Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

211
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:Heb een deal op Kapaza voor The Order voor €30. Is dit geld het waard want twijfel hard?
Ik volg elke dag de games tweedehands op op 2dehands.be en ik merk dat the order echt vrij snel in prijs aan het dalen is. Je kan altijd een mail sturen dat je 25 euro biedt? Vaak zeggen ze neen, totdat je aangeeft dat je het dan niet moet hebben. Zo heb ik nog maar net shadow of mordor voor 20 euro gekocht.
Idd ben ook aan't zien. Oké goed ik zal afbieden. Had 20 gezegd en zij wilt 30 inc. verzending. 25 eens proberen :)

2e hands heb ik nog nooit iets op gekocht, zal eens daar kijken. Site lijkt me onbetrouwbaarder dan eBay of Kapaza.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

212
RoyVdW wrote:
2e hands heb ik nog nooit iets op gekocht, zal eens daar kijken. Site lijkt me onbetrouwbaarder dan eBay of Kapaza.
Ik heb al veel games op 2dehands gekocht. Nooit een probleem mee gehad. Ik raad je gewoon aan om toch altijd even de feedback van de verkoper te checken voor je overgaat tot contact of zelfs aankoop.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

213
Hybris wrote:
RoyVdW wrote:
2e hands heb ik nog nooit iets op gekocht, zal eens daar kijken. Site lijkt me onbetrouwbaarder dan eBay of Kapaza.
Ik heb al veel games op 2dehands gekocht. Nooit een probleem mee gehad. Ik raad je gewoon aan om toch altijd even de feedback van de verkoper te checken voor je overgaat tot contact of zelfs aankoop.

Het feedbacksysteem van 2dehands.be is echt veel beter dan kapaza vind ik. Op kapaza ben ik zogezegd betrouwbaar omdat ik al lang een account heb. Op 2dehands daarentegen staan allemaal positieve reacties van andere mensen en dan zie je dat ik echt betrouwbaar ben.
Image
cron