ps vita: run sackboy run. Vrij verslavend en dat voor een gratis game Alleen willen ze wel heel graag voordelen verkopen (allemaal boosts enzo voor 4,49 euro)
Ps4: shadow of mordor, nog steeds top
Re: Wat speel je op dit moment?
212Probeer de 2e die is beter en heeft een makkelijke platGamefreak wrote:Prototype, voorlopig niet denderend maar dat verwachtte ik al, ik wilde deze game eens testen omdat ie indertijd werd vergeleken met Infamous....
Zal zelf dit verlengt weekend eens beginnen met The Unfinished Swan.
213Mee eens. Deel 2 vind ik ook leuker.RoyVdW wrote:Probeer de 2e die is beter en heeft een makkelijke platGamefreak wrote:Prototype, voorlopig niet denderend maar dat verwachtte ik al, ik wilde deze game eens testen omdat ie indertijd werd vergeleken met Infamous....
214Met dat volgende maand het laatste deel van de batman reeks uitkomt, speel ik dit verlengd weekend nog eens de vorige batman arkham city
215die heb ik hier liggen Roy, maar eerst Alex Mercer een kopje kleiner maken....RoyVdW wrote:Probeer de 2e die is beter en heeft een makkelijke platGamefreak wrote:Prototype, voorlopig niet denderend maar dat verwachtte ik al, ik wilde deze game eens testen omdat ie indertijd werd vergeleken met Infamous....
216Assassin's Creed 4 is een fantastische piratengame
De AC-sfeer is er naar mijn mening niet echt in aanwezig, maar de botengameplay is heel leuk, ik blijf maar schepen plunderen
Vanavond eens wat verhaalmissies doen.
De AC-sfeer is er naar mijn mening niet echt in aanwezig, maar de botengameplay is heel leuk, ik blijf maar schepen plunderen
Vanavond eens wat verhaalmissies doen.
217Demon's Souls. Leuke game maar met veel kleine en grote gebreken. Ik snap ook niet dat ze zoveel vernietigbare objecten in de game hebben gelaten. Zodra er een aantal tegelijk worden vernietigd keldert de framerate.
219en al vaak het loodje gelegd zeker ?BozeGozerXrd wrote:Demon's Souls. Leuke game maar met veel kleine en grote gebreken. Ik snap ook niet dat ze zoveel vernietigbare objecten in de game hebben gelaten. Zodra er een aantal tegelijk worden vernietigd keldert de framerate.
222Ik speelde deze een jaar geleden ook rond deze tijd, zot spel hoor. Als je de serie leuk vind zal je dit ook geweldig vindenLigeiro wrote:South Park: the Stick of Truth
223Ja, de game wil nog wel eens oneerlijke loodje leg lootjes uitdelen. Maar nu zit ik in een vrij gemakkelijke fase.Gamefreak wrote:en al vaak het loodje gelegd zeker ?BozeGozerXrd wrote:Demon's Souls. Leuke game maar met veel kleine en grote gebreken. Ik snap ook niet dat ze zoveel vernietigbare objecten in de game hebben gelaten. Zodra er een aantal tegelijk worden vernietigd keldert de framerate.
In ieder geval de helft van de grappen die niet direct uit de serie gekopieerd zijn.Toon8 wrote:Ik speelde deze een jaar geleden ook rond deze tijd, zot spel hoor. Als je de serie leuk vind zal je dit ook geweldig vindenLigeiro wrote:South Park: the Stick of Truth
224Ik speel nu batman arkham origins blackgate op de vita, met de bedoeling hem nu wel eens uit te spelen
225Destiny
Terug begonnen door de 2e DLC.
Had al maanden niet gespeeld en heb er momenteel terug plezier mee.
Nieuwe modus met de waves ziet er goed uit. Benieuwd hoe lang ik het deze keer volhou. Met de 1e DLC was het na 2 dagen al over ...
Terug begonnen door de 2e DLC.
Had al maanden niet gespeeld en heb er momenteel terug plezier mee.
Nieuwe modus met de waves ziet er goed uit. Benieuwd hoe lang ik het deze keer volhou. Met de 1e DLC was het na 2 dagen al over ...
PSN tichke