Vandaag per toeval een kill gemaakt in Far Cry 4 in de gyrocopter. Ik kreeg er blijkbaar ook een trophy voor.
Re: The SHAREfactory
32Haha nice!billie91 wrote:Vandaag per toeval een kill gemaakt in Far Cry 4 in de gyrocopter. Ik kreeg er blijkbaar ook een trophy voor.
33Wow, die goals zijn al van een heel ander kaliber dan hier soms wordt getoondtichke wrote:Eindelijk eens mee bezighouden
Enkele van mijn opgeslagen fifa goals, meeste uit Pro Clubs (Braziliaanse shirts)
36Die zijn inderdaad (meer als andere jaren) OP.Toon8 wrote:Al die afstand schoten die erin gaan, zal ik ook eens meer moeten proberen
Vooral in Pro Clubs eens je de buitenkant voet skill hebt (zie mijn eerste goal) dan vliegen die er relatief gemakkelijk in.
Ook lobballen zijn vrij simpel als je van een schuine hoek komt.
PSN tichke
37Ik probeer hem meestal erin te lopen maar kzal eens van tactiek moeten veranderentichke wrote:Die zijn inderdaad (meer als andere jaren) OP.Toon8 wrote:Al die afstand schoten die erin gaan, zal ik ook eens meer moeten proberen
Vooral in Pro Clubs eens je de buitenkant voet skill hebt (zie mijn eerste goal) dan vliegen die er relatief gemakkelijk in.
Ook lobballen zijn vrij simpel als je van een schuine hoek komt.
38Dat is toch ook redelijk makkelijk als ge een goede opstelling hebt met bijvoorbeeld twee spitsen. Dan kunt ge perfect de bal voorbij de keeper steken en hem erin lopenToon8 wrote:Ik probeer hem meestal erin te lopen maar kzal eens van tactiek moeten veranderen
39Int weekend één van mijn schoonste ooit gemaakt
Denk dat ik deze eens naar EA stuur voor Goals of the Week ...
PSN tichke
41Ja amai, dat is een mooie goaltichke wrote:Int weekend één van mijn schoonste ooit gemaakt
43Allé nu dat was een geniale afleiding bij die eerste vijand Wel een verspilling van kogels dan hahaMarty wrote:even de super spy behaald in Counterspy. Let niet op de eerste vijand
Wel mooi gedaan, ik geloof dat dat 1 van de enige trophies was die ik niet heb.
44Enige trophy die mij steeds niet lukt is 5 vijanden met explosief uitschakelen.
De game nog 2 keer uitspelen moet wel lukken dacht ik zo
De game nog 2 keer uitspelen moet wel lukken dacht ik zo
45Druk bezig met Counterspy om de Explosives Expert trophy te krijgen
Blazen ze zichzelf op met mijn gel bombs
Blazen ze zichzelf op met mijn gel bombs