Re: Pronken met je Platinums

211
Hybris wrote:
Image
#55 Killzone HD

Plezante platinum, waarbij je verschillende dingen moet doen met bepaalde wapens en niet alleen maar zoveel kills per wapen. Je moet de game wel minstens 4 keer uitspelen, dat is misschien wat te veel van het goede voor sommigen, maar er zit veel variatie in de gameplay naargelang het personage, dus blijft het wel interessant.
Vind ik wel een mooie platinum!
Image

Re: Pronken met je Platinums

212
Image
Platinum #84: The Order: 1886
Image
Platinum #85: Ether One

2 korte en makkelijke games.

In Ether One ben ik maar 1 bug tegengekomen terwijl ik overal las dat er superveel zijn. Bug in kwestie is als je van The Harbour naar The village gaat. Het lijkt dan alsof het systeem freezed op de poort maar als je ongeveer 5min wacht gaat hij plots toch laden. Stel dat je je PS4 toch hebt afgesloten en je herlaadt je savefile, dan krijg je een zwart scherm dat lijkt te freezen maar ook hier gaat hij na 5 minuten beginnen laden. Alternatief is om via industrial ofzo te gaan (Heb die poort oorspronkelijk niet gevonden).
Nog een ander belangrijk detail: De autosave van de game schrijft weg in het laatste saveslot waarin jij hebt opgeslagen! Best dus je saves roteren in alle slots want als je met 1 savefile werkt wordt die dus steeds overschreven door autosave.
Image

Re: Pronken met je Platinums

217
RoyVdW wrote:
gamerke1992 wrote:Iedereen is weer goed bezig :cool: :cool: :cool:
Jajaja wacht maar tot na die klote examens dan zal ik demarrage inzetten :smug:
Bij mij van het zelfde :D De volgende platinum zal van the order zijn. Want gta v en dragon age inquisition zie ik niet zitten om de platinum te halen
Image


Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

220
minermb wrote:
dividedx11 wrote:Hopelijk wordt mijn volgende Super Exploding Zoo! :)
Hoop ik ook, moet alleen wel de game geupdated worden om die ene trophie te krijgen.
Ik moet nog heel wat andere trophies doen ook, maar zit toch al over de helft.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Pronken met je Platinums

224
nummer 4: super exploding zoo
Image
Normaal ga ik niet voor de platinum, maar deze platinum was niet zo moeilijk. Het was ook nog eens een trophylist met 8 gouden, 6 zilveren, 4 bronzen en een platinum trohpie, dus daarmee heb gelijk wat meer van die trophies :P Nog dank aan dividedx11 voor het helpen met de online trophies :cool:
Image

Re: Pronken met je Platinums

225
minermb wrote:nummer 4: super exploding zoo
Image
Normaal ga ik niet voor de platinum, maar deze platinum was niet zo moeilijk. Het was ook nog eens een trophylist met 8 gouden, 6 zilveren, 4 bronzen en een platinum trohpie, dus daarmee heb gelijk wat meer van die trophies :P Nog dank aan dividedx11 voor het helpen met de online trophies :cool:
Geen probleem :cool:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron