Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1231
--- Verdomme, ik word telkens te vroeg wakker...
+++ F1 race vandaag
+/- The Red Road seizoensfinale was awesome, nu een jaar wachten op het volgende seizoen
+++ Morgen Person of Interest (--- Vanavond geen The Strain meer)
+/- Laptop delen => PlayStation spelen

En dan verder:
-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 5 dagen
+++ Nog 32 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

1232
Ligeiro wrote:--- vriendin haar vader stuurt haar vanmorgen een sms of zij en de kleine morgen bbq willen komen eten (over mij spreekt hij zelfs niet meer).
--- nu is't ruzie omdat ik haar vader een arrogante klootzak vind, maar hij is de enige die ze nog heeft van haar familie, en ze wil hem niet kwijt. Ook al beseft ze maar al te goed dat hij ne klootzak is, die haar een miserabele jeugd heeft bezorgd, die alleen maar van hem laat horen als't hém past, en die iedereen die niet doet wat hij wil afschildert als't vuil van de straat.
--- ik wil hem hier niet in huis met mijn kind zijn verjaardag, gaat mijn vriendin hem toch uitnodigen (ook al is't pas in september, don't care, die vent komt hier ni binnen)
--- vanmorgen begon goed, dagje shoppen in wijnegem. tot als die sms kwam.. grmbl
Het is een gekend fenomeen dat kinderen hun ouders erg trouw en loyaal blijven, ook als die ouders (objectief) niet goed voor hen zijn, door bv misbruik, alcohol, enz. Ik snap het zelf niet zo heel goed omdat ik mij heb losgemaakt van mijn vader en daar jaren later nog geen spijt van heb. Uw situatie lijkt mij echt verschrikkelijk, sterkte!

--- Hoe meer ik werk, hoe meer werk er lijkt bij te komen :(
++ Moeder was al blij met haar ontbijtje zie :)

1234
++++ Vriendin mocht gisteren naar huis. Maar alleen maar omdat ze haar dochtertje haar optreden wou zien. Normaal gezien moest ze blijven. Ze was gisteren wel nog zwak en ze was blij dat ze thuis was na het optreden. Maar ben blij voor haar dat ze is kunnen mee gaan!
++++ Project Cars
++++ Oplossing gevonden voor de lege lobbies in Killzone Mercenary!
Image

1235
NTGSruler wrote:++++ Vriendin mocht gisteren naar huis. Maar alleen maar omdat ze haar dochtertje haar optreden wou zien. Normaal gezien moest ze blijven. Ze was gisteren wel nog zwak en ze was blij dat ze thuis was na het optreden. Maar ben blij voor haar dat ze is kunnen mee gaan!
++++ Project Cars
++++ Oplossing gevonden voor de lege lobbies in Killzone Mercenary!
Goed te horen dat jouw vriendin het beter stelt. Alvast veel beterschap gewenst voor haar. :)

Ot:

-- nog wat studeerwerk
++ vroeg beginnen dus wss snel klaar
++ nog wat gamen dus xD
++ Race the Sun is verslavend (en moeilijk!)
++ auto marcheert weer naar behoren
+/- nog 2 (of 3) daagjes les en 't zit er weer op voor dit academiejaar
-- dan examens, nooooees
++ redelijk goed oog op
++ ook nog niet compleet doorgeslaan qua stress so that's good :cool:
++ let's make today a perfect day! :silly: :party: :D
Image

1236
-------- Vanacht wakker geworden met een kramp in mijn hele been. Ik heb toch is serieus in mijn kussen moeten bijten
++++++++ Morgen terug school. Misschien vreemd om te zeggen, maar hier thuis heb ik mezelf al heel het weekend ellendig gevoeld
++++ Kom ik vandaag mijn onder directrice (die nu ondertussen mijn directrice is) van 4 jaar geleden van mijn oude school tegen. Ze vraagt wat ik volgend jaar wil gaan doen (maatschappelijk werk). Zegt ze me meteen dat ze daar elk jaar maatschappelijke werkers nodig heeft en ik daar op die school welkom zou zijn als ik stage zou moeten doen
Image

