Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1612
Ligeiro wrote:--- mijn vis zwemt ondersteboven. ik vermoed dat ze teveel lucht heeft gehapt, want ze is nog zeer actief en eet goed (tis een sluierstaart en ze krijgt zinkend voedsel)
Nu heb'k gelezen dat een mespuntje zout opgelost in water zou kunnen helpen als'k da erbij kap. iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten?
Ik zou er toch niet zomaar zout bijdoen. W.O.L.F. heeft ook een aquarium en kent er meer van, dus zij zal hier morgenochtend zeker nog op reageren.

+++ Eindelijk nog eens kunnen gamen
--- Volgende week zal het waarschijnlijk weer niks zijn van gamen...
+++ ... maar dan ben ik toch weg naar Graspop :P

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1615
NTGSruler wrote:---- Hooikoorts. Ik haat het. Het niezen en snotteren valt bij mij zéér goed mee, maar mijn ogen... Verschrikkelijk.
Brandnetel thee en eigenlijk liefst soep, wel enkel de topjes van de plant plukken :)
Ligeiro wrote:--- mijn vis zwemt ondersteboven. ik vermoed dat ze teveel lucht heeft gehapt, want ze is nog zeer actief en eet goed (tis een sluierstaart en ze krijgt zinkend voedsel)
Nu heb'k gelezen dat een mespuntje zout opgelost in water zou kunnen helpen als'k da erbij kap. iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten?
Naar de dierenarts mee gaan, dat is een luchtbubbel, je kan er wel een gewichtje aan proberen hangen. Hoe groot is uw aquarium? Per goudvis het je MINIMUM 50l nodig! Best dierenarts bellen, goudvissen worden wel nog behandeld (omdat ze 15 jaar kunnen worden) en dan een grote vijver of een heel groot aquarium zoeken, ik wil u wel een site doorgeven waar ze vaak goedkope aquaria verkopen, tweedehands. En niet zomaar direct zout!

Maar dus boodschap aan alle forumleden, alstublieft, hou GEEN goudvissen in een aquarium, ze stoppen met groeien langs de buitenkant, maar hun organen groeien door, je kan je wel voorstellen hoe verschrikkelijk dat voelt!
Als je visjes wil houden, lees u eerst echt deftig in, ga voor een voldoende groot aquarium en start met kleine vissensoorten. Dus GEEn goudvissen, die worden tot 30cm!!! En ja, de verkoper in de winkel zal die zomaar meegeven, die mensen moeten leven van wat ze verkopen eh
Sorry, maar mijn hart bloed als ik zie hoe die beestjes altijd een zeer pijnlijke dood moeten sterven in een klein aquariumpje ;(


--- Wie bedenkt het dat het een goed idee is om geluidsoverlast goed te maken met meer geluidsoverlast? Ze vervangen hier momenteel 2 bruggen, waardoor wij eigenlijk ingesloten zitten. Het brengt ook heel wat geluidsoverlast met zich mee, alsof er een helicopter rondvliegt. En dan gaan ze dat goed maken met een 'festival'. Van kwart voor 11 s' ochtends tot 22.00 hebben ze hier van die electronische muziek gespeeld, ik kijk uit op het park, dus het was echt om stiepel zot van te komen
--- Het is alsof alles samenspant tegen mij zodat ik toch maar niet zou kunnen studeren :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1616
W.O.L.F. wrote:
NTGSruler wrote:---- Hooikoorts. Ik haat het. Het niezen en snotteren valt bij mij zéér goed mee, maar mijn ogen... Verschrikkelijk.
Brandnetel thee en eigenlijk liefst soep, wel enkel de topjes van de plant plukken :)
Ligeiro wrote:--- mijn vis zwemt ondersteboven. ik vermoed dat ze teveel lucht heeft gehapt, want ze is nog zeer actief en eet goed (tis een sluierstaart en ze krijgt zinkend voedsel)
Nu heb'k gelezen dat een mespuntje zout opgelost in water zou kunnen helpen als'k da erbij kap. iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten?
Naar de dierenarts mee gaan, dat is een luchtbubbel, je kan er wel een gewichtje aan proberen hangen. Hoe groot is uw aquarium? Per goudvis het je MINIMUM 50l nodig! Best dierenarts bellen, goudvissen worden wel nog behandeld (omdat ze 15 jaar kunnen worden) en dan een grote vijver of een heel groot aquarium zoeken, ik wil u wel een site doorgeven waar ze vaak goedkope aquaria verkopen, tweedehands. En niet zomaar direct zout!

