Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

108
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:--- Van dat zwemmen nu dus, het was weer wreed plezant... We moesten duiken, wat ik normaal gezien echt niet goed kan maar het lukt toch een beetje. Ik ben zowieso al zeer stress gevoelig en heb al snel last van mijn zelfbeeld. Ik heb hiervoor meer stress dan voor een examen, het is ver gekomen. Zelfs heel mijnen zondag niet van op mijn gemak geweest. Toen stonden we daar. In het begin ging het nog redelijk, al was mijn uithouding ook zeker niet wat ze moet zijn. Maar toen moesten we duiken. Niet op punten ofzo, maar mevrouw stond wel te kijken, het was aan mij, ik spring in het water en val recht op mijn maag; nog nooit zo hard gehad. M'n buik werd zo rood als een tomaat en door de schaamte voelde ik zelfs niet dat ik pijn had, wat achteraf wel het geval was. Ik stap uit het water en loop dan toch wel recht met mijn kop tegen de glijbaan, waar ik ook niet veel van heb gevoeld door de schaamte, maar ik moet zeggen dat het toch een serieuze buil geworden is. Ik hoor jullie lachen, natuurlijk is het grappig als iemand zo iets tegenkomt; ik zou ook lachen. Maar wat sommige dan weer doen is echt uitlachen en er voor de rest van de dag dan ook niet meer stoppen. Stonden er dan nog wat ouderejaars in het zwembad naast mij en ook heel die klas lag plat van het lachen. Toen begon zo'n kerel fel te doen tegen mij, maar die ging gelukkig niet door. Deze les was nog 1000x erger dan de vorige. Gelukkig hebben we al hele tijd sinds we zwemmen hebben een interimaris, maar volgende les (wat gelukkig de laatste is van dit jaar) komt hij waarschijnlijk terug. Dan zal het nog veel erger worden. Wat een rotdag Sorry alsk aan het neuten ben.
Dat is wel niet leuk om te lezen wat er met je gebeurt is : ( Zelfspot is belangrijk maar begrijpelijk dat dit nu niet het geval was. Trek het je niet teveel aan, smijt het van je af, of probeer dat toch te doen. Mensen die je uitlachen i.p.v. lachen en er mee blijven doorgaan zijn eikels. Ik heb nooit geduikt omdat ik nooit zo gevorderd was. Ik weet eigenlijk wel niet waarom ik zo slecht ben in zwemmen...lag het aan de instructeur? Dit topic is gemaakt om te neuten, maar wat je schrijft is ook niet echt neuten. Je hebt gewoon een zeer slechte dag achter de rug en dat wil je hier ventileren, want in tegenstelling tot je klas enzo, zijn er hier die dat respecteren en je begrijpen : )

--- Verdomme, mijn vader maakt een leugen, en baseert zich dan daarop om mij terug te "straffen" of te waarschuwen...hij maakte het 4x erger dan het is :angry:
--- Vanochtend weer al die vragen rond mijn hoofd smijten om te zien of ik wel gedaan heb wat ik zou moeten doen... :angry:
--- Verdomme, sommige dingen zijn uitverkocht in online shops...ik haat het dat ik die nu niet meer aan normale prijs terug vind of dat de stock is uitgeput...had ik maar een paar centjes extra... :cry:
+++ Regen
+++ Ridiculousness
+++ Donderdag nieuwe seizoen Dual Survival en zondag nieuwe serie Years of Living Dangerously (ziet er interessant uit)
+++/--- Nog 3 dagen
+++/--- Nog 25 dagen
+++/--- Nog 108 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op CE/nieuwe guide aankondigingen...
Bedankt Capt'n, betekent veel voor mij :hug: Al is die smiley misschien iets te intiem :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

109
dividedx11 wrote:Bedankt Capt'n, betekent veel voor mij :hug: Al is die smiley misschien iets te intiem
No problem. I love you too :hug:

--- Urgh, mijn vader :bomb:
--- Ik ruik iets, maar het is geen geur die er is, ik riek het gewoon. Is er iets mis met mijn neus...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

115
--- Gisteren was het weer plezant op een bepaald moment...
--- Opgestaan met buikpijn? Verdorie spaghetti!
--- De situatie vanochtend:

Wat ik hoopte: <3

Vader: Heey, jongen van mij, goed geslapen? Sorry, als ik uw wakker maak, maar ik vroeg me af of je vandaag nog wat samen met mij zou willen kuisen? Ik weet dat ge nog in uw bed ligt, maar ik word zo enthousiast als ik denk aan de quality times die we samen hebben dat ik niet kan wachten om eraan te beginnen, want ge zijt zo'n toffe peer, hé. Daarna moogde wat op de PlayStation spelen.
Ik: Goh, papa, ik heb er eigenlijk geen zin in voor vandaag, want ik stelde het zondag voor en ge wou niet en ge hebt dan mij nog uren laten kuisen voor haast niks in feite.
Vader: Oké, begrijp ik wel. My bad. Morgen misschien?
Ik: Kweet niet, misschien.
Vader: Oké, we zien dan wel. Slaapt maar verder als ge wilt.

