Re: Fallout 4

16
Maxidomino wrote:Zotte gasten hebben al de volledige source code van de website uitgepluisd en zijn op de domeinnaam fallout4.com gevallen. Dus normaal gaat het wel degelijk om Fallout 4. Die mannen hebben ook al eventuele clues gevonden voor het verhaal en waar het zou plaatsvinden.
Als hetgeen dat na de timer verschijnt al op de site sta kunnen die mannen dat normaal ook al wel zien wat het zou zijn. Maar ik me onthouden van al die speculaties tho. Nog maar een goeie 7 uur te wachten en we weten het allemaal.
Image

Re: Fallout 4

22
Trailer is up!
Graphics zien er beter uit dan de vorige games. Krijg wel een beetje een getekend gevoel bij sommige beelden. De rest ziet ge nog niet veel (wellicht is er wel veel om te zien maar ben geen expert). Dus nu wachten tot E3 aangezien het daar gaan revealen!
Image

Re: Fallout 4

27
Ik zal maar eens eerlijk zijn, de beelden zien er niet echt denderend uit. Natuurlijk, het gaat om de sfeer en hoe de wereld het brengt, maar als je de Witcher 3 hebt gespeeld ziet dit er maar matig uit eerlijk gezegd. De beelden komen over als een PS3 game en niet echt PS4/XBone kwaliteit. Maar goed, op de E3 hopelijk wat meer informatie.
Image

Re: Fallout 4

28
billie91 wrote:Ik zal maar eens eerlijk zijn, de beelden zien er niet echt denderend uit. Natuurlijk, het gaat om de sfeer en hoe de wereld het brengt, maar als je de Witcher 3 hebt gespeeld ziet dit er maar matig uit eerlijk gezegd. De beelden komen over als een PS3 game en niet echt PS4/XBone kwaliteit. Maar goed, op de E3 hopelijk wat meer informatie.
Gameplay > graphics tho. Hoewel ik het zeker akkoord ben met u.
Image

Re: Fallout 4

30
minermb wrote:Ik heb nog nooit eerder fallout gespeeld, dus ik vraag me wel af waar de fallout serie over gaat?
Kort samengevat is er een nucleaire ramp geweest en hebben sommige zich in 'vaults' kunnen steken, met als doel daar terug uit te komen na een hele lange tijd, wanneer de radiocatieve straling vermindert is. In de vaults werden ook experimenten uitgevoerd, waardoor diegene dat er uit komen niet helemaal normaal zijn :dizzy: Daarnaast zijn er monsters buiten, die gemuteerd zijn door al de straling.

En het coolste is dat je betaald met kroonkurken van colaflesjes :smug:
Image
cron