Re: 'It's all about the drinks'-topic

228
Ik drink koffie ook altijd zwart. Geen suiker of melk, anders wordt het al snel veel te zoet.
ShAmPi wrote:Eerste stop dag dat we terugwaren was Bierland in Hamme :D
Genoeg kunnen kopen om de Heineken door te spoelen? :p

Vandaag heb ik de Sloeber eens geproefd:
Image
In het begin vond ik hem niet helemaal lekker, maar dat komt omdat hij denk ik iets teveel gekoeld was. Na hem een kwartiertje te laten staan, was de temperatuur al beter en kon ik de smaken beter uit elkaar houden. Zachte smaak, met toch nog een zekere zoetigheid die na de bitterheid komt, lekker :)

W.O.L.F. heeft deze gedronken:
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

234
Gamefreak wrote:nog iemand hier die graag Redbull drinkt ? meesten van men makkers zijn er niet voor, maar ik drink het wel graag ;-)
Ik dronk vroeger ook nog af en toe Monster Energy, maar ik vind dat zo chemisch smaken en ruiken. Daardoor drink ik het niet echt graag meer :p
ShAmPi wrote:Sloeber!
Blonde van hoge goesting (erm... gisting)
lekker biertje toch? ;)

Ik heb er zo'n pet van met een flap langs 2 kanten :p
Inderdaad een lekker bier :)
Behoort die pet tot uw werk-outfit? :p

Re: 'It's all about the drinks'-topic

239
daviduvel wrote:Kasteelbier Donker

Schuppenboer Tripel

Westmalle Tripel
Kasteelbier Donker staat hier nog klaar om binnenkort gedronken te worden, de Schuppenboer kende ik nog niet. Westmalle Tripel is een van mijn favorieten :)
Rushifel wrote:Ik drink over het algemeen Krombacher bier en rosé.
Krombacher heb ik nog niet gedronken. Welke ervan drinkt ge het liefst?

Re: 'It's all about the drinks'-topic

240
met0t0 wrote:
daviduvel wrote:Kasteelbier Donker

Schuppenboer Tripel

Westmalle Tripel
Kasteelbier Donker staat hier nog klaar om binnenkort gedronken te worden, de Schuppenboer kende ik nog niet. Westmalle Tripel is een van mijn favorieten :)
Rushifel wrote:Ik drink over het algemeen Krombacher bier en rosé.
Krombacher heb ik nog niet gedronken. Welke ervan drinkt ge het liefst?
Gewoon de standaard Krombacher pils. Ik woon in Duitsland en je kan het bij zowat elke supermarkt kopen. Qua smaak precies goed wat mij betreft, niet te zoet en niet te bitter.
Image