Re: Pronken met je Platinums

181
Zeker weten! Ik zag deze week dan ook niet voor niets dat ik in de korte periode als postend lid op dit forum het meeste in de subsector Role Playing Games geplaatst heb! :D

Alhoewel ik bijna elk genre wel speel heeft de oude turn based JRPG mijn absolute voorkeur (ik weet het: ik ben een oude zot ;)). Al vind ik het wel fijn om een beetje in genres af te wisselen. Eigenlijk zijn het alleen shooters (en fp action adventures) het enige genre waar ik het niet zo op heb. (Na Zero Escape: Virtue's Last Reward denk ik zelfs een visual novel wel te kunnen appreciëren! :))

Ga er nu inderdaad voor om alle Kingdom Hearts games (I know: niet turn based) op platinum te krijgen... Nog 2 te gaan! :D

Jij (jullie als ik M-power meereken) gaan voor Project Cars: lijkt me een lange weg naar de platinum? Maar ook wel weer eentje die de moeite waard is?
Image

Re: Pronken met je Platinums

182
paveman wrote:Zeker weten! Ik zag deze week dan ook niet voor niets dat ik in de korte periode als postend lid op dit forum het meeste in de subsector Role Playing Games geplaatst heb! :D

Alhoewel ik bijna elk genre wel speel heeft de oude turn based JRPG mijn absolute voorkeur (ik weet het: ik ben een oude zot ;)). Al vind ik het wel fijn om een beetje in genres af te wisselen. Eigenlijk zijn het alleen shooters (en fp action adventures) het enige genre waar ik het niet zo op heb. (Na Zero Escape: Virtue's Last Reward denk ik zelfs een visual novel wel te kunnen appreciëren! :))

Ga er nu inderdaad voor om alle Kingdom Hearts games (I know: niet turn based) op platinum te krijgen... Nog 2 te gaan! :D

Jij (jullie als ik M-power meereken) gaan voor Project Cars: lijkt me een lange weg naar de platinum? Maar ook wel weer eentje die de moeite waard is?
Lol, ik ben niet into RPG, kan er mij niet in vinden. Maar ieder zijn ding natuurlijk! ;)
Project Cars is wel ééntje wat ik wil behalen! Maar ben ook nog bezig met Killzone Mercenary!
Voor het moment is het al efkes geleden dat ik nog een platinum heb gehaald, maar werk, hobbies en vriendin steken daar een serieus stokje voor!
Image

Re: Pronken met je Platinums

188
Tja je moet er van houden. Het is een beetje zoals Myst, of Atlantis vroeger op de pc.
Er zijn totaal geen vijanden of iets dergelijks. Het is alleen puzzelen, maar of je het zonder guide allemaal redt...heb zelf namelijk op sommige gedeeltes wel een guide gebruikt om dat ik er gewoon niet uit komt. Bv ergens in het spel moet je een muur kapot slaan met een hamer (waarschijnlijk was dat alleen voor een trophy)... dat had ik dus nooit geweten aangezien dat ook de enigste keer is.

Het is in principe een easy platinum.
Er waren 2 glitches waar ik last van had
1: Als je te lang speelt keldert de framerate flink, zelfs zover dat het onspeelbaar wordt
2: Je moet voor 1 trophy 4 kasten vullen met items. Bij 1 kast kon je op 1 plank geen enkele item plaatsen. Maar dat is ondertussen verholpen met de patch
Image

Re: Pronken met je Platinums

189
Nice Marty, dat is inderdaad wel heel erg vlot! Naar aanleiding van je omschrijving zal ik 'm wellicht ook eens een kans geven...! :)

Ga het natuurlijk wel zonder guide proberen, maar zal je adviezen wel onthouden om een 2e of zelfs 3e speelbeurt wellicht te voorkomen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

190
paveman wrote:Nice Marty, dat is inderdaad wel heel erg vlot! Naar aanleiding van je omschrijving zal ik 'm wellicht ook eens een kans geven...! :)

Ga het natuurlijk wel zonder guide proberen, maar zal je adviezen wel onthouden om een 2e of zelfs 3e speelbeurt wellicht te voorkomen.
Als ik het goed heb is er maar 1 trophy missable, maar dat weet ik niet 100% zeker
Image

Re: Pronken met je Platinums

192
Congrats! Leuke game ook!

@NTGSruler: dan heb ik niets gezegd en kan ik me al helemaal voorstellen dat je minder toekomt aan het halen van platinum trophies. :D Die 2 monsters van mij (op een positieve manier natuurlijk :smug: ) nemen ook heel wat van mijn trophy potentieel. :D Ik zou ze voor geen trophy willen missen, maar soms in ieder geval toch wel voor even... ;)
Image
cron