Maar dus boodschap aan alle forumleden, alstublieft, hou GEEN goudvissen in een aquarium, ze stoppen met groeien langs de buitenkant, maar hun organen groeien door, je kan je wel voorstellen hoe verschrikkelijk dat voelt!
Als je visjes wil houden, lees u eerst echt deftig in, ga voor een voldoende groot aquarium en start met kleine vissensoorten. Dus GEEn goudvissen, die worden tot 30cm!!! En ja, de verkoper in de winkel zal die zomaar meegeven, die mensen moeten leven van wat ze verkopen eh
Sorry, maar mijn hart bloed als ik zie hoe die beestjes altijd een zeer pijnlijke dood moeten sterven in een klein aquariumpje ;(


--- Wie bedenkt het dat het een goed idee is om geluidsoverlast goed te maken met meer geluidsoverlast? Ze vervangen hier momenteel 2 bruggen, waardoor wij eigenlijk ingesloten zitten. Het brengt ook heel wat geluidsoverlast met zich mee, alsof er een helicopter rondvliegt. En dan gaan ze dat goed maken met een 'festival'. Van kwart voor 11 s' ochtends tot 22.00 hebben ze hier van die electronische muziek gespeeld, ik kijk uit op het park, dus het was echt om stiepel zot van te komen
--- Het is alsof alles samenspant tegen mij zodat ik toch maar niet zou kunnen studeren :(
't is ne leeuwenkop sluierstaart, zit in een aquarium van 40L...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1617
--- Bah, dat warm weer steekt me serieus tegen, hoe kunde hier nu blij mee zijn...
--- Weinig geslapen...
--- Iedereen wilt op mijn laptop...
--- Weet niet zeker of ik op de PS3 kan...
--- Nieuwe game van Platinum games is een Transformers game... geen Vanquish dus ;(
+++ Chris Pratt heeft al bijgetekend voor nieuwe JW films
+++ Nieuwe footage Dragon Ball Super
--- Vader dag vandaag...hrm :|

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...
+/- Nog 10 dagen
--- Plannen maken voor JW te gaan zien, na de examens van mijn broer want die wilt mee...
+/- Nog 115 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1618
-- mijn zus kan echt alleen maar vriendelijk doen als ze iets nodig heeft van mij eh, nu zit ze weer met een frank bakkes tegen mij bezig. En dan verwacht ze dat ik haar ga mee helpen verhuizen, ja ik dacht het toch niet
-- koppijn
-- niet veel kunnen studeren vandaag
++ naar boven vluchten in mijn sanctuary
++ nieuwe Orphan Black was goed
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1619
++ whoop grote kuis gehouden in men kamer dat resulteerd in veel meer plaats voor nieuwe games, films en comics + plaats voor men batman statue en later ook nog 1 van the joker (hopelijk vind ik em nog)
+ alle magazines weggesmeten en met 'alle' bedoel ik 'alle' dus ook OPM. weg met het verleden, tis het heden dat telt :)
++ mijn kamer die leeg lijkt :p
++ lego jurassic world is awesome
- men ma die weer in vorm is
+ vannacht persconferentie van bethesda
- weinig slapen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1620
fsterchele23 wrote:++ whoop grote kuis gehouden in men kamer dat resulteerd in veel meer plaats voor nieuwe games, films en comics + plaats voor men batman statue en later ook nog 1 van the joker (hopelijk vind ik em nog)
+ alle magazines weggesmeten en met 'alle' bedoel ik 'alle' dus ook OPM. weg met het verleden, tis het heden dat telt :)
++ mijn kamer die leeg lijkt :p
++ lego jurassic world is awesome
- men ma die weer in vorm is
+ vannacht persconferentie van bethesda
- weinig slapen
Auw, dat doet pijn
Image