Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1471
--- Godverdomme, zeg! :bomb:
--- Mijn pa kan alles wat plezierig moet zijn verprutsen...
--- Mijn nochtans lekker middageten heeft me langs geen kanten gesmaakt omdat mijn vader weer zo nodig mijn dag moet beginnen verprutsen met al die domme eisen en van alles een probleem maken, roken waar ik eet...
--- Daarna gaat meneer nog even op mijn broer (!) zijn spel, op mijne (!) PS3 en ik opgescheept met een kwade vader (!)
--- Hoe kan een mens hier nu normaal zijn leven leiden... ;(
--- En dan zegt mijn vader nog dat hij (!) rust nodig heeft...
--- Lichte koppijn en nekpijn...

Voor de verandering eens iets positiefs:
+++ Vrijdag F1 practice live in Canada
+++ Zaterdag 6 uur (!) lang F1 op de BBC
+++ Zondag live race F1
Last edited by Captain Witwicky on 02 Jun 2015 14:27, edited 1 time in total.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1473
Moet ge nu is iets weten??
??????? Blijkbaar weet dat meisje toch van niks
++ De vriendin had er nog niks van tegen gezegd, maar...
--------... het viel naar het schijnt wel hard op dat ik er wel verliefd op ben. De vriendinnen van haar hadden dat blijkbaar al een beetje door (omdat ik al is een berichtje naar gestuurd had via fb), maar ze hebben wel gezegd dat ze niet echt goed is in zo'n dingen en dat het bij haar niet zo opvalt
OT:
+++ Weinig les gehad vandaag
++++ Frans debat was wel geslaagd vandaag over internet misbruik. We hebben meer over het gehackte account van runescape over een klasgenoot gehad :p
-- Sebiet het onderdeel van de Koude Oorlog al leren zodat ik dat al niet meer tijdens de examens moet doen
++++ Daarna wat naar breaking bad kijken
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1474
Elexus wrote:-- hondjes zitten vandaag wel beetje zielig alleen beneden want ik studeer boven en er is niemand anders thuis :(
Waarom studeer je niet gewoon met honden op uw kamer? Ik doe dat zo veel, als je zorgt voor een goede slaapplek slapen die gewoon uren lang, ze wennen er snel aan dat ze geen aandacht krijgen hoor :)
Mr.Wolf wrote:Moet ge nu is iets weten??
??????? Blijkbaar weet dat meisje toch van niks
++ De vriendin had er nog niks van tegen gezegd, maar...
--------... het viel naar het schijnt wel hard op dat ik er wel verliefd op ben. De vriendinnen van haar hadden dat blijkbaar al een beetje door (omdat ik al is een berichtje naar gestuurd had via fb), maar ze hebben wel gezegd dat ze niet echt goed is in zo'n dingen en dat het bij haar niet zo opvalt
1 ding ben ik heel zeker, als jullie een koppel worden en ze leest hier hoe zenuwachtig je al die tijd bent geweest om haar, dan wordt dat erg romantisch :)
Maar als ze zeggen dat het bij haar niet opvalt, zijn de gevoelens dan wederzijds?

--- Mijn concentratie is laag vandaag :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1475
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:
Mr.Wolf wrote:Moet ge nu is iets weten??
??????? Blijkbaar weet dat meisje toch van niks
++ De vriendin had er nog niks van tegen gezegd, maar...
--------... het viel naar het schijnt wel hard op dat ik er wel verliefd op ben. De vriendinnen van haar hadden dat blijkbaar al een beetje door (omdat ik al is een berichtje naar gestuurd had via fb), maar ze hebben wel gezegd dat ze niet echt goed is in zo'n dingen en dat het bij haar niet zo opvalt
1 ding ben ik heel zeker, als jullie een koppel worden en ze leest hier hoe zenuwachtig je al die tijd bent geweest om haar, dan wordt dat erg romantisch :)
Maar als ze zeggen dat het bij haar niet opvalt, zijn de gevoelens dan wederzijds?
Ik heb altijd al gedacht dat die gevoelens niet echt wederzijds zouden zijn hoor, maar toen ik een paar maanden geleden een berichtje had gestuurd had zij dat direct tegen haar beste vriendin gezegd en die vriendin had dat blijkbaar direct door dat ik er wel op verliefd was. Die vriendin zegt dat ze zo'n dingen gewoon niet doorheeft. Ik snap precies wel waarom sommigen zeggen dat het moeilijk zou worden. Maar ze weet dus nog van niks en ik denk dat er nooit iets gaat komen. Binnen een week zijn het examens en daarna zie ik haar waarschijnlijk nooit meer.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1476
W.O.L.F. wrote: Waarom studeer je niet gewoon met honden op uw kamer? Ik doe dat zo veel, als je zorgt voor een goede slaapplek slapen die gewoon uren lang, ze wennen er snel aan dat ze geen aandacht krijgen hoor :)
(
Euhm omdat:

1. Dat nooit van z'n leven mag van m'n ouders.
2. Mijn honden redelijk mega zijn in grootte, dus praktisch is dat ook niet.
3. De trappen veel te steil voor die beestjes zijn en ze ook niet meer de jongste benen hebben.
...

