Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1576
Elexus wrote:
Captain Witwicky wrote:
gamerke1992 wrote: +++ Dagje vrij nemen en vanaf morgen er weer in vliegen
Een dagje vrij nemen tussen de examens? Mensen blijven me verbazen...
Lol, niet iedereen studeert een maand lang zonder enige breaks te nemen hoor. :p Bij ons is't zelfs vrij normaal dat ge de dag dat ge een examen hebt gedaan vrijaf neemt om ffkes te bekomen. Doet ge natuurlijk niet als ge volgend examen een dag of 2 later hebt, maar anders is dat nog goed te doen.

Moest ik mij constant moeten opsluiten en niks meer kunnen doen, dan word ik zot. :p
Voila helemaal zoals het bij mij is :) Ik heb 5 dagen voor het volgend examen en ik heb dat al eens op voorhand bekeken. Wanneer ik een examen heb gehad wil ik wat bekomen, om de dag erna met een fris hoofd terug te kunnen beginnen. Een maand lang studeren zonder een pauze te nemen na een examen is echt niet te doen voor mij persoonlijk.

+++ vandaag dus terug erin gevlogen
+++ interessanter vak dan het vorig examen
+- ps4 aan laten staan met TV die afstaat voor een trophy :p beetje energieverspilling, maarja :) (15 uur in first person spelen in GTA V, maar ik zit nog maar aan 6 uur en wil het een kleine boost geven)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1578
RoyVdW wrote:Wat sommigen al niet doen voor trophies
Image
Zou dat stiekem ook doen denk zo een schooldag laten draaien voor die ridiculous trophies :L: Maar die valt toch uit na een bepaalde tijd tenzij je de controller om de zoveel tijd aanraakt??
Ik ben net gaan kijken en na een uur en half stond Franklin nog altijd rond te kijken in first person ;)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1581
met0t0 wrote:+++ Kleine operatie (weghalen van gegroeide moedervlek op rug) is goed en snel gegaan
--- Nu wel nog twee weken met die draadjes erin en om de twee dagen de plakker vervangen, niet handig voor op Graspop
Nog een geluk dat je een persoonlijke verpleegster hebt eh :hug:

--- Door mijn examens niet zoveel bij met0t0 kunnen zijn als ik zou willen :(
++ Na dinsdag wel geen examens meer, ik kan, het haast niet geloven
+/- Het is een leuk vak, maar o zo veel leeswerk :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1582
fsterchele23 wrote:++ men psn-id afbeelding is AWESOME (kben lichtn zot van JP xd)
Welke game is het van JP?
Elexus wrote:
Captain Witwicky wrote:
gamerke1992 wrote: +++ Dagje vrij nemen en vanaf morgen er weer in vliegen
Een dagje vrij nemen tussen de examens? Mensen blijven me verbazen...
Lol, niet iedereen studeert een maand lang zonder enige breaks te nemen hoor. :p Bij ons is't zelfs vrij normaal dat ge de dag dat ge een examen hebt gedaan vrijaf neemt om ffkes te bekomen. Doet ge natuurlijk niet als ge volgend examen een dag of 2 later hebt, maar anders is dat nog goed te doen.

Moest ik mij constant moeten opsluiten en niks meer kunnen doen, dan word ik zot. :p
gamerke1992 wrote:Voila helemaal zoals het bij mij is Ik heb 5 dagen voor het volgend examen en ik heb dat al eens op voorhand bekeken. Wanneer ik een examen heb gehad wil ik wat bekomen, om de dag erna met een fris hoofd terug te kunnen beginnen. Een maand lang studeren zonder een pauze te nemen na een examen is echt niet te doen voor mij persoonlijk.
Nou, mijn broer, zus en ik namen enkel de resterende uren van de dag na een examen vrij, nooit een hele dag of zeer lange pauzes voor gamen of tv.

