Re: Gran Turismo 7

16
met0t0 wrote:Ze hebben wel serieus wat werk voor de boeg om hun titel 'The real driving simulator' nog stand te laten houden...
Vooral eens echte gevolgen voor het crashen, want nu kunt ge met gemak de anderen gebruiken als botsrand om vlot naar de eerste plaats te klimmen.
Dat kan zelfs nog in Project Cars...

Re: Gran Turismo 7

17
BozeGozerXrd wrote:
met0t0 wrote:Ze hebben wel serieus wat werk voor de boeg om hun titel 'The real driving simulator' nog stand te laten houden...
Vooral eens echte gevolgen voor het crashen, want nu kunt ge met gemak de anderen gebruiken als botsrand om vlot naar de eerste plaats te klimmen.
Dat kan zelfs nog in Project Cars...
Oh, dat wist ik niet. Daarin kunt ge toch op z'n minst mechanische schade oplopen als ik het goed begrepen heb? Want dat zorgt er toch ook voor dat ge het einde van de race niet zou halen omdat ge te wild gereden hebt?

Re: Gran Turismo 7

18
met0t0 wrote:
BozeGozerXrd wrote:
met0t0 wrote:Ze hebben wel serieus wat werk voor de boeg om hun titel 'The real driving simulator' nog stand te laten houden...
Vooral eens echte gevolgen voor het crashen, want nu kunt ge met gemak de anderen gebruiken als botsrand om vlot naar de eerste plaats te klimmen.
Dat kan zelfs nog in Project Cars...
Oh, dat wist ik niet. Daarin kunt ge toch op z'n minst mechanische schade oplopen als ik het goed begrepen heb? Want dat zorgt er toch ook voor dat ge het einde van de race niet zou halen omdat ge te wild gereden hebt?
Is mogelijk als je dus op desbetreffende settings rijdt.

Kwestie GT7: Geen idee wat er van te denken voorlopig. Enerzijds windt de game mij wel weer op omdat het toch één van mijn favoriete games is, aan de andere kant is het zoals met0t0 zegt: hopelijk nu eens met vooruitgang kwa gameplay, schademodel...
Image

Re: Gran Turismo 7

19
Ik speel de games ook wel graag, maar dat er helemaal niks is qua schade, stoort mij het meeste. Uw voertuig deftig op de baan houden en perfecte laps rijden, is toch wel de kern van zo'n racing simulator, waarbij ge botsingen altijd probeert te vermijden. Dat ge die botsingen vaak net opzoekt om toch maar eventjes dichter bij de eerste plaats te komen, is zo flauw, maar het werkt, dus blijft ge het wel doen zonder gestraft te worden.

Re: Gran Turismo 7

20
met0t0 wrote:
BozeGozerXrd wrote:
met0t0 wrote:Ze hebben wel serieus wat werk voor de boeg om hun titel 'The real driving simulator' nog stand te laten houden...
Vooral eens echte gevolgen voor het crashen, want nu kunt ge met gemak de anderen gebruiken als botsrand om vlot naar de eerste plaats te klimmen.
Dat kan zelfs nog in Project Cars...
Oh, dat wist ik niet. Daarin kunt ge toch op z'n minst mechanische schade oplopen als ik het goed begrepen heb? Want dat zorgt er toch ook voor dat ge het einde van de race niet zou halen omdat ge te wild gereden hebt?
Zowel GT5 als PC hebben mechanische schade. En ook uiterlijke schade, alleen moet je dat in GT5 met veel moeite vrij spelen.

Re: Gran Turismo 7

22
met0t0 wrote:
BozeGozerXrd wrote:Zowel GT5 als PC hebben mechanische schade. En ook uiterlijke schade, alleen moet je dat in GT5 met veel moeite vrij spelen.
Wow, nog nooit gemerkt in GT5 :?
Het is later toegevoegd in een patch en je moet het zelf aanzetten. ;)

Re: Gran Turismo 7

23
BozeGozerXrd wrote:
met0t0 wrote:
BozeGozerXrd wrote:Zowel GT5 als PC hebben mechanische schade. En ook uiterlijke schade, alleen moet je dat in GT5 met veel moeite vrij spelen.
Wow, nog nooit gemerkt in GT5 :?
Het is later toegevoegd in een patch en je moet het zelf aanzetten. ;)
Aha, volgende keer dat ik de game speel, zal ik erop letten :cool:

Re: Gran Turismo 7

26
Gamefreak wrote:ik heb begrepen dat de game nu GT Sports heet... mss de naam veranderen dan ?
Het is alleszins de volgende game, maar ik heb het nieuws niet echt kunnen volgen. Is het niet gewoon een tussenstap voordat GT7 er is?

Re: Gran Turismo 7

27
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:ik heb begrepen dat de game nu GT Sports heet... mss de naam veranderen dan ?
Het is alleszins de volgende game, maar ik heb het nieuws niet echt kunnen volgen. Is het niet gewoon een tussenstap voordat GT7 er is?
Ja, het is een soort spin-off die de prologues moet vervangen. GT7 komt dus nog, mijn geschatte datum van 2019 in de eerste post kan dus best wel eens gaan kloppen. :q: :|

Re: Gran Turismo 7

28
BozeGozerXrd wrote:
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:ik heb begrepen dat de game nu GT Sports heet... mss de naam veranderen dan ?
Het is alleszins de volgende game, maar ik heb het nieuws niet echt kunnen volgen. Is het niet gewoon een tussenstap voordat GT7 er is?
Ja, het is een soort spin-off die de prologues moet vervangen. GT7 komt dus nog, mijn geschatte datum van 2019 in de eerste post kan dus best wel eens gaan kloppen. :q: :|
als jij het zegt Bozer :nerd:
cron