Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1501
dividedx11 wrote:
fsterchele23 wrote:Flauw zenne divided, ik bedoel dus zo een lief klein poesje met 4 poten en ne staart en miauwt
Sorry
Image
Was iets te voordehandliggende mop van me.

- Mondeling Frans
+ Mondeling Frans (misschien dat et nog meevalt)

++++++++ NIET VERGETEN MENSEN, MORGEN THE LAST OF US SESSIE, NOG STEEDS GEEN KANDIDATEN...
Ik ben er nog :-" hoewel ik the last of US verwijderd heb en om het weer te downloaden moet ik andere dingen verwijderen :|
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1502
Ligeiro wrote:als het dan toch UW ps3 is, confisceer hem dan?
Hahaha, dat is zo'n antwoord waar je niks van weet hoe het hier in zijn gang gaat ;)
Hem confisceren zal moeilijk gaan want het staat "in zijn huis" dus het is van "hem", zogezegd, ten tweede als ik dat afneem, neemt hij mijn tv, pc en nog wat af...
W.O.L.F. wrote:
Captain Witwicky wrote:Oei, dat klinkt niet goed...wat doet ze, dan kan ik het nagaan of mijn vader niet de leraar uithangt?
Gewoon ambetant en overdreven doen om 3 keer niets
+/- Euh, ik weet niet meer wat te doen voor mijn examen morgen
Ja, dat klinkt wel zoals mijn vader :P


--- Niet geslapen zoals ik wou...
--- Muggen die heel de tijd rond mijn kop bzzzzt'en...
--- Nutteloze dag gisteren...
---- AAAARGH, FUCKING GRAS! Mijn vader begint er weer aan, wééral miserie over hoe het gras moet gedaan worden, wanneer het gras moet gedaan worden, met wie het gras moet gedaan worden, waarom het gras moet gedaan worden,... :bomb: :angry: I FUCKING HATE IT Dat stom gras zorgt voor onnodig veel geklaag en problemen...Het is in feite niet te meten hoe erg ik dit haat...
--- Ik wil rondlopen en rondtieren hoe erg ik dit FUCKING GRAS haat...
--- En voila, ruzie, tis zover, bijna mijn pc kwijt ook voor vandaag...
--- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGHH
+++ Morgen F1 begin...
--- Stom warm weer...
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
+/- Nog 20 dagen
+++ Nog 9 dagen
--- Nog 7 dagen, ik moet LEGO Jurassic World hebben...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1505
ShAmPi wrote:Tis nu wel de periode voor uw gras af te rijden.
En dankzij het weer zelfs beter 1 x in de week

Je kan natuurlijk altijd je gazon vol met mazout overgieten...
Ik ben nu wel niet iemand die een perfect gemaaid gazon wilt hebben, mijn vader wel, maar hij doet het niet...
Om de week mijn gras doen is overbodig vind ik, das een beetje teveel van het goeie, als ge met pensioen zijt kunde dat doen :P
Het grootste probleem is al die bullshit die erbij hoort, gras afmaaien hoort gewoon gedaan te worden zonder bijkomende eisen en voorwaarden eraan te stellen...in ons vorig huis was gras maaien geen probleem, das zo'n 3-4 jaren geleden nu.

--- Dag naar de zak
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1506
dividedx11 wrote:
fsterchele23 wrote:Flauw zenne divided, ik bedoel dus zo een lief klein poesje met 4 poten en ne staart en miauwt
Sorry :p Was iets te voordehandliggende mop van me.

- Mondeling Frans
+ Mondeling Frans (misschien dat et nog meevalt)

++++++++ NIET VERGETEN MENSEN, MORGEN THE LAST OF US SESSIE, NOG STEEDS GEEN KANDIDATEN...
Mondelinge examens enzo vallen altijd bij mij beter mee als schriftelijke dingen ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1508
--- WTF ?!
--- Mijn vader begint aan iets wat die zeer zeer zeer uitzonderlijk zou doen, 30 seconden voor die klaar is, zegt hij zo tegen mij met zo'n toon "ge zout ook niet voorstellen om eens te helpen, hé"...
--- Manneke, gij zijt eraan begonnen en ge deed het voor 15 minuten lang ook schoon alleen... :bomb:
--- Niet zo tevreden over wat ik gelezen heb over de pre-orders bij de Uncharted Collection...
--- En mijn vader blijft maar door doen met een eikel te zijn, nu moet ik net voor het eten naar een show beginnen kijken die ik heb opgenomen, show duurt 45min, we eten in 20min en ik moet nog de tafel dekken en zo, dus wat is het nut van 10 min kijken als we daarna toch moeten verder doen, op 10min gaat het niet schelen hoor, maar herhalingen van films bekijken vind die weer veel interessanter...
--- Urgh, onmogelijk hier!
--- 'doeme toch, en nu ook geen kaas bij de spaghetti ! Miserie dat ik heb ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2