Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1381
Gamefreak wrote:@Metoto

in de kelder eventueel ? :smug:
Wij hebben geen kelder, helaas :p
Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote: +++ Vanmiddag naar de Poolse meifeesten, beetje zenuwen, zoveel mensen bij elkaar is niet altijd even aangenaam voor mij
Leven wij in Polen dan?
Nee, maar wat doet dat ertoe? ;)

+++ Vanavond nog eens kunnen gamen
--- Geen bierglazen of games gevonden op de rommelmarkt deze voormiddag. Er stonden er genoeg, maar allemaal mensen die wisten wat ze ervoor moesten vragen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1382
Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote: +++ Vanmiddag naar de Poolse meifeesten, beetje zenuwen, zoveel mensen bij elkaar is niet altijd even aangenaam voor mij
Leven wij in Polen dan?
Your point being...?

- Pools meifeest ging niet door, te veel werk :(
+++ Wel nog een beetje kunnen gaan gamen bij met0t0 :)
+/- Mij zot lachen om de schrift-psychologie, alleen zijn er mensen die effectief geloven dat je aan iemands handschrift diens psychologische toestand kan aflezen, juist ja, als je heel nerveus bent en je trilt zal je het wel zien, maar verder... :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1384
W.O.L.F. wrote:
Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote: +++ Vanmiddag naar de Poolse meifeesten, beetje zenuwen, zoveel mensen bij elkaar is niet altijd even aangenaam voor mij
Leven wij in Polen dan?
Your point being...?
Wss vind Witwicky het raar dat het 'Poolse' feesten noemt, da's wel te verstaan zeker aangezien we in België wonen. Maar hey, van mij mogen ze dat alle soorten namen geven dat ze willen hoor. :p

Ot:

++ al gedouched
-- nog wat leren aan dat beu vak
++ de 'verlossing' is er bijna
-- vanmiddag komen zus en haar vriend eten, daarbij komen meestal altijd de leukste gesprekken naar boven (allez , wanneer gaat gij keer een lief vinden jong en van die dingen O.O)
++ gelukkig al snel geleerd van er mij d'r niet teveel aan te trekken want zij gaan m'n leven niet bepalen :p
++ Poes is mij al goeiemorgen komen zeggen, brave Poes

En een Happy B-day @ onze Kolm natuurlijk. :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1387
Elexus wrote:Wss vind Witwicky het raar dat het 'Poolse' feesten noemt, da's wel te verstaan zeker aangezien we in België wonen. Maar hey, van mij mogen ze dat alle soorten namen geven dat ze willen hoor. :-P
Wel ja, of een buurtfeest nu eens een Poolse invalshoek, dan weer een typisch Gentse, soms zelfs een Ierse/Afrikaanse/... invalshoek heeft, dat maakt toch allemaal niet uit :)
Uiteindelijk draait het gewoon om de buurt eens samen brengen rond iets, iedere keer iets anders.

+++ Nog eens goed geslapen
+++ Vanmiddag zijn ouders en zus weg, rust in huis!
--- Dringend eens mijn oude laptop terug aan de praat proberen krijgen. Jammer genoeg loopt hij standaard vast na een bepaalde tijd, zelfs opstarten gaat moeilijk. Aangezien het toch gewoon een back-up laptop is zonder belangrijke bestanden, kan ik makkelijk Ubuntu helemaal opnieuw installeren, nog dat geluk

@Kolm: gelukkige verjaardag! :taart: :party:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1388
Gelukkige verjaardag @Kolm
met0t0 wrote:Wel ja, of een buurtfeest nu eens een Poolse invalshoek, dan weer een typisch Gentse, soms zelfs een Ierse/Afrikaanse/... invalshoek heeft, dat maakt toch allemaal niet uit :)
Uiteindelijk draait het gewoon om de buurt eens samen brengen rond iets, iedere keer iets anders.
Elexus wrote:Wss vind Witwicky het raar dat het 'Poolse' feesten noemt, da's wel te verstaan zeker aangezien we in België wonen. Maar hey, van mij mogen ze dat alle soorten namen geven dat ze willen hoor.

-- vanmiddag komen zus en haar vriend eten, daarbij komen meestal altijd de leukste gesprekken naar boven (allez , wanneer gaat gij keer een lief vinden jong en van die dingen O.O)
++ gelukkig al snel geleerd van er mij d'r niet teveel aan te trekken want zij gaan m'n leven niet bepalen
Ik ken die gesprekken...niks van aantrekken is inderdaad de boodschap.
W.O.L.F. wrote:Your point being...?
met0t0 wrote:Nee, maar wat doet dat ertoe?
Ik dacht dat Poolse meifeesten iets ... Pools waren, en niet iets wat hier gevierd wordt :P Belgische meifeesten bestaan zelfs niet denk ik... :?


--- Urgh, al die discussies met mijn vader over compleet niks, allemaal dingen die geen probleem mogen zijn...verprutste een goed deel van mijn dag gisteren...
+++ Beter geslapen...
+++ Gelukt om plaats te maken met de digirecorder...
+++ F1 later op de dag...
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 31 dagen om DMC4: SE te bestellen
+++ Nog 18 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1391
---- Heel wat gemist hier!
++++ Lang weekendje!
++++ Leuke vrijdag en zaterdag gehad met de vriendin!
++++ Volgende zaterdag nieuw plekje waar vriendin gaat wonen inrichten en helpen installeren!
++++ Nieuwe meubeltjes gekocht voor haar!
++++ Project Cars!
---- Weinig tijd om te gamen!
---- Volgende week weer druk.


En hier ook nog eens een gelukkige verjaardag Kolm! ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1395
+++ Hmmm de cannelloni met ricotta en spinazie is echt goed gelukt
+++ weer eens punten gescoord bij de vriendin, want ik zei dat ik wel voor het eten ging zorgen en dat ze rustig mocht verder studeren
--- ik heb zin om straks op de ps4 wat te gamen, maar dat gaat hier niet
+ op ps Vita dan maar, ik heb te veel wijn op om nog samen met mijn vriendin te studeren
Image