet welke game dit was. Naar de trophiecardgegevens gekeken en dan Lone Survivor opgezocht op pstrophies en wat een rare game. Wat is de bedoeling? Nooit van gehoord. Toch proficiatM-power wrote:Thx, het is tijd voor de volgende.
Qua thema misschien wel, maar is anders uitgewerkt. lone survivor is 2D en niet open world. Het is een soort survival horror game, maar het is niet zo dat je een kamp moet maken of bessen plukken. Je kan wel items combineren maar dit is beperkt.minermb wrote: Klinkt een beetje als dont starve
Return to “PlayStation Network Gaming”