Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1546
The Wastelander wrote:Ja ik wist het zelf ook niet echt. Mijn zei (dacht ik voor te lachen) van iemand goesting in graspop. En dag later had dieje tickets gekocht voor mij en mijn broer + stiefbroer. Dus ik gaan zondag GMM!
Leuk :cool:
Laat dan nog eens weten in het metaltopic welke groepen ge wilt zien, misschien kunnen we elkaar daar eens ontmoeten, fsterchele23 en Da_SoldierBE van dit forum zullen er ook zijn ;)

+++ AC4 blijft een leuke game :)
+++ Lekker fris buiten
--- Ramen moesten wel even dicht toen de buren de BBQ aanzetten... :|

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1551
gamerke1992 wrote:+++ om binnen het onderwerp te blijven: ik heb het gras afgereden
Kijk, zo moet het zijn, zo'n gevoel moet ik hebben bij het gras afrijden. Je kan het niet beschrijven hoe ik niet aan zo'n gevoel kom... ;(
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote:
Ligeiro wrote:--- nu nog de haag achteraan, vooraan én het gras doen (Cap, komt ge ni helpen, aangezien ge da toch zo graag doet)
Als ge niet begint over de manier waarop ik gras zou moeten af doen en we gamen daarna wil ik het nog overwegen :P
ik dacht dat dit een gegeven feit was nergens een cap te bespeuren!
De laatste keer dat ik keek staat er geen grote S op mijn borst van Supergrasmaaiman, dus ik kan niet overal het gras gaan maaien :lol:


--- Wakker worden en niet uit "aah ik heb goed geslapen", maar voor iets dat euhm vol zat...
--- Blergh, warm weer...
--- Urgh, grasmaaien vandaag...
+++ F1 race vandaag
+++ Hmmm E3 komt eraan...en wat gebeurt er in het midden???
--- Laptop delen vandaag, moest ik niet het gras doen, kon ik op de PS3...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
+/- Nog 17 dagen
+++ Nog 6 dagen
+/- Nog 122 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Nog 4 dagen, ik moet LEGO Jurassic World hebben...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1552
Captain Witwicky wrote:
gamerke1992 wrote:+++ om binnen het onderwerp te blijven: ik heb het gras afgereden
Kijk, zo moet het zijn, zo'n gevoel moet ik hebben bij het gras afrijden. Je kan het niet beschrijven hoe ik niet aan zo'n gevoel kom... ;(
Het was nodig en omdat ik het nu voor mezelf doe is dat leuk :) Als ik het gras van mijn ouders moet afdoen waren het niet allemaal plusjes geweest ;)

+++ ik hou van zo een weer als gisteren en vandaag
--- straks nog wel wat studeerwerk voor de boeg
+++ Deze avond wat gamen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1554
gamerke1992 wrote:
Captain Witwicky wrote:
gamerke1992 wrote:+++ om binnen het onderwerp te blijven: ik heb het gras afgereden
Kijk, zo moet het zijn, zo'n gevoel moet ik hebben bij het gras afrijden. Je kan het niet beschrijven hoe ik niet aan zo'n gevoel kom... ;(
Het was nodig en omdat ik het nu voor mezelf doe is dat leuk :) Als ik het gras van mijn ouders moet afdoen waren het niet allemaal plusjes geweest
Raar dat voor je ouders het gras doen een paar minnetjes mag verwachten, net alsof ouders het allemaal met opzet minder plezierig moeten maken :lol:

+++ Foto's genomen voor Unboxings die ik nog beloofde...
+/- Hopelijk deze week 2 unboxings schrijven...tenminste als jullie die nog willen zien :|
--- Nu het gras doen...
+++ Daarna F1
--- Ik denk dat er vandaag nog ruzie gaat komen, just a hunch...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1555
Wat zei ik gisteren ook al weer tegen mezelf?
Captain Witwicky wrote:--- Ik denk dat er vandaag nog ruzie gaat komen, just a hunch...
--- Alles liep eigenlijk gesmeerd heel de dag, totdat...
--- ... ik de vaat aan het afdrogen was, ik deed dit op mijn gemak. Het stond mijn vader niet aan, hij zei het niet, maar hij wou roken en hij wacht meestal tot ik klaar ben in de keuken, maar zo te zien waren 20min te ver van zijn vorige sigaret en werd hij ... hoe kan ik dit het best omschrijven ... niet zichzelf in feite. Hij werd enorm kwaad, écht énorm, zonder houden aan, hij schopte me bijna letterlijk van de keuken naar mijn slaapkamer... En ik heb niks verkeerds gedaan, totaal niks, ik doe gewoon op mijn gemak de vaat, maar moet het bekopen met een énorme ruzie omdat ik simpelweg niet snel genoeg ben volgens mijn vader? Er gebeurde nog veel meer, maar dat is zowat de kern van de zaak. Wat een triestige, schaamtelijke situatie was me dat, zeg... ;(
--- Pfff, wakker worden en de klok verkeerd lezen, 1 uur te vroeg opstaan :?
+++ F1 race gisteren
+++ Ik kan hopelijk strakjes kijken naar een fictieve T-Rex autopsie op NatGeo
+++ Primal Carnage leeft nog ? :?

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
+/- Nog 16 dagen
+++ Nog 5 dagen
+/- Nog 121 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Nog 3 dagen, ik moet LEGO Jurassic World hebben...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron