Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1216
RoyVdW wrote:
gamerke1992 wrote:+++ laatste drukke dag en dan een rustig weekend hebben
+- hopelijk moet ik geen overuren doen vandaag, maar ik denk het niet
+- twijfelen of ik voor de Platinum zou gaan van the wolf among us, dan moet ik al die episodes nog eens opnieuw spelen
+++ deze avond spaghetti, altijd lekker
+++ mooi weer
Huh? Alle fables gemist? Best onmogelijk om van deze game de plat niet te halen ;)


o jawel, ik heb hem niet hoor :smug:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1217
Bedankt voor de sterkte wensen!

Om te antwoorden als ik ga naar het optreden van mijn vriendin haar dochter: Ik ga daar zeker naartoe. De bedoeling was daar samen naar toe te gaan, maar dat zal nu vrees ik niet gaan. Het is ambetant voor mijn vriendin, vindt het echt jammer, maar tis een geval van overmacht. Haar gezondheid gaat voor! Maar ik ga zeker naar dat optreden toe en zal genieten voor twee!

++++ Project Cars verslavend!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1219
NTGSruler wrote:------- Vriendin ligt int ziekenhuis ;( Nierbekkenontsteking. Ligt aan baxter, bloedwaarden zijn niet goed, bacteriën gevonden. Morgen doet haar dochter een dansoptreden met haar dansschool en mijn vriendin zal er niet bij zijn...
Morgen dan maar op bezoek bij haar. Vandaag ging niet meer aangezien ik pas om 18u thuis was van het werk en ze nu pas haar kamer heeft gekregen. Ze moet nog een tweede maal onder de scanner ook vandaag...
Veel sterkte man!!

+++++++ Het galabal was gisterenavond echt wel tof
++++ Eerst met de klas gaan eten op de markt
++ Toen als eerste aangekomen opt school
++++ Het had wel zoiets om iedereen in kostuum en enzo te zien
----- Op het einde was het wel een beetje een zatte bedoening geworden
Nu effe wat zagen:
+++ Dat ene meisje was er ook. Verdomme ze zag er goed uit
------- Ik en mijne beste maat zagen ze opeens staan bij een groepje meisjes. Hij keek zo is naar mij van: "nu kunt ge er niet meer onderuit, makker" en die ging daar bij staan. Ging dieje nu juist niet zo staan dat ik naast haar moest gaan staan zeker? Ik voelde mezelf zo ongemakkelijk dat ik gewoon niks meer kon zeggen
?? Daarna nog een paar keer bij haar groepje gaan staan
------- Ik heb er nog een halve nacht aan zitten denken
--------- Ik weet het gewoon niet meer...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1220
NTGSruler wrote:------- Vriendin ligt int ziekenhuis Nierbekkenontsteking. Ligt aan baxter, bloedwaarden zijn niet goed, bacteriën gevonden. Morgen doet haar dochter een dansoptreden met haar dansschool en mijn vriendin zal er niet bij zijn...
Morgen dan maar op bezoek bij haar. Vandaag ging niet meer aangezien ik pas om 18u thuis was van het werk en ze nu pas haar kamer heeft gekregen. Ze moet nog een tweede maal onder de scanner ook vandaag...
Ik wens je vriendin veel sterkte.
dividedx11 wrote:----- grootouders hebben met de beste bedoelingen mijn kasten afgestoft
----- Met als gevolg: alle games die overhoop liggen, kapotte sacboy figurines van The Last of Us, en heel m'n stapel OPM's die overhoop lag met vanonder de laatste OPM in tweeien geplooid, met daarboven dus ongeveer 35 andere OPM's
Ik snap wat niet wat je grootouders moeten doen op je kamer?
Ligeiro wrote:+++ na lang getwijfeld te hebben toch daarnet de collector van The Witcher III besteld
brrrr, zo lang wachten voor een CE te bestellen, je hebt puur geluk!


--- Alweer niet gelukt om langer te slapen...
+++ F1 Q vandaag
+++ Vanavond The Red Road (opgenomen) bekijken
+++ Artikeltje staat op de blog, jippee :cool:
+++ 1000 en 1001 posts

En dan verder:
-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 6 dagen
+++ Nog 33 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1221
Sterkte Ruler!

?? Ik ben nu een weekje alleen thuis met mijn zus, omdat mijn ouders een weekje naar mijn opa in Frankrijk zijn. We kunnen ons gelukkig wel redden hoor :P
-- Maandag is de vakantie alweer afgelopen
-- Moet nog wat huiswerk maken
--- Ik met mijn uitstelgedrag :q:
- waarbij de ondertiteling niet altijd even goed loopt. De ene keer te snel, de andere keer te sloom en een andere keer de ondertiteling van de vorige aflevering :lol:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1223
NTGSruler wrote:------- Vriendin ligt int ziekenhuis ;( Nierbekkenontsteking. Ligt aan baxter, bloedwaarden zijn niet goed, bacteriën gevonden. Morgen doet haar dochter een dansoptreden met haar dansschool en mijn vriendin zal er niet bij zijn...
Morgen dan maar op bezoek bij haar. Vandaag ging niet meer aangezien ik pas om 18u thuis was van het werk en ze nu pas haar kamer heeft gekregen. Ze moet nog een tweede maal onder de scanner ook vandaag...
Oei, hopelijk komt ze er snel bovenop!

