Re: Welke game speelde je het laatste uit?

123
minermb wrote:Shovel Knight. Ik vond het een leuke spel, maar wel soms erg moeilijk. Maar dat lag er ook aan dat ik soms alles wou verzamelen en te snel wou gaan :P Kan iemand mij misschien vertellen waar je kratos kan vinden?
Eerst moet je naar The Hall of Champions gaan en helemaal rechts kan je een stukje grond kapot maken. In de nieuwe kamer vind je een kaart en wanneer je terug naar de kaart gaat zie je een "traveler". Ra ra ra, wie zou die "traveler" toch kunnen zijn. :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

124
Maxidomino wrote:
minermb wrote:Shovel Knight. Ik vond het een leuke spel, maar wel soms erg moeilijk. Maar dat lag er ook aan dat ik soms alles wou verzamelen en te snel wou gaan :P Kan iemand mij misschien vertellen waar je kratos kan vinden?
Eerst moet je naar The Hall of Champions gaan en helemaal rechts kan je een stukje grond kapot maken. In de nieuwe kamer vind je een kaart en wanneer je terug naar de kaart gaat zie je een "traveler". Ra ra ra, wie zou die "traveler" toch kunnen zijn. :P
Ik dacht al dat het daar ergens zou zijn, want iemand uit een van de twee dorpen had gezegd dat er een kamer was met een dubbele geheime kamer :)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

126
gamerke1992 wrote:the wolf among us: 7/10 (PS Vita versie)

Leuk en verrassend verhaal met leuke personages en een toffe sfeer. Spijtig dat er in de gevechten zo veel lag was (vermoedelijk doordat het de vita versie is). Door de lag deed ik echt alles veel te laat en werd ik altijd half afgemaakt.
op de ps3 had ik totaal geen last van lag, jammer wel :smug:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

129
Maxidomino wrote:Valiant Hearts --> 9/10

Wat een fantastische game zeg. De gameplay is zeer eenvoudig in elkaar gestoken. Simpele graphics, simpele gameplay en toch vind ik de game een meesterwerk. Oh, en het is denk ik sinds The Last of Us geleden dat ik nog zo'n mooi verhaal in een game zag.
Ben ik het mee eens :cool:
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

130
Maxidomino wrote:Valiant Hearts --> 9/10

Wat een fantastische game zeg. De gameplay is zeer eenvoudig in elkaar gestoken. Simpele graphics, simpele gameplay en toch vind ik de game een meesterwerk. Oh, en het is denk ik sinds The Last of Us geleden dat ik nog zo'n mooi verhaal in een game zag.
Inderdaad. Fantastische game.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

131
Maxidomino wrote:Valiant Hearts --> 9/10

Wat een fantastische game zeg. De gameplay is zeer eenvoudig in elkaar gestoken. Simpele graphics, simpele gameplay en toch vind ik de game een meesterwerk. Oh, en het is denk ik sinds The Last of Us geleden dat ik nog zo'n mooi verhaal in een game zag.
Heb ik ook uitgespeeld, met de muziek van Amelie Poulain op de achtergrong. Past echt goed samen!
PSN tichke
Image
cron