Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1368
Elexus wrote:@ Witwicky: Betreft een fysiek exemplaar. Ik heb nooit veel FF gespeeld, buiten FFXIII. Ik vind FFX precies toch al iets minder repetitief dan FFXIII maar verhaallijn boeit me meer in FFXIII voorlopig.
Ik ga jou eens een pm sturen :)


--- Gisteren had mijn vader nen tik op mij...'k mocht niks doen of 't was verkeerd...
+++ Lachen samen met broer en zus
--- Urgh ik had langer moeten slapen...
+++ Bear Grylls
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 33 dagen om DMC4: SE te bestellen
+++ Nog 20 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1376
----- aaaaaargh, kan er niet tegen als mijn ma zegt dat ze dingen gaat doen voor mij en dan achteraf er weer vantussen probeert te muizen, dat is echt ELKE keer
-- dan begint ze nog te roepen tegen mij terwijl het haar eigen belofte was -_-
---- er scheelt weer iets aan mijn auto, 'yey'
-- geen zin in studeren
-- ik heb een humeur so beware
-- tablet wéér binnen brengen want 't marcheert nog altijd niet deftig
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1378
W.O.L.F. wrote: +++ Vanmiddag naar de Poolse meifeesten, beetje zenuwen, zoveel mensen bij elkaar is niet altijd even aangenaam voor mij
Leven wij in Polen dan?
Mr.Wolf wrote:------ De examens komen eraan. Ik heb maar schrik van 1 vak en dat is aardrijkskunde
---- Vandaag wat leren denk ik
Raar dat je voor aardrijkskunde schrik hebt, nochtans niet een vak gelijk wiskunde of nederlands. Wat vind je er zo moeilijk aan?
En het is blok, je zou continu moeten studeren :D


--- Voor het minste, zelfs gewoon schotels afdrogen moet mijn vader het timen en er regels en "straffen" aan hangen...
--- Mijn vader zijn belachelijke redeneringen: "dat licht moet dan uit van uw kamer of ik neem uw lamp mee, ik kom kijken"...ja hoor, ge gaat midden in de nacht een ladder halen en de lamp eruit draaien...
--- Vanochtend weer miserie met de vader, en ik haat dat zinnetje "ik ken u"...neen, ge kent me écht helemaal niet, vent!
--- Ik wil nog eens uitslapen...
+++ Lieve mama 1: ze betaalt mijn games
+++ Lieve mama 2: gisteren wafels
+/- Gisteren plots laptop delen, even op Resident Evil 6 & Revelations 1 gespeeld
--- Vandaag proberen zoveel mogelijk plaats te maken op de digirecorder...een helse opgave...
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 32 dagen om DMC4: SE te bestellen
+++ Nog 19 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1379
Captain Witwicky wrote:
Mr.Wolf wrote:------ De examens komen eraan. Ik heb maar schrik van 1 vak en dat is aardrijkskunde
---- Vandaag wat leren denk ik
Raar dat je voor aardrijkskunde schrik hebt, nochtans niet een vak gelijk wiskunde of nederlands. Wat vind je er zo moeilijk aan?
En het is blok, je zou continu moeten studeren :D
Wij beginnen pas 9 juni ;)
En het ligt vooral aan de leerkracht denk ik. Hij jaagt ons soms echt wel onbewust schrik aan. Sommige leerlingen komen er echt wenend naar buiten.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1380
Mr.Wolf wrote:
Captain Witwicky wrote:
Mr.Wolf wrote:------ De examens komen eraan. Ik heb maar schrik van 1 vak en dat is aardrijkskunde
---- Vandaag wat leren denk ik
Raar dat je voor aardrijkskunde schrik hebt, nochtans niet een vak gelijk wiskunde of nederlands. Wat vind je er zo moeilijk aan?
En het is blok, je zou continu moeten studeren :D
Wij beginnen pas 9 juni ;)
En het ligt vooral aan de leerkracht denk ik. Hij jaagt ons soms echt wel onbewust schrik aan. Sommige leerlingen komen er echt wenend naar buiten.
Nooit te vroeg om te beginnen :D
Als ze echt wenend naar buiten komen is dat verschrikkelijk. Duidelijk een leraar met problemen...kan ook liggen aan de student, want als die gewoon niet leert begint die ook te wenen, zelf meegemaakt in de klas...

--- Orchg, komaan zeg...
--- Ongelooflijke situatie met mijn vader, kort gezegd (want er is nog veel meer erover te vertellen): hij wilt een spel spelen die ik nog niet heb uitgespeeld, en ik zeg neen, tis mijn spel, wat compleet logisch is, dus begint mijn vader zijn regels te veranderen, zaken op te leggen en voorwaarden vast te leggen, omdat dit wél logisch is, zodat ik weet dat hij het niet leuk vind dat dit mijn beslissing is...
--- Ik weet 2 dingen:
a) mijn vader is een klein kind met een onnavolgbare gedachtengang...
b) je speelt niet iemand zijn games uit voor dat hij de kans daartoe kreeg...
--- Onmogelijk, werkelijk onmogelijk om hier normaal te kunnen leven, rationeel te denken en logisch te handelen...
+++ Straks F1
--- Plaats maken op de digirecorder gaat nog voor véél problemen zorgen vandaag...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2