Gelukkige verjaardag @Kolm
met0t0 wrote:Wel ja, of een buurtfeest nu eens een Poolse invalshoek, dan weer een typisch Gentse, soms zelfs een Ierse/Afrikaanse/... invalshoek heeft, dat maakt toch allemaal niet uit
Uiteindelijk draait het gewoon om de buurt eens samen brengen rond iets, iedere keer iets anders.
Elexus wrote:Wss vind Witwicky het raar dat het 'Poolse' feesten noemt, da's wel te verstaan zeker aangezien we in België wonen. Maar hey, van mij mogen ze dat alle soorten namen geven dat ze willen hoor.
-- vanmiddag komen zus en haar vriend eten, daarbij komen meestal altijd de leukste gesprekken naar boven (allez , wanneer gaat gij keer een lief vinden jong en van die dingen O.O)
++ gelukkig al snel geleerd van er mij d'r niet teveel aan te trekken want zij gaan m'n leven niet bepalen
Ik ken die gesprekken...niks van aantrekken is inderdaad de boodschap.
W.O.L.F. wrote:Your point being...?
met0t0 wrote:Nee, maar wat doet dat ertoe?
Ik dacht dat Poolse meifeesten iets ... Pools waren, en niet iets wat hier gevierd wordt
Belgische meifeesten bestaan zelfs niet denk ik...
--- Urgh, al die discussies met mijn vader over compleet niks, allemaal dingen die geen probleem mogen zijn...verprutste een goed deel van mijn dag gisteren...
+++ Beter geslapen...
+++ Gelukt om plaats te maken met de digirecorder...
+++ F1 later op de dag...
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 31 dagen om DMC4: SE te bestellen
+++ Nog 18 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...