--- Te weinig geslapen, nu koppijn... ;(
+++ Gisteren Resi 6 gespeeld
--- Vandaag laptop delen, en ik met zoveel doen...
+++ Achja, lekker Resi 6 spelen dan maar...
+++ T-Rex, wat een beest
+++ Ratchet & Clank trailer en gameplay brengen water in mijn mond en nostalgische bui ! :cool:

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
+/- Nog 13 dagen
--- Plannen maken voor JW te gaan zien, na de examens van mijn broer want die wilt mee...
+/- Nog 118 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Nog 0 dagen, ik moet LEGO Jurassic World hebben...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1583
Captain Witwicky wrote:
fsterchele23 wrote:++ men psn-id afbeelding is AWESOME (kben lichtn zot van JP xd)
Welke game is het van JP?
Elexus wrote:
Captain Witwicky wrote:
gamerke1992 wrote: +++ Dagje vrij nemen en vanaf morgen er weer in vliegen
Een dagje vrij nemen tussen de examens? Mensen blijven me verbazen...
Lol, niet iedereen studeert een maand lang zonder enige breaks te nemen hoor.
Image
Bij ons is't zelfs vrij normaal dat ge de dag dat ge een examen hebt gedaan vrijaf neemt om ffkes te bekomen. Doet ge natuurlijk niet als ge volgend examen een dag of 2 later hebt, maar anders is dat nog goed te doen.

Moest ik mij constant moeten opsluiten en niks meer kunnen doen, dan word ik zot.
Image
gamerke1992 wrote:Voila helemaal zoals het bij mij is Ik heb 5 dagen voor het volgend examen en ik heb dat al eens op voorhand bekeken. Wanneer ik een examen heb gehad wil ik wat bekomen, om de dag erna met een fris hoofd terug te kunnen beginnen. Een maand lang studeren zonder een pauze te nemen na een examen is echt niet te doen voor mij persoonlijk.
Nou, mijn broer, zus en ik namen enkel de resterende uren van de dag na een examen vrij, nooit een hele dag of zeer lange pauzes voor gamen of tv.

--- Te weinig geslapen, nu koppijn... ;(
+++ Gisteren Resi 6 gespeeld
--- Vandaag laptop delen, en ik met zoveel doen...
+++ Achja, lekker Resi 6 spelen dan maar...
+++ T-Rex, wat een beest
+++ Ratchet & Clank trailer en gameplay brengen water in mijn mond en nostalgische bui ! :cool:

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
+/- Nog 13 dagen
--- Plannen maken voor JW te gaan zien, na de examens van mijn broer want die wilt mee...
+/- Nog 118 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Nog 0 dagen, ik moet LEGO Jurassic World hebben...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Die van telltales die in sale staat voor het moment

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1587
+++ Al bij al, gisteren goede dag...
--- Ik slaap nu nog minder dan gisteren, voel me beter dan gisteren :silly: :?
+++ Gisteren nog wat Resi 6 gespeeld
--- Vandaag terug laptop delen, en ik moet zoveel doen...
+++ Achja, lekker Resi 6 spelen dan maar, of iets anders, hrmmm...
+++ Spinosaurus !
--- Ik wil Jurassic World nu zien en niet later !!

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...
+/- Nog 12 dagen
--- Plannen maken voor JW te gaan zien, na de examens van mijn broer want die wilt mee...
+/- Nog 117 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1588
--- Voor wie het nog niet gemerkt had, het is verschrikkelijk warm :(
--- Gisteren nog moeten gaan afdrukken voor het examen (plots bleek dat je uw tablet niet mag meebrengen), uiteraard was de printer stuk, dus eerst op de pc de printopdracht versturen, dan andere printer gaan zoeken, je kan het al raden, het papier bleek op, dan papier gaan zoeken, maar de persoon aan de infobalie wist dat niet liggen, dus zij gaan zoeken, ik kijk al eens in de papierlade en blijkt dat er nog super veel papier in de andere lades ligt, pffff :(
cron