Kan nog wel zo enkele redenen bedenken. :p

Mijn kat boven meenemen gaat nog, maar 2 loebassen van honden, nah. xD

Ot:

-- mijn pa met zijn opmerkingen soms, zucht
-- nog wat leren nu
-- merken dat ik iets over het hoofd heb gezien bij het leren zucht
-- humeur atm
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1477
++++ Vriendin haar meubels zijn vandaag geleverd.
---- Pas zaterdag wordt alles in elkaar gestoken en geplaatst.
---- 2 dagen weg.
++++ Daarna klein weekje thuis.
++++ Vrijdag 30 graden.
++++ Eindelijk dan mss nog eens gaan fietsen.
++++ Project Cars. Serieuze progressie gemaakt de laatste dagen, zowel career wise als trophy wise. Platinum is haalbaar.
++++ Goesting terug gevonden in het gamen. Terug zin om platinums te halen, al is er voorlopig wel nog geen in zicht :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1478
------ Blijkbaar wordt het zo warm de komende dagen, je zal zien dat die momenten altijd in de examens vallen :(
+ Morgen examen, wil onderhand wel eens af vandat vak
--- Het examen daarna is werkelijk slaapverwekkend, dus als iemand slaapproblemen heeft, ik wil gerust komen voorlezen (via skype dan eh, een student komt zijn huis niet uit tijdens de examens)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1479
++ Goeie deals in verband met enkele Star Wars voertuigen kunnen maken
++Dynasty Warriors: Gundam 3 straks in de bus.
++ Platinum trophy van Killzone HD op komst

++ leerlingen die heel creatief en enthousiast aan de slag gaan met een opdracht
----- een computerlokaal reserveren waarin er voor 23 leerlingen maar 6 computers kunnen opstarten en waarvan er dan nog maar 5 effectief werken...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1480
Mr.Wolf wrote:Binnen een week zijn het examens en daarna zie ik haar waarschijnlijk nooit meer.
Misschien moet je ervoor zorgen dat je ze wél nog ziet na de examens, want dat als uitvlucht gebruiken als je haar graag ziet...

--- Niet zo goed geslapen en ik had ook niet veel uren nodig, waarom?
--- Gisteren was helemaal niet leuk, mijn vader had op alles een opmerking, mijn dag was naar de zak...
--- Vandaag zet dit zich voort, het eerste wat mijn vader tegen mij zegt werkt al op mijn zenuwen, het zou op iedereen zijn zenuwen werken...
--- Om het nog beter te maken, die vent gaat weer op mijn PS3 terwijl ik de stofzuiger mag halen (klinkt stom maar de stofzuiger staat boven en hij kwam juist van boven, die heeft gewoon geen goesting om het zelf te gaan halen, ik krijg het van zo dingen, men leert je altijd dat je moet opruimen achter jezelf ook, 9 op de 10 keren mag ik hem weer naar boven doen ook)...
--- Vandaag zal geen leuke dag worden...
+++ Bijna E3
+++ Bijna F1
--- Stom warm weer...
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
+/- Nog 21 dagen
+++ Nog 8 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...

EDIT
--- Dan ga ik verdomme om die stofzuiger, is het volgens meneer nog niet goed genoeg HOE ik erom ga...
--- Wel, kus 't mijn ******
--- :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1483
Captain Witwicky wrote:
Mr.Wolf wrote:Binnen een week zijn het examens en daarna zie ik haar waarschijnlijk nooit meer.
Misschien moet je ervoor zorgen dat je ze wél nog ziet na de examens, want dat als uitvlucht gebruiken als je haar graag ziet...
Ik heb gisteren nog een heel lang en serieus gesprek met mijne maat hierover gehad. Hij heeft mij kunnen overtuigen om er binnenkort is een paar berichten naar te sturen en om dan is misschien af te spreken. Ik heb er zo'n schrik voor :(
OT:
----- Leren voor de examens
++ Straks misschien nog eens even op de playstation
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1484
Hybris wrote:----- een computerlokaal reserveren waarin er voor 23 leerlingen maar 6 computers kunnen opstarten en waarvan er dan nog maar 5 effectief werken...
Aaah, daar hebben we dat ene kleine detail bij het grote enthousiasme over digitale dingen in het onderwijs...

--- Ik verdenk mijn moeder er van dat ze in de leer is gegaan bij Captain's vader :(
cron