Re: PlayStation Plus

227
Ik heb alles wat beter kunnen bekijken nu :)

Metal Gear Solid: Ground Zeroes (PS4): TOP!
Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition (PS4): Niet mijn ding
Call of Juarez: Gunslinger (PS3): TOP!
Cloudberry Kingdom (PS3): bwah neen danku
Futuridium (PS4 & PS Vita): Cool!
Super Exploding Zoo (PS4 & PS Vita): Vreemd? Misschien is het leuk, maar ik denk het niet.
Image

Re: PlayStation Plus

228
Metal Gear Solid: Ground Zeroes (PS4): meh
Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition (PS4): meh
Call of Juarez: Gunslinger (PS3): good
Cloudberry Kingdom (PS3): meh
Futuridium (PS4 & PS Vita): meh
Super Exploding Zoo (PS4 & PS Vita): meh

Not a great month. :p

But no worries, Witcher 3 ligt op me te wachten. :D
Image

Re: PlayStation Plus

229
Voor sommige een slechte maand terwijl ik het de beste vind sinds ik ps+ heb :smug: (nog maar van maart dit jaar :P )
Niet 1 maar zowaar 2 spellen die mij interesseren en die ik zeker zal spelen.
MGS: nog nooit gespeeld maar wel de vijfde gevolgd door opm, wou deze niet kopen omdat hij niet een volledig spel was maar nu heb ik hem gratis ;)
Call of Juarez: Gunslinger: jaren geleden bijna gekocht maar toch niet van gekomen, gelukkig maar :D
Image

Re: PlayStation Plus

231
Wat een kutgames tegenwoordig. Alléja het is wel gratis maar toch. Alles op youtube gekeken en opgezocht op trophysites. Enige titel die voor mij iets kan zijn is MGS:GZ. Enkel jammer dat het niet mijn genre is. De rest is frustrerende crap 2D :lol:
Image

Re: PlayStation Plus

235
Nu mensen toch al PS+ moeten hebben om online te gamen op PS4, was het wel te verwachten dat ze niet altijd de beste games zouden geven. Maar iedere maand zitten er toch zeker één à twee games bij die ik al lang graag wou spelen, dus ik haal de kost er nog wel uit :)

Re: PlayStation Plus

236
met0t0 wrote:Nu mensen toch al PS+ moeten hebben om online te gamen op PS4, was het wel te verwachten dat ze niet altijd de beste games zouden geven. Maar iedere maand zitten er toch zeker één à twee games bij die ik al lang graag wou spelen, dus ik haal de kost er nog wel uit :)
Zeker als je maar 35 euro per jaar betaald (korting). Ik heb er geen seconde spijt van.
Image

Re: PlayStation Plus

237
Ik deel ergens jullie meningen wel. Maar ik denk eerlijk gezegd dat velen onder ons gewoon iets te veel eisend zijn geworden. Op PS4 kan je geen al te zotte games verwachten (hoewel we ondertussen toch ook al enkele keren iets betere dingen hebben gekregen). Op PS3 zijn we imo toch zwaar verwend geweest enkele maanden terug en zeker rond de release van de PS4 waren er zware toppers bij. Is PS+ veranderd? Dat sowieso, maar geduld is een mooie zaak en dus zien we wellicht binnen enkele maanden (rond verjaardag PS4) wel wat meer goede games verschijnen.
Image

Re: PlayStation Plus

238
The Wastelander wrote:Ik deel ergens jullie meningen wel. Maar ik denk eerlijk gezegd dat velen onder ons gewoon iets te veel eisend zijn geworden. Op PS4 kan je geen al te zotte games verwachten (hoewel we ondertussen toch ook al enkele keren iets betere dingen hebben gekregen). Op PS3 zijn we imo toch zwaar verwend geweest enkele maanden terug en zeker rond de release van de PS4 waren er zware toppers bij. Is PS+ veranderd? Dat sowieso, maar geduld is een mooie zaak en dus zien we wellicht binnen enkele maanden (rond verjaardag PS4) wel wat meer goede games verschijnen.
Ga ik mee akkoord. Ik heb al jaren PS+ en het geld dat je erin steekt, haal je er dubbel en dik terug uit.
Ik koop ook zelden games op release en wegens backlog heb ik er toch geen tijd toe. Dus voor mij komen er geregeld games langs die op mijn lijstje staan.
Als je dan ook nog kijkt dat er voor elke console/handheld wel iets bij zit, kunnen het niet altijd AAA games zijn.
Maar ik begrijp ook wel de andere reacties en je kan zeker niet ontkennen dat het landschap van PS+ wat gewijzigd is sinds de komst van de PS4.
Image

Re: PlayStation Plus

239
De laatste tijd zijn het echt veel games waar ik nog nooit van gehoord heb (skulls of nogwat, futuridium,...). Er zijn echt nog maar een paar ps plus games voor ps4 geweest die ik echt met plezier heb gespeeld. Valiant Hearts, Infamous First Light en Dust: An Elysian Tail zitten zeker in de top 5. Voor de rest altijd zo iets gehad van: een paar keer opgestart en dan laten liggen.
Image

Re: PlayStation Plus

240
Ja mensen. Op zich niet zo erg dat er voor mij niet veel inzit. Heb nog The Order, Unity, FC4 en GTAV liggen dus genoeg te doen als ik echt niet weet wat, maar speel wel graag tussendoortjes zoals Unfinished Swan of Valiant Haerts bv. TWD of TWAU voor PS3 kunnen ze er ook eens insteken, kan ik dubbele plat halen :smug:
Image
cron