Re: Het smartphone-topic

46
Gamefreak wrote:ik heb een samsung S7 maar ben totaal niet content van de facebook app, gaat zeer traag en veel werkt niet. Als ik op een foto van iemand duw geraak ik er vaak niet meer uit, als ik de app sluit kom ik steeds weer op die foto uit en kan niet meer doen.... op facebook dan, enkel herstarten helpt maar dat kan de bedoeling toch niet zijn ? nog iemand hier last van.... ligt dit aan de smartphone of de app ? of toch iets anders ? :think:
Om te beginnen chapeau dat je een smartphone hebt die nog niet uit is
Image


Ik zou de Facebook app eens verwijderen en opnieuw installeren, dat verhelpt vaak problemen.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Image

Re: Het smartphone-topic

47
Gamefreak wrote:ik heb een samsung S7 maar ben totaal niet content van de facebook app, gaat zeer traag en veel werkt niet. Als ik op een foto van iemand duw geraak ik er vaak niet meer uit, als ik de app sluit kom ik steeds weer op die foto uit en kan niet meer doen.... op facebook dan, enkel herstarten helpt maar dat kan de bedoeling toch niet zijn ? nog iemand hier last van.... ligt dit aan de smartphone of de app ? of toch iets anders ? :think:
Samsung S7?? Die bestaat toch niet? De laatste is toch de galaxy S6?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het smartphone-topic

48
dividedx11 wrote:
Gamefreak wrote:ik heb een samsung S7 maar ben totaal niet content van de facebook app, gaat zeer traag en veel werkt niet. Als ik op een foto van iemand duw geraak ik er vaak niet meer uit, als ik de app sluit kom ik steeds weer op die foto uit en kan niet meer doen.... op facebook dan, enkel herstarten helpt maar dat kan de bedoeling toch niet zijn ? nog iemand hier last van.... ligt dit aan de smartphone of de app ? of toch iets anders ? :think:
Samsung S7?? Die bestaat toch niet? De laatste is toch de galaxy S6?
S4 is het, en de app werkte vandaag al beter, ik neem aan dat van dag tot dag varieert ?

Re: Het smartphone-topic

50
ShAmPi wrote:Och die facebook app is altijd al slecht geweest tbh.
Denk niet dat het echt aan samsung ligt.

But then again.
Ik zou niet gsm kiezen omwille van de fbapp... :D
heb ik ook niet gedaan Shampoo, ik wist nog eens niet dat dat bestond tot ik de smartphone had gekocht :smug:

Re: Het smartphone-topic

55
Gamefreak wrote:iemand van jullie gozers die een Samsung Galaxy S4 heeft en die problemen heeft met Wifi verbindingen ? :smug:
Mijn tip met smartphone problemen is altijd om de batterij minstens 10 seconden uit de smartphone te halen en daarna weer opnieuw op te starten. Als het een software fout is, wordt het op deze manier soms verholpen.

Maar ik moet wel zeggen dat ik bij mijn vorige Samsung galaxy s3 ook wel wat probleempjes met WiFi kon hebben van tijd tot tijd.
Image

Re: Het smartphone-topic

57
gamerke1992 wrote:
Gamefreak wrote:iemand van jullie gozers die een Samsung Galaxy S4 heeft en die problemen heeft met Wifi verbindingen ? :smug:
Mijn tip met smartphone problemen is altijd om de batterij minstens 10 seconden uit de smartphone te halen en daarna weer opnieuw op te starten. Als het een software fout is, wordt het op deze manier soms verholpen.

Maar ik moet wel zeggen dat ik bij mijn vorige Samsung galaxy s3 ook wel wat probleempjes met WiFi kon hebben van tijd tot tijd.
vandaag deed hij al minder moeiljk... laten we hopen dat dat zo blijft :smug:

Re: Het smartphone-topic

58
Hallo mensen van het forum
Het is voor mij weer tijd om mijn abbo te verlengen of over te stappen.
Heb eigenlijk maar 2 toestellen op het oog en dat zijn de Samung S6 en de S6 Edge (altijd samsung mobiel gehad)
Zit op het moment al jaren bij T-mobile maar daar zijn deze beide mobielsnog redelijk duur. Als ik naar Tele2 zou gaan is er geen bij betaling voor de telefoon.
Maar heb geen idee hoe de dekking is voor mobiel internet of bellen. Mensen ervaring er mee?

En zijn er ook mensen die ervaring hebben met de S6(edge)?
Image

Re: Het smartphone-topic

59
Marty wrote:Hallo mensen van het forum
Het is voor mij weer tijd om mijn abbo te verlengen of over te stappen.
Heb eigenlijk maar 2 toestellen op het oog en dat zijn de Samung S6 en de S6 Edge (altijd samsung mobiel gehad)
Zit op het moment al jaren bij T-mobile maar daar zijn deze beide mobielsnog redelijk duur. Als ik naar Tele2 zou gaan is er geen bij betaling voor de telefoon.
Maar heb geen idee hoe de dekking is voor mobiel internet of bellen. Mensen ervaring er mee?

En zijn er ook mensen die ervaring hebben met de S6(edge)?
Ik heb ervaring met KPN, T-Mobile en Vodafone. Daarbij zijn KPN en Vodafone nagenoeg vergelijkbaar. T-Mobile blijft daarbij wat achter, maar ik daarbij zeggen dat het alweer even geleden is dat ik van T-Mobile gebruik maakte.

Wellicht kunnen de dekkingskaarten van deze link je meer inzicht verschaffen: https://www.unitedconsumers.com/gsm/mob ... /index.jsp
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het smartphone-topic

60
Bedankt voor de link. Blijkbaar heb ik met tele2 dan zo goed als dezelfde dekking. En aangezien tele2 veel goedkoper is
bv bij T-mobile S6 edge + moet er nog €172 bij gelegd worden met een maandbedrag van €39 en bij tele2 zelfde bedrag maar geen kosten voor de telefoon, die is dus gratis.
Image
cron