Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo
31Dan direct PS3 backwards compatibility ook eh zeg, dan moet ik hier niet met 2 consoles zitten prutsen.
Dat kan niet, want de Cell processor van de PS3 is sneller dan de processor van de PS4.Elexus wrote:Dan direct PS3 backwards compatibility ook eh zeg, dan moet ik hier niet met 2 consoles zitten prutsen.
Say what? Dat wist ik niet.BozeGozerXrd wrote:Dat kan niet, want de Cell processor van de PS3 is sneller dan de processor van de PS4.Elexus wrote:Dan direct PS3 backwards compatibility ook eh zeg, dan moet ik hier niet met 2 consoles zitten prutsen.
More remasters incomingdividedx11 wrote:En nog wat meer wishful thinking: voeg bij die PS2 backwards compatibility ook nog es trophiesBozeGozerXrd wrote:- Gratis online multiplayer
- Disc backwards compatibility voor PSX en PS2
Geen remasters, gewoon de games kunnen spelen in originele kwaliteit (beetje opgepoetst) en trophies.Sniper_at_w0rk wrote:More remasters incomingdividedx11 wrote:En nog wat meer wishful thinking: voeg bij die PS2 backwards compatibility ook nog es trophiesBozeGozerXrd wrote:- Gratis online multiplayer
Trophies toevoegen betekent wel inzet van de ontwikkelaars, zonder dat zij daar iets aan zullen verdienen. Dus het blijft een droomsituatie vrees ikdividedx11 wrote:Geen remasters, gewoon de games kunnen spelen in originele kwaliteit (beetje opgepoetst) en trophies.Sniper_at_w0rk wrote:More remasters incomingdividedx11 wrote:En nog wat meer wishful thinking: voeg bij die PS2 backwards compatibility ook nog es trophies
Jammer genoeg wel. Zou wel cool zijn om PS2 games van trophies te voorziengamerke1992 wrote:
Trophies toevoegen betekent wel inzet van de ontwikkelaars, zonder dat zij daar iets aan zullen verdienen. Dus het blijft een droomsituatie vrees ik
Indeed, ooit verscheen es een artikel op IGN dat SOny iets had gepatenteerd zodat ze zeer makkelijk trophies kunnen toevoegen aan PS1 en PS2 games, I'm still dreaming...NTGSruler wrote:Jammer genoeg wel. Zou wel cool zijn om PS2 games van trophies te voorzien : Pgamerke1992 wrote:
Trophies toevoegen betekent wel inzet van de ontwikkelaars, zonder dat zij daar iets aan zullen verdienen. Dus het blijft een droomsituatie vrees ik : p
Persoonlijk denk ik dan vooral aan games zoals The Getaway, Max Payne 1 en 2, Colin McRae, GT3....dividedx11 wrote:
Indeed, ooit verscheen es een artikel op IGN dat SOny iets had gepatenteerd zodat ze zeer makkelijk trophies kunnen toevoegen aan PS1 en PS2 games, I'm still dreaming...
Ja, als het terug zoals vroeger wordt hé gratis. Of niet verplichten en dan wel goede games geven. Ja de rest moet niet, maar zou mooi zijn dus ja versta die 50/50 wel want het gaat er niet om met wat je akkoord vindt. Die veranderingen zouden gwn mogen in't algemeen is voor iedereen beterdividedx11 wrote:Geen maandelijkese games meer? Met de meeste dingen die je opsomt ben ik toch niet akkoord hoor 50/50 ongeveer
Maakt die dan zoveel lawaai bij u? Bij mij maakt hij al wat meer lawaai dan toen ik hem net af, maar nog altijd relatief stil. Zeker in vergelijking met mijn PS3RoyVdW wrote:- PS4 stiller maken wat ventilator betreft
en ook backward voor ps3 hé GozerBozeGozerXrd wrote:- Gratis online multiplayer