Re: Welke game speelde je het laatste uit?

169
The Order 1886.

Heb een verdeelde mening. Mooi spel, maar had er meer van verwacht.Zal komen omdat de ontwikkelaar R@D is. Kijk uit naar God of War IV als die er ooit komt. Globaal genomen een 75% waard.

+Graphics
+Sterk verhaal, interactieve film
+Volwassen, 18+ rating komt tot zijn recht
+Personages
+Divers wapenarsenaal
+/- (te) makkelijke platinum.

-Korte speelduur
-Geen herspeelbaarheid
-Zwarte balken
-Soms te donker/grauw
-Te veel filmpjes en uitleg, amper gameplay
Last edited by RoyVdW on 01 Jun 2015 17:06, edited 3 times in total.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

170
RoyVdW wrote:The Order 1886.

Heb een verdeelde mening. Mooi spel, maar had er meer van verwacht.Zal komen omdat de ontwikkelaar R@D is. Kijk uit naar God of War IV als die er ooit komt.

+Graphics
+Sterk verhaal, interactieve film
+Divers wapenarsenaal
+/- (te) makkelijke platinum.

-Korte speelduur
-Geen herspeelbaarheid
-Zwarte balken
-Soms te donker/grauw
-Te veel filmpjes en uitleg, amper gameplay
Gelukkig dat hij niet te duur meer was om te kopen :p
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

173
Prototype eindelijk afgehaspeld.... velen vergeleken het destijds met Infamous maar die vind ik toch wel beter. Prototype vind ik naar mijn mening te chaotisch en ook iets te moeilijk. Op easy kwam ik de man met de zeis al vaak tegen... ik wil niet weten wat dat op hard geeft.... in de zijmissies had ik geen goesting meer, nog 2 voltooid maar dat is het. :smug:

7,5/10

van het vervolg verwacht ik alvast een pak meer...

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

174
Gamefreak wrote:Prototype eindelijk afgehaspeld.... velen vergeleken het destijds met Infamous maar die vind ik toch wel beter. Prototype vind ik naar mijn mening te chaotisch en ook iets te moeilijk. Op easy kwam ik de man met de zeis al vaak tegen... ik wil niet weten wat dat op hard geeft.... in de zijmissies had ik geen goesting meer, nog 2 voltooid maar dat is het. :smug:

7,5/10

van het vervolg verwacht ik alvast een pak meer...
Vond je het moeilijk om weg te rennen en je te vermommen? Of was het upgraden van je krachten teveel gevraagd? :p :silly: Gezien het gebrek aan interesse van de zijmissies blijkbaar het tweede.

Van het vervolg hoef je niet veel meer te verwachten. De game is beter afgewerkt, maar ik vond m als fan van de eerste game tegenvallen.

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

175
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:Prototype eindelijk afgehaspeld.... velen vergeleken het destijds met Infamous maar die vind ik toch wel beter. Prototype vind ik naar mijn mening te chaotisch en ook iets te moeilijk. Op easy kwam ik de man met de zeis al vaak tegen... ik wil niet weten wat dat op hard geeft.... in de zijmissies had ik geen goesting meer, nog 2 voltooid maar dat is het. :smug:

7,5/10

van het vervolg verwacht ik alvast een pak meer...
Vond je het moeilijk om weg te rennen en je te vermommen? Of was het upgraden van je krachten teveel gevraagd? :p :silly: Gezien het gebrek aan interesse van de zijmissies blijkbaar het tweede.

Van het vervolg hoef je niet veel meer te verwachten. De game is beter afgewerkt, maar ik vond m als fan van de eerste game tegenvallen.
met te chaotisch bedoel ik Bozer, dat wanneer je een verdachte beweging met je pink maakt, opeens een 500 tal soldaten uit het niets met tank en helicopter je als een bezetene beginnen te beschieten.... soms vond ik het vervelend ipv uitdagend... maar goed, ik heb ze een kopje kleiner gemaakt nu :q:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

176
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:Prototype eindelijk afgehaspeld.... velen vergeleken het destijds met Infamous maar die vind ik toch wel beter. Prototype vind ik naar mijn mening te chaotisch en ook iets te moeilijk. Op easy kwam ik de man met de zeis al vaak tegen... ik wil niet weten wat dat op hard geeft.... in de zijmissies had ik geen goesting meer, nog 2 voltooid maar dat is het. :smug:

7,5/10

van het vervolg verwacht ik alvast een pak meer...
Vond je het moeilijk om weg te rennen en je te vermommen? Of was het upgraden van je krachten teveel gevraagd? :p :silly: Gezien het gebrek aan interesse van de zijmissies blijkbaar het tweede.

Van het vervolg hoef je niet veel meer te verwachten. De game is beter afgewerkt, maar ik vond m als fan van de eerste game tegenvallen.
met te chaotisch bedoel ik Bozer, dat wanneer je een verdachte beweging met je pink maakt, opeens een 500 tal soldaten uit het niets met tank en helicopter je als een bezetene beginnen te beschieten.... soms vond ik het vervelend ipv uitdagend... maar goed, ik heb ze een kopje kleiner gemaakt nu :q:
Als jij opeens een soldaat slaat met je pink of supersnel of de muren op pinkelt dan valt dat inderdaad op.

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

177
Game Of Thrones Episode 4: Sons Of Winter
Het begon weer redelijk traag. Het stuk in King's Landing was redelijk saai. Het verhaal bij de Muur was dan weer goed. In het land van Daenerys was het spannend. Hier zat dan weer een redelijk groot stealth stuk in. De stukken van het verhaal bij het kasteel van Forrester zijn nog altijd het meeste spannende. De keuzes waren hier precies nog moeilijker als in de vorige delen. Dat ze maar snel komen met de 2 laatste delen.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

179
Portal 2 -> 9/10
Leuke game, meer en wat moeilijkere puzzels dan de eerste. Waardoor je er dus wat langer mee bezig bent. Het is zelfs gelukt om in een puzzel game ook een interessant verhaal aan vast te hangen, wat toch niet zo simpel is.
Alleen jammer dat ik de co op niet zal kunnen spelen totdat ik 1 van mijn vrienden overhaal om hem ook te kopen, zal nu met de steam sale ze nog eens proberen te verleiden :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

180
Toon8 wrote:Portal 2 -> 9/10
Leuke game, meer en wat moeilijkere puzzels dan de eerste. Waardoor je er dus wat langer mee bezig bent. Het is zelfs gelukt om in een puzzel game ook een interessant verhaal aan vast te hangen, wat toch niet zo simpel is.
Alleen jammer dat ik de co op niet zal kunnen spelen totdat ik 1 van mijn vrienden overhaal om hem ook te kopen, zal nu met de steam sale ze nog eens proberen te verleiden :P
Zeker proberen om hen te overhalen, die co-op is fantastisch :cool:
cron