+++ mooi weer
--- Niet willen studeren, maar het wordt wel eens tijd
--- Mijn ps4 hier niet hebben, ik heb zin in shadow of mordor. Wat een topgame :)
+++ Mijn vita heb ik wel :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1224
NTGSruler wrote:------- Vriendin ligt int ziekenhuis ;( Nierbekkenontsteking. Ligt aan baxter, bloedwaarden zijn niet goed, bacteriën gevonden. Morgen doet haar dochter een dansoptreden met haar dansschool en mijn vriendin zal er niet bij zijn...
Morgen dan maar op bezoek bij haar. Vandaag ging niet meer aangezien ik pas om 18u thuis was van het werk en ze nu pas haar kamer heeft gekregen. Ze moet nog een tweede maal onder de scanner ook vandaag...
Sterkte! Hopelijk is ze snel weer beter! :)

+++ GAMEDAG :D
--- Maar eerst nog wat werken :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1225
NTGSruler wrote:------- Vriendin ligt int ziekenhuis ;( Nierbekkenontsteking. Ligt aan baxter, bloedwaarden zijn niet goed, bacteriën gevonden. Morgen doet haar dochter een dansoptreden met haar dansschool en mijn vriendin zal er niet bij zijn...
Morgen dan maar op bezoek bij haar. Vandaag ging niet meer aangezien ik pas om 18u thuis was van het werk en ze nu pas haar kamer heeft gekregen. Ze moet nog een tweede maal onder de scanner ook vandaag...
Hopelijk is ze ondertussen al wat beter en zal ze snel genezen zijn!

+++ Eindelijk nog eens tijd :O
--- Drukste week van het semester achter de rug
+++ Bijna geen lessen meer, dus vanaf nu heb ik eindelijk terug meer tijd voor het forum, gamen, ... :)
+++ Vandaag na een maand nog eens gamen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1226
--- vriendin haar vader stuurt haar vanmorgen een sms of zij en de kleine morgen bbq willen komen eten (over mij spreekt hij zelfs niet meer).
--- nu is't ruzie omdat ik haar vader een arrogante klootzak vind, maar hij is de enige die ze nog heeft van haar familie, en ze wil hem niet kwijt. Ook al beseft ze maar al te goed dat hij ne klootzak is, die haar een miserabele jeugd heeft bezorgd, die alleen maar van hem laat horen als't hém past, en die iedereen die niet doet wat hij wil afschildert als't vuil van de straat.
--- ik wil hem hier niet in huis met mijn kind zijn verjaardag, gaat mijn vriendin hem toch uitnodigen (ook al is't pas in september, don't care, die vent komt hier ni binnen)
--- vanmorgen begon goed, dagje shoppen in wijnegem. tot als die sms kwam.. grmbl

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1227
+++++++ Het galabal was gisterenavond echt wel tof
++++ Eerst met de klas gaan eten op de markt
++ Toen als eerste aangekomen opt school
++++ Het had wel zoiets om iedereen in kostuum en enzo te zien
----- Op het einde was het wel een beetje een zatte bedoening geworden
Nu effe wat zagen:
+++ Dat ene meisje was er ook. Verdomme ze zag er goed uit
------- Ik en mijne beste maat zagen ze opeens staan bij een groepje meisjes. Hij keek zo is naar mij van: "nu kunt ge er niet meer onderuit, makker" en die ging daar bij staan. Ging dieje nu juist niet zo staan dat ik naast haar moest gaan staan zeker? Ik voelde mezelf zo ongemakkelijk dat ik gewoon niks meer kon zeggen
?? Daarna nog een paar keer bij haar groepje gaan staan
------- Ik heb er nog een halve nacht aan zitten denken
--------- Ik weet het gewoon niet meer...[/quote]
3 opties: gewoon uzelf moed inpraten en gewoon iets tegen die zeggen. Alcohol consumeren om uzelf moed in te drinken. Gewoon meisje proberen te vergeten en door naar de volgende. ;)

OT:
++ Gisteren goed gefeest ondanks de slechte muziek op het vat.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1228
The Wastelander wrote:+++++++ Het galabal was gisterenavond echt wel tof
++++ Eerst met de klas gaan eten op de markt
++ Toen als eerste aangekomen opt school
++++ Het had wel zoiets om iedereen in kostuum en enzo te zien
----- Op het einde was het wel een beetje een zatte bedoening geworden
Nu effe wat zagen:
+++ Dat ene meisje was er ook. Verdomme ze zag er goed uit
------- Ik en mijne beste maat zagen ze opeens staan bij een groepje meisjes. Hij keek zo is naar mij van: "nu kunt ge er niet meer onderuit, makker" en die ging daar bij staan. Ging dieje nu juist niet zo staan dat ik naast haar moest gaan staan zeker? Ik voelde mezelf zo ongemakkelijk dat ik gewoon niks meer kon zeggen
?? Daarna nog een paar keer bij haar groepje gaan staan
------- Ik heb er nog een halve nacht aan zitten denken
--------- Ik weet het gewoon niet meer...
3 opties: gewoon uzelf moed inpraten en gewoon iets tegen die zeggen. Alcohol consumeren om uzelf moed in te drinken. Gewoon meisje proberen te vergeten en door naar de volgende. ;)

OT:
++ Gisteren goed gefeest ondanks de slechte muziek op het vat.
De alcohol was gisteren geen probleem ;-) Proberen vergeten is ook niet echt een optie. Ik zal zien of ik er nog iets durf tegen te zeggen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1230
+++ Deze avond een lekker restaurantje doen met mijn vriendin :)
+- Al een belangrijke paper nagekeken en hij is klaar om in te dienen, maar ik had nog meer willen doen vandaag en plots is het al 17 uur
--- Ik wil op mijn vita de platinum halen van the wolf among us, maar ik heb even geen tijd :p
+++ zal voor morgen zijn, ik gok dat ik nog een uurtje nodig heb om de platinum te halen
--- Maandag blijkbaar 25 graden en dat is nu net de enige dag van de week dat ik moet gaan werken...
Image
cron