Re: E3 voorspellingen

16
minermb wrote:Ik hoop eigenlijk ook eens een nieuwe vampiergame te zien. Na al die zombies wordt het wel eens tijd voor wat anders.
Legacy of Kain?

(en waarom niet een hervertelling van de Soul Reaver reeks of een manier waarop het verhaal een nieuwe wending krijgt :idea: )
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: E3 voorspellingen

17
met0t0 wrote:Ahja juist, er was toch ook al een tijdje een nieuwe Hitman-game in ontwikkeling? Dan voorspel ik ergens plots een gameplaytrailer :p
Is er een nieuwe Hitman game in ontwikkeling? Lol, hopelijk zien we daar dan beelden van.
Image

Re: E3 voorspellingen

18
minermb wrote:Ik hoop eigenlijk ook eens een nieuwe vampiergame te zien. Na al die zombies wordt het wel eens tijd voor wat anders.
Nee, niet weer vampieren. Het is nu de tijd voor dino's!

Ik voorspel minstens 5 nieuwe Remasters van PS3/Vita games voor PS4. :q:

Re: E3 voorspellingen

19
BozeGozerXrd wrote:
minermb wrote:Ik hoop eigenlijk ook eens een nieuwe vampiergame te zien. Na al die zombies wordt het wel eens tijd voor wat anders.
Nee, niet weer vampieren. Het is nu de tijd voor dino's!

Ik voorspel minstens 5 nieuwe Remasters van PS3/Vita games voor PS4. :q:
Of er moeten gewoon dinovampiers komen
Image
er zijn toch niet eens zoveel vampiergames?
Image

Re: E3 voorspellingen

22
Ik ben geen moeilijke mens. Ik verwacht nieuwe gameplay beelden van The Division.
Zoals jaarlijks de niets zeggende trailer van Fifa 16. Beetje benieuwd naar de volgende NBA 2K (slaag altijd een versie over, dit jaar koop ik hem dus opnieuw), maar dat zal zoals altijd wel goed zitten.

Ahja, en eigenlijk nog het meest benieuwd naar nieuws over No Man's Sky!
PSN tichke
Image

Re: E3 voorspellingen

24
Ligeiro wrote:uhm, ik wil geen hype starten, maar...
Image
(ben benieuwd wie em gaat herkennen, de datum is die van E3 ;) )
Waarschijnlijk fake, is makkelijk in 1-2-3 in PS te maken...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: E3 voorspellingen

25
dividedx11 wrote:
Ligeiro wrote:uhm, ik wil geen hype starten, maar...
Image
(ben benieuwd wie em gaat herkennen, de datum is die van E3 ;) )
Waarschijnlijk fake, is makkelijk in 1-2-3 in PS te maken...
Ja denk ook dat het fake is. Zeker aangezien het logo van Naughty Dog erop staat. Die zouden nooit een nieuwe game maken voor hun oude gamesseries zoals Jak of Crash. :P
Image

Re: E3 voorspellingen

26
BozeGozerXrd wrote:
minermb wrote:Ik hoop eigenlijk ook eens een nieuwe vampiergame te zien. Na al die zombies wordt het wel eens tijd voor wat anders.
Nee, niet weer vampieren. Het is nu de tijd voor dino's!

Ik voorspel minstens 5 nieuwe Remasters van PS3/Vita games voor PS4. :q:



ook enig idee over welke games specifiek Gozerski ?

sorry, ik ben mijn Russisch wat aan het bijschaven.... :q:

Re: E3 voorspellingen

27
Ligeiro wrote:uhm, ik wil geen hype starten, maar...
Image
(ben benieuwd wie em gaat herkennen, de datum is die van E3 ;) )
Ik herken hem zeker. Ik dacht er gisteren nog aan. Maar het is zo fake als wat. De afbeelding is trouwens niet een afbeelding die Naughty Dog ooit gebruikte als ik me niet vergis (die witte Crash countouren zijn van oudere games)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: E3 voorspellingen

28
Captain Witwicky wrote:
Ligeiro wrote:uhm, ik wil geen hype starten, maar...
Image
(ben benieuwd wie em gaat herkennen, de datum is die van E3 ;) )
Ik herken hem zeker. Ik dacht er gisteren nog aan. Maar het is zo fake als wat. De afbeelding is trouwens niet een afbeelding die Naughty Dog ooit gebruikte als ik me niet vergis (die witte Crash countouren zijn van oudere games)
En er is niet eens een 24e maand in het jaar. :silly:
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:
minermb wrote:Ik hoop eigenlijk ook eens een nieuwe vampiergame te zien. Na al die zombies wordt het wel eens tijd voor wat anders.
Nee, niet weer vampieren. Het is nu de tijd voor dino's!

Ik voorspel minstens 5 nieuwe Remasters van PS3/Vita games voor PS4. :q:



ook enig idee over welke games specifiek Gozerski ?

sorry, ik ben mijn Russisch wat aan het bijschaven.... :q:
o.a. Uncharted, Demon's Souls, Beyond: TS & Heavy Rain(en bekendmaking van de nieuwe Quantic Dream game), Gravity Rush en onwaarschijnlijker, maar ik hoop er zelf op: Wipeout 2048 HD(PS3 kreeg destijds de PSP games in HD). En dat zijn alleen nog de Sony exclusives.

Re: E3 voorspellingen

30
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:Ik herken hem zeker. Ik dacht er gisteren nog aan. Maar het is zo fake als wat. De afbeelding is trouwens niet een afbeelding die Naughty Dog ooit gebruikte als ik me niet vergis (die witte Crash countouren zijn van oudere games)
En er is niet eens een 24e maand in het jaar.
Tzal aan die amerikaanse nummering liggen, maar het meest belachelijke is dan nog die ondertitel, "we will rise again" slaat echt op niks. Wat beter zou geweest zijn is "you haven't seen the last of me..." iets wat N. Cortex vele malen zegt...
Maxidomino wrote:Nog eentje vergeten. Volgens mij zal Guerilla eindelijk hun nieuwe game, jeweetwel die zogezegde RPG, onthullen.
Aja, dat met die dino's...hmmmm...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2