Mr.Wolf wrote:-------- Vanacht wakker geworden met een kramp in mijn hele been. Ik heb toch is serieus in mijn kussen moeten bijten
++++++++ Morgen terug school. Misschien vreemd om te zeggen, maar hier thuis heb ik mezelf al heel het weekend ellendig gevoeld
++++ Kom ik vandaag mijn onder directrice (die nu ondertussen mijn directrice is) van 4 jaar geleden van mijn oude school tegen. Ze vraagt wat ik volgend jaar wil gaan doen (maatschappelijk werk). Zegt ze me meteen dat ze daar elk jaar maatschappelijke werkers nodig heeft en ik daar op die school welkom zou zijn als ik stage zou moeten doen
Ik heb dat ook al, dat je van de kramp wakker word, verschrikkelijk onprettig.
Niet vreemd om te zeggen dat je ellendig voelt, iedereen doet dat hier
Veel succes, had ik maar zoveel geluk met stages etc.
+/- Genoeg/Te weinig geslapen, geen idee...
+++ Vandaag Person of Interest
+++ Gisteren PlayStation spelen... --- ik ben nog niet goed genoeg in Mercenaries (Resi6) en --- mijn vader gamed momenteel op Killzone 3, dus PS3 óók delen
--- Afwachten tot ik iets doe en mij dan extra taakjes geven...
--- Dat warm weer...
What the ****
--- Mijn vader begint hem plots te moeien met wat ik wil eten deze middag. Het is hem niet gelijk wat ik eet. Ik zeg hem dat hij dat niet moet beslissen, en dat ik zeker niet met hem, terwijl die zit te kijken naar mij, mijn boterhammen ga maken. Dus mijn vader neemt mijn eten af. Dan zeg ik van wat voor kloteboel dat hier is. Verlies ik mijn laptop voor vandaag. Kan hem nog juist overhalen de laptop uiteindelijk niet weg te nemen.
FML
--- Dus nu eet ik gewoon niks tot het avondeten...
En dan verder:
-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 4 dagen
+++ Nog 31 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...