Mr.Wolf wrote:++++ Best wel vreemd dat heel de klas graag luistert naar van die nieuwe "muziek" (hardstyle enzo) terwijl ik graag luister naar van die oude muziek
Niet vreemd, maar normaal, zeer veel mensen luisteren naar dat, in mijn klas vroeger ook. Waarschijnlijk was ik de enige die andere muziek beluisterde den hedendaagse dance en pop.
--- Gisteren zeer zeer zeer vervelende dag gehad met mijn vader die de ***** uithangt...
--- Meneer was weer over alles ontevreden en was weer hypocriet als geen ander, zeker in de avond: zagen en klagen als ik kijk naar Top Gear USA, omdat een film van hem net erna begint op een andere zender, hij verzet de zender nog voor mijn programma gedaan is, film is nog niet bezig, meneer is blij, begint te lachen met de grappen de eerste 10 min in zijn film, gelijk een klein kind die zijn goesting krijgt, begint daarna rond te lopen, en op mijn laptop zaken te doen terwijl de film nog speelt waardoor die dus waarschijnlijk maar het eerste half uur heeft bekeken nadat die zat te huffen en puffen omdat mijn programma bezig was en misschien te lang duurde
--- Ik krijg het van bovenstaande bullshit !
--- Ik slaap niet zoals ik wil, dus ik vraag mij of ik wel goed slaap of het me enkel verbeeld...
--- Muggen, niet alleen in mijn gezicht maar nu ook al onder mijn dekens in mijn bed...
+++ Vandaag een beetje F1...
+++ Nieuwe Yu-Gi-Oh! game
--- Stom warm weer...
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
+/- Nog 19 dagen
+++ Nog 8 dagen
+/- Uncharted Collectie...
--- Nog 6 dagen, ik moet LEGO Jurassic World hebben...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...