Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1351
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:++ wss vrij cheape upgrade gevonden voor mn PC waardoor ik wél Ark ga kunnen spelen
++ Final Fantasy X is plezant
+/- geen leuke sales op PSN, ook goed voor de portemonnee (en de backlog)
Wist je al dat je bling bling kon toevoegen aan je early access voor Ark? Nu niet alleen voor je auto maar ook voor je dino's. Check je topic van Ark, ik zal het daar posten.
Speel je FFX? Op PS4?
Er zijn wél leuke sales, tis gewoon te zien welke games je hebt :p Ik ga de sales van EA goed kunnen gebruiken :cool:
Ivm Ark => Ik ga antwoorden in het desbetreffende topic.
Ivm FF => Idd, ik speel de HD Remaster dinges op PS4 momenteel. :)
Ivm Sales => Ja, ik had het niet echt over de EA sales maar over de handheldsales van deze week. xD
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1352
Elexus wrote:
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:++ wss vrij cheape upgrade gevonden voor mn PC waardoor ik wél Ark ga kunnen spelen
++ Final Fantasy X is plezant
+/- geen leuke sales op PSN, ook goed voor de portemonnee (en de backlog)
Wist je al dat je bling bling kon toevoegen aan je early access voor Ark? Nu niet alleen voor je auto maar ook voor je dino's. Check je topic van Ark, ik zal het daar posten.
Speel je FFX? Op PS4?
Er zijn wél leuke sales, tis gewoon te zien welke games je hebt :p Ik ga de sales van EA goed kunnen gebruiken :cool:
Ivm Ark => Ik ga antwoorden in het desbetreffende topic.
Ivm FF => Idd, ik speel de HD Remaster dinges op PS4 momenteel. :)
Ivm Sales => Ja, ik had het niet echt over de EA sales maar over de handheldsales van deze week. xD
Ah ik wist niet dat je Final Fantasy speelde, digitaal gekocht of via retail?
Ja, de handheld sales zijn niet vet (gelukkig voor mij).

--- Mijn vader met zijn opmerkingen...
+++ Lachen samen met zusje met Resident Evil 6
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1354
BozeGozerXrd wrote:
Elexus wrote:++ wss vrij cheape upgrade gevonden voor mn PC waardoor ik wél Ark ga kunnen spelen :)
Wat ga je upgraderen?
Ik ga jouw vraag beantwoorden in het afdwaaltopic, dan kunnen we er eventueel op verder bouwen. ;)

@ Witwicky: Betreft een fysiek exemplaar. Ik heb nooit veel FF gespeeld, buiten FFXIII. Ik vind FFX precies toch al iets minder repetitief dan FFXIII maar verhaallijn boeit me meer in FFXIII voorlopig.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1360
+++ hard gesport vandaag
+++ veel gestudeerd vandaag
+++ straks nog wat gamen
+++ eerst nog bij de vriendin zitten :)
--- nog enkele maanden moeten wachten voor we samenwonen, ik kan echt niet meer wachten :p
+++ GTA V voor ps4 gekocht (ik wou er niet meer dan 25 euro aan geven, daarom nu pas)
+++ misschien nog The order voor 20 euro (moet het geld nog storten, ik wacht op zijn rekeningnummer)
+++ shadow of mordor blijft steeds leuker en leuker worden
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1362
gamerke1992 wrote:+++ hard gesport vandaag
+++ veel gestudeerd vandaag
+++ straks nog wat gamen
+++ eerst nog bij de vriendin zitten :)
--- nog enkele maanden moeten wachten voor we samenwonen, ik kan echt niet meer wachten :p
+++ GTA V voor ps4 gekocht (ik wou er niet meer dan 25 euro aan geven, daarom nu pas)
+++ misschien nog The order voor 20 euro (moet het geld nog storten, ik wacht op zijn rekeningnummer)
+++ shadow of mordor blijft steeds leuker en leuker worden
Hmm, had die ook gecontacteerd voor the order, indien het op 2dehands is. Maar geen reactie gehad.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1363
M-power wrote:
gamerke1992 wrote:+++ hard gesport vandaag
+++ veel gestudeerd vandaag
+++ straks nog wat gamen
+++ eerst nog bij de vriendin zitten :)
--- nog enkele maanden moeten wachten voor we samenwonen, ik kan echt niet meer wachten :p
+++ GTA V voor ps4 gekocht (ik wou er niet meer dan 25 euro aan geven, daarom nu pas)
+++ misschien nog The order voor 20 euro (moet het geld nog storten, ik wacht op zijn rekeningnummer)
+++ shadow of mordor blijft steeds leuker en leuker worden
Hmm, had die ook gecontacteerd voor the order, indien het op 2dehands is. Maar geen reactie gehad.

Vreemd, bij mij heeft hij wel gereageerd. Hij ging zijn rekeningnummer doorsturen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1364
gamerke1992 wrote:
M-power wrote:
gamerke1992 wrote:+++ hard gesport vandaag
+++ veel gestudeerd vandaag
+++ straks nog wat gamen
+++ eerst nog bij de vriendin zitten :)
--- nog enkele maanden moeten wachten voor we samenwonen, ik kan echt niet meer wachten :p
+++ GTA V voor ps4 gekocht (ik wou er niet meer dan 25 euro aan geven, daarom nu pas)
+++ misschien nog The order voor 20 euro (moet het geld nog storten, ik wacht op zijn rekeningnummer)
+++ shadow of mordor blijft steeds leuker en leuker worden
Hmm, had die ook gecontacteerd voor the order, indien het op 2dehands is. Maar geen reactie gehad.

Vreemd, bij mij heeft hij wel gereageerd. Hij ging zijn rekeningnummer doorsturen.
Het is nog niet zolang geleden dat ik hem gecontacteerd had, zal wel daar aan liggen. Aangezien jij het spel al koopt.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1365
++ nieuwe Penny Dreadful epi is weer top-notch :cool:
-- nu weer een lange, lange week wachten op de volgende :(
-- opdenduur leef je enkel nog naar vrijdagen toe xD
-- nog studeren blegh
++ rustige dag
+/- vandaag de wekelijkse boodschappen gaan doen
-- zondag komt m'n zus met haar vriend wéér eens op bezoek, sorry, no time, have to study ^^
+/- being lazy
-- kuisvrouw die ronddoolt, toch altijd wat ongemakkelijk als je ook thuis bent :p
-- Poes die mij gisteren 'verraste' met een dode vogel, how cute O.O
Image