Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

181
Elexus wrote:Pompeii => Visueel mooie film (ok ok, ook omdat Jon Snow meedoet <3 ) maar ik vond dat er wat meer aandacht naar de vulkaanuitbarsting zelf mocht gaan. Het eerste deel van de film gaat over totaal andere dingen.

8/10
Toevallig ook de laatste die ik gezien heb. Ik vond hem eigenlijk vrij slecht. Het verhaal leek met haken en ogen ineen te hangen en het was precies een langgerekte aflevering van Spartacus (maar dan slechter :p).

En oh ja, tussendoor stond ontplofte er ook nog een vulkaan ofzo...

4/10
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

182
Sanity penguin wrote:
Elexus wrote:Pompeii => Visueel mooie film (ok ok, ook omdat Jon Snow meedoet <3 ) maar ik vond dat er wat meer aandacht naar de vulkaanuitbarsting zelf mocht gaan. Het eerste deel van de film gaat over totaal andere dingen.

8/10
Toevallig ook de laatste die ik gezien heb. Ik vond hem eigenlijk vrij slecht. Het verhaal leek met haken en ogen ineen te hangen en het was precies een langgerekte aflevering van Spartacus (maar dan slechter :p).

En oh ja, tussendoor stond ontplofte er ook nog een vulkaan ofzo...

4/10
Haha, ja ik ben wel pretty biased cuz Jon Snow uhum. Maar ik vond het stuk vanaf de vulkaanuitbarsting nog wel cva, niet qua verhaal maar vooral qua visuele dingen enz. :)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

192
Sanity penguin wrote:Kingsman - The secret service

7/10
Niet slecht en bij momenten grappig. Soms echter wel wat langdradig uitgesmeerd. Scène in de kerk was wel een toppertje :p
Die kerk zag ik niet aankomen. Hail Satan!!

Pulp Fiction 9.5/10
Vandaag Pulp Fiction uitgekeken bij godsdienst (geen vragen stellen waarom juist bij dit vak, dat is gewoon een zalige mens). Een beetje actie met veel humor erin (I dare you, I double dare you motherfucker). De film was volgens mij ook vele beter omdat je hem in een grote groep hebt bekeken en in meerdere delen. Ook een redelijk lange film dus. Ik was aangenaam verrast :)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

193
Tjeefkeuh wrote:Ex_Machina

Goede film, minder voorspelbaar dan ik eerst dacht.

8/10
Die zijn we nu bij godsdienst aan het zien.

Mad Max: Fury Road 9.5/10
WTF was dit. Ik had nog nooit iets van Mad Max gezien. Ik had er al dingen van gehoord dus ik dacht een rustige film over wat racen enzo. Ik had ook die affiche gezien van die film, dus ik dacht een redelijk rustige film. Toen ik hier iemand hoorde zeggen dat de film voor 95% uit actie bestond dacht ik: "nah, kan niet". Oh, ik had alles zo fout gedacht. Ik zat soms met mijn mond open omdat de film zo brutaal was.
Ik heb nog nooit zo'n actiefilm gezien.
Image