1238
Mr.Wolf wrote:-------- Vanacht wakker geworden met een kramp in mijn hele been. Ik heb toch is serieus in mijn kussen moeten bijten
++++++++ Morgen terug school. Misschien vreemd om te zeggen, maar hier thuis heb ik mezelf al heel het weekend ellendig gevoeld
++++ Kom ik vandaag mijn onder directrice (die nu ondertussen mijn directrice is) van 4 jaar geleden van mijn oude school tegen. Ze vraagt wat ik volgend jaar wil gaan doen (maatschappelijk werk). Zegt ze me meteen dat ze daar elk jaar maatschappelijke werkers nodig heeft en ik daar op die school welkom zou zijn als ik stage zou moeten doen
Als ge wa shizzle wilt weten over maatschappelijk werk, ik volg momenteel sociaal werk (algemeen jaar voor maatschappelijk werk). ;)
Image

1240
The Wastelander wrote:
Mr.Wolf wrote:-------- Vanacht wakker geworden met een kramp in mijn hele been. Ik heb toch is serieus in mijn kussen moeten bijten
Als ge wa shizzle wilt weten over maatschappelijk werk, ik volg momenteel sociaal werk (algemeen jaar voor maatschappelijk werk). ;)
Dat zou altijd handig zijn ;)
Image

1242
NTGSruler wrote:------- Vriendin ligt int ziekenhuis ;( Nierbekkenontsteking. Ligt aan baxter, bloedwaarden zijn niet goed, bacteriën gevonden. Morgen doet haar dochter een dansoptreden met haar dansschool en mijn vriendin zal er niet bij zijn...
Morgen dan maar op bezoek bij haar. Vandaag ging niet meer aangezien ik pas om 18u thuis was van het werk en ze nu pas haar kamer heeft gekregen. Ze moet nog een tweede maal onder de scanner ook vandaag...
Ga naar dat optreden en film alles van begin tot einde.
Ga dan met laptop tot bij haar en toon haar het filmken.
Dan kan je eventjes niets meer misdoen ook ;)
Image

1243
ShAmPi wrote:
NTGSruler wrote:------- Vriendin ligt int ziekenhuis ;( Nierbekkenontsteking. Ligt aan baxter, bloedwaarden zijn niet goed, bacteriën gevonden. Morgen doet haar dochter een dansoptreden met haar dansschool en mijn vriendin zal er niet bij zijn...
Morgen dan maar op bezoek bij haar. Vandaag ging niet meer aangezien ik pas om 18u thuis was van het werk en ze nu pas haar kamer heeft gekregen. Ze moet nog een tweede maal onder de scanner ook vandaag...
Ga naar dat optreden en film alles van begin tot einde.
Ga dan met laptop tot bij haar en toon haar het filmken.
Dan kan je eventjes niets meer misdoen ook ;)
Lol!! Dat had ik haar ook gezegd. Ik zei: Als je niet mee mag of kan zet je maar Skype op en dan zal ik ginder alles skypen ;) Gelukkig is het niet zo ver moeten komen!!

@Elexus: Bedankt voor de sterkte wensen!

++++ Profiteren van het mooi weer om wat buitenwerk te doen dat veels te lang bleef liggen.
++++ Vanmiddag gaan fietsen!
Image

1244
Ik heb dat ook al, dat je van de kramp wakker word, verschrikkelijk onprettig.
Niet vreemd om te zeggen dat je ellendig voelt, iedereen doet dat hier :cool:
Veel succes, had ik maar zoveel geluk met stages etc.

+/- Genoeg/Te weinig geslapen, geen idee...
+++ Vandaag Person of Interest
+++ Gisteren PlayStation spelen... --- ik ben nog niet goed genoeg in Mercenaries (Resi6) en --- mijn vader gamed momenteel op Killzone 3, dus PS3 óók delen :(
--- Afwachten tot ik iets doe en mij dan extra taakjes geven...
--- Dat warm weer...

What the ****
--- Mijn vader begint hem plots te moeien met wat ik wil eten deze middag. Het is hem niet gelijk wat ik eet. Ik zeg hem dat hij dat niet moet beslissen, en dat ik zeker niet met hem, terwijl die zit te kijken naar mij, mijn boterhammen ga maken. Dus mijn vader neemt mijn eten af. Dan zeg ik van wat voor kloteboel dat hier is. Verlies ik mijn laptop voor vandaag. Kan hem nog juist overhalen de laptop uiteindelijk niet weg te nemen. :bomb: FML
--- Dus nu eet ik gewoon niks tot het avondeten...

En dan verder:
-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 4 dagen
+++ Nog 31 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2