God of War 3 Remastered

1
ik denk dat deze geen introductie nodig heeft, ik als grote GoW fan had ook liever een nieuw deel gezien maar goed. Ondanks dat Sony weinig nieuws in petto lijkt te hebben met deze heruitgave ga ik hem toch halen. Nog iemand van jullie koters die topchef-slager Kratos opnieuw wil beleven als hij weer aan het fileren gaat ? Hieronder alvast wat gameplay :smug:

Re: God of War 3 Remastered

5
De game stond grafisch al heel sterk toen hij op de PS3 uitkwam, zo gigantisch veel verschil is er inderdaad niet. Ik vind het ook weer raar dat ze dan niet gewoon de volledige reeks even remasteren. Wat zijn mensen die de reeks nog niet gespeeld hebben er nu mee dat ze de laatste game nu op hun PS4 kunnen spelen? Daarna moeten ze dan een PS3 kopen om de rest te spelen?

Re: God of War 3 Remastered

7
Het klinkt allemaal raar hoe ze dit aanpakken, geen collectie maar een enkele game, waarschijnlijk omdat die makkelijker kan overgezet worden doordat die ik al zo goed als perfecte gfx heeft...en die 1e en 2de games waren toch al in HD te vinden, mijn broer heeft ze via die GOW3 CE.

Mijn broer is superfan van deze reeks, maar hij ook zal niet overgaan tot deze aankoop, omdat het met moeite verschil geeft, enkel een foto mode toevoegt en als je pre-ordered een dynamisch thema toevoegt...

Voor anderen die de game niet hebben is het een goed moment, maar tis misschien afwachten tot er een collectie komt ook...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: God of War 3 Remastered

8
met0t0 wrote:De game stond grafisch al heel sterk toen hij op de PS3 uitkwam, zo gigantisch veel verschil is er inderdaad niet. Ik vind het ook weer raar dat ze dan niet gewoon de volledige reeks even remasteren. Wat zijn mensen die de reeks nog niet gespeeld hebben er nu mee dat ze de laatste game nu op hun PS4 kunnen spelen? Daarna moeten ze dan een PS3 kopen om de rest te spelen?
De laatste game is Ascension en die heeft ook nog geen PS4 versie... Dus alleen 1 willekeurige game in de reeks heeft nu een PS4 versie.

Re: God of War 3 Remastered

9
BozeGozerXrd wrote:
met0t0 wrote:De game stond grafisch al heel sterk toen hij op de PS3 uitkwam, zo gigantisch veel verschil is er inderdaad niet. Ik vind het ook weer raar dat ze dan niet gewoon de volledige reeks even remasteren. Wat zijn mensen die de reeks nog niet gespeeld hebben er nu mee dat ze de laatste game nu op hun PS4 kunnen spelen? Daarna moeten ze dan een PS3 kopen om de rest te spelen?
De laatste game is Ascension en die heeft ook nog geen PS4 versie... Dus alleen 1 willekeurige game in de reeks heeft nu een PS4 versie.
wellicht pakken ze deze omdat die als beste wordt aangezien :smug:

Re: God of War 3 Remastered

10
BozeGozerXrd wrote:
met0t0 wrote:De game stond grafisch al heel sterk toen hij op de PS3 uitkwam, zo gigantisch veel verschil is er inderdaad niet. Ik vind het ook weer raar dat ze dan niet gewoon de volledige reeks even remasteren. Wat zijn mensen die de reeks nog niet gespeeld hebben er nu mee dat ze de laatste game nu op hun PS4 kunnen spelen? Daarna moeten ze dan een PS3 kopen om de rest te spelen?
De laatste game is Ascension en die heeft ook nog geen PS4 versie... Dus alleen 1 willekeurige game in de reeks heeft nu een PS4 versie.
Ik bedoelde de laatste in de verhaalvolgorde ;)
Dus nu kan men het einde van de reeks op PS4 spelen.