Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1291
Elexus wrote:-- argh, ik wil Ark: Survival Evolved nu spelen!
++ pannenkoeken als ontbijt
++ vandaag pakjes ontvangen
+/- Continuum season 3 al uitgekeken
Jouw dag klinkt zo slecht nog niet :cool:

+++ Is het mogelijk? Mag ik eindelijk eens spreken van wat geluk met Square Enix games en hun EU - US verschillen? Zo te zien zullen we 2 dynamische thema's krijgen die ik eerder dacht enkel te vinden in de US store als pre-order bonus voor de bestellen op de PS Store.
--- Maar ik zie ze nog niet staan...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1294
---- Gawd damnit. Blijkbaar is Continuum gecancelled en eindigt de show met een 6 episodetellende 4de seizoen en daarachter niks meer ;(
--- ik snap toch niet waarom ze alle deftige series cancellen D: Revolution, Intruders, nu ook Continuum, argh!
++ aflevering van Penny Dreadful was veelbelovend voor de volgende epi
-- weer een week wachten daarvoor mimimi
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1295
Elexus wrote:--- ik snap toch niet waarom ze alle deftige series cancellen D: Revolution, Intruders, nu ook Continuum, argh!
Moet ik je volledig in bijtreden; er wordt veel te veel afgelast tegenwoordig. Onlangs begonnen aan The Messengers, werd blijkbaar ook al stopgezet naar de toekomst toe, na 3 afleveringen. Goede ratings maar te weinig kijkcijfers.
Een mens zou schrik hebben om naar iets te beginnen kijken :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1296
Sanity penguin wrote:
Elexus wrote:--- ik snap toch niet waarom ze alle deftige series cancellen D: Revolution, Intruders, nu ook Continuum, argh!
Moet ik je volledig in bijtreden; er wordt veel te veel afgelast tegenwoordig. Onlangs begonnen aan The Messengers, werd blijkbaar ook al stopgezet naar de toekomst toe, na 3 afleveringen. Goede ratings maar te weinig kijkcijfers.
Een mens zou schrik hebben om naar iets te beginnen kijken :)
Echt beu. En meestal nog eens een supergerushed of helemaal geen einde... Dan blijf je daar achter met nog 1001 vragen en geen closure, makes me wanna cry. ;( Nee maar serieus, dat vroeger een show als 'Friends' weetikhoeveel seizoenen mocht hebben terwijl dat helemaal uitgemolken werd en nu kwaliteitsvolle series meteen worden stopgezet omdat er net niet genoeg kijkcijfers zijn, ja awel, dat snap ik niet. :angry:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1298
NTGSruler wrote:++++ Straks naar Freddy De Vadder gaan kijken!
++++ Van plan een Garmin Edge 1000 fiets GPS te kopen! Wat een prachtig toestel en zal fantastisch staan op mijn fiets. Maar die prijs weeral...

https://www.fiets-navigatie-shop.nl/wp- ... akking.jpg
Uiteindelijk valt de prijs toch nog relatief mee voor wat het is? Vroeger zou ik het veel gevonden hebben maar als ik denk dat mijn simpele wandel GPS al 250 euro koste...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1302
++ iets rustiger studeerdagje vandaag
++ straks Rocket League spelen
+/- morgen komen ouders thuis, gedaan met de rust :p
--- hond van mijn peter heeft de vriend van m'n zus gebeten en 't schijnt redelijk ernstig te zijn D:
++ straks nog wat sporten
-- slecht weer dus kan niet gaan wandelen met de hondjes
+/- (te) uitgebreid ontbeten, ik denk niet dat ik nog veel ga moeten eten vandaag :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1303
--- Vandaag boodschappen moeten doen...
--- ...dus zeer weinig geslapen, want mijn vader wilt alles vanaf de zonsopgang doen...
--- Soms nog last van buikpijn...
--- Voetzolen doen zeer...
+++ Chocomousse, home made! :cool:
+++ FFX/X-2 op PS4!
--- FFX/X-2 is ook niet echt de meest overtuigende koop die ik gedaan heb... :L:
+++ Pain & Gain
+++ Yes, ik wou regen, ik kreeg regen vandaag...
--- Maar nog steeds teveel volk in de stad...
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 40 dagen-ish? voor DMC4: SE
+++ Nog 26 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...misschien zal het aangekondigd worden op E3 2015 want volgend jaar bestaat de game al 10 jaar.
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2