Realiteit: :bomb:

BAM, deur open van mijn kamer om 9u.
Vader: Zeg, gade gij vandaag die kastjes doen?
Ik: Wa? Neen. Kheb geen zin
Vader: Morgen dan?
Ik: Misschien.
Vader: Ja, maar, zo niet hé, dat antwoord staat me niet aan. Er gaan gevolgen zijn.
BAM BAM BAM Vader naar beneden. BAM Keukendeur slaat dicht.

--- Morgen dus weer kuisen omdat er anders gevolgen zijn :angry:
--- Nog altijd die geur die altijd present is :?
+++/--- Nog 2 dagen (misschien +1, dus 3, afhankelijk van wanneer ik het kan afhalen)
+++/--- Nog 24 dagen
+++/--- Nog 107 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op CE/nieuwe guide aankondigingen...

EDIT: Hmmmm...

Dragonball Xenoverse staat nu als beschikbaar bij Game Mania. Dus ik zou een bericht moeten ontvangen...
+++/--- Morgen misschien erom gaan...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

116
Captain Witwicky wrote:--- Gisteren was het weer plezant op een bepaald moment...
--- Opgestaan met buikpijn? Verdorie spaghetti!
--- De situatie vanochtend:

Wat ik hoopte: <3

Vader: Heey, jongen van mij, goed geslapen? Sorry, als ik uw wakker maak, maar ik vroeg me af of je vandaag nog wat samen met mij zou willen kuisen? Ik weet dat ge nog in uw bed ligt, maar ik word zo enthousiast als ik denk aan de quality times die we samen hebben dat ik niet kan wachten om eraan te beginnen, want ge zijt zo'n toffe peer, hé. Daarna moogde wat op de PlayStation spelen.
Ik: Goh, papa, ik heb er eigenlijk geen zin in voor vandaag, want ik stelde het zondag voor en ge wou niet en ge hebt dan mij nog uren laten kuisen voor haast niks in feite.
Vader: Oké, begrijp ik wel. My bad. Morgen misschien?
Ik: Kweet niet, misschien.
Vader: Oké, we zien dan wel. Slaapt maar verder als ge wilt.

Realiteit: :bomb:

BAM, deur open van mijn kamer om 9u.
Vader: Zeg, gade gij vandaag die kastjes doen?
Ik: Wa? Neen. Kheb geen zin
Vader: Morgen dan?
Ik: Misschien.
Vader: Ja, maar, zo niet hé, dat antwoord staat me niet aan. Er gaan gevolgen zijn.
BAM BAM BAM Vader naar beneden. BAM Keukendeur slaat dicht.

--- Morgen dus weer kuisen omdat er anders gevolgen zijn :angry:
--- Nog altijd die geur die altijd present is :?
+++/--- Nog 2 dagen (misschien +1, dus 3, afhankelijk van wanneer ik het kan afhalen)
+++/--- Nog 24 dagen
+++/--- Nog 107 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op CE/nieuwe guide aankondigingen...

EDIT: Hmmmm...

Dragonball Xenoverse staat nu als beschikbaar bij Game Mania. Dus ik zou een bericht moeten ontvangen...
+++/--- Morgen misschien erom gaan...
Pff, ik zou het niet kunnen uithouden. Het is allemaal zeer makkelijk gezegd, maar trek het je niet aan, of toch ten minste zo weinig mogelijk. Ik hoop voor jou dat de situatie daar snel beterd bij jou. :(

--- Alles op school gaat mis, terwijl het voor de vakantie allemaal perfect ging.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

117
dividedx11 wrote: Pff, ik zou het niet kunnen uithouden. Het is allemaal zeer makkelijk gezegd, maar trek het je niet aan, of toch ten minste zo weinig mogelijk. Ik hoop voor jou dat de situatie daar snel beterd bij jou. :(

--- Alles op school gaat mis, terwijl het voor de vakantie allemaal perfect ging.
Als ik het me aantrek ontploft de boel hier. :bomb: Allemaal in mijn nadeel want ik heb geen voet om op te staan. Een job zou een wereld van verschil maken.

+++/--- Hmmm...berichtje gekregen dat ik om Dragonball Xenoverse CE mag gaan, maar op dit moment lukt dat niet...Morgen misschien ook niet. Vrijdag is onbekend en zaterdag is de laatste dag dat ik het zou plannen... :?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

118
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote: Pff, ik zou het niet kunnen uithouden. Het is allemaal zeer makkelijk gezegd, maar trek het je niet aan, of toch ten minste zo weinig mogelijk. Ik hoop voor jou dat de situatie daar snel beterd bij jou. :(

--- Alles op school gaat mis, terwijl het voor de vakantie allemaal perfect ging.
Als ik het me aantrek ontploft de boel hier. :bomb: Allemaal in mijn nadeel want ik heb geen voet om op te staan. Een job zou een wereld van verschil maken.

+++/--- Hmmm...berichtje gekregen dat ik om Dragonball Xenoverse CE mag gaan, maar op dit moment lukt dat niet...Morgen misschien ook niet. Vrijdag is onbekend en zaterdag is de laatste dag dat ik het zou plannen... :?
-- Toch erg dat de mensen die tegenwoordig willen werken aan geen werk geraken...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image