Re: Fallout 4

31
gamerke1992 wrote:
minermb wrote:Ik heb nog nooit eerder fallout gespeeld, dus ik vraag me wel af waar de fallout serie over gaat?
Kort samengevat is er een nucleaire ramp geweest en hebben sommige zich in 'vaults' kunnen steken, met als doel daar terug uit te komen na een hele lange tijd, wanneer de radiocatieve straling vermindert is. In de vaults werden ook experimenten uitgevoerd, waardoor diegene dat er uit komen niet helemaal normaal zijn :dizzy: Daarnaast zijn er monsters buiten, die gemuteerd zijn door al de straling.

En het coolste is dat je betaald met kroonkurken van colaflesjes :smug:
En die ramp was een nucleaire oorlog tussen de VS en China in het jaar 2077. Om een of andere reden roepen de restanten van de beschaving wel een jaren 1930-sfeer op en niet iets futuristisch.

Re: Fallout 4

32
The Wastelander wrote:
billie91 wrote:Ik zal maar eens eerlijk zijn, de beelden zien er niet echt denderend uit. Natuurlijk, het gaat om de sfeer en hoe de wereld het brengt, maar als je de Witcher 3 hebt gespeeld ziet dit er maar matig uit eerlijk gezegd. De beelden komen over als een PS3 game en niet echt PS4/XBone kwaliteit. Maar goed, op de E3 hopelijk wat meer informatie.
Gameplay > graphics tho. Hoewel ik het zeker akkoord ben met u.
Dat gameplay boven graphics gaan is zonder meer de waarheid, maar het lijkt erop dat ze weer gebruik maken van een verouderde engine. Maar misschien ben ik ook wel wat teleurgesteld omdat ik zit te wachten op een waardige opvolger op Skyrim (en niet TESO). :D
Image

Re: Fallout 4

33
billie91 wrote:
The Wastelander wrote:
billie91 wrote:Ik zal maar eens eerlijk zijn, de beelden zien er niet echt denderend uit. Natuurlijk, het gaat om de sfeer en hoe de wereld het brengt, maar als je de Witcher 3 hebt gespeeld ziet dit er maar matig uit eerlijk gezegd. De beelden komen over als een PS3 game en niet echt PS4/XBone kwaliteit. Maar goed, op de E3 hopelijk wat meer informatie.
Gameplay > graphics tho. Hoewel ik het zeker akkoord ben met u.
Dat gameplay boven graphics gaan is zonder meer de waarheid, maar het lijkt erop dat ze weer gebruik maken van een verouderde engine. Maar misschien ben ik ook wel wat teleurgesteld omdat ik zit te wachten op een waardige opvolger op Skyrim (en niet TESO). :D
Kan er ook mee te maken hebben ja. :p Maar moesten ze nu een nieuwe TES announcen ipv deze Fallout hadden er veel mad people geweest ze (waaronder ikezelf). :p
Image

Re: Fallout 4

36
Deze nacht hopelijk heel wat meer informatie over Fallout 4.
Ik hoop zelf op een releasedate en een diepere gameplay trailer. Daarnaast ook nog een blik naar al het nieuws dat er (hopelijk) wordt toegevoegd. :D
Wat willen allemaal te weten komen?
Image

Re: Fallout 4

38
RoyVdW wrote:Als ik de trophylist te weten kom en als het er een simpele plat uitziet koop ik hem
Image
Sandbox games zijn vaak niet de simpelste platinums, dus ik vrees er voor
Image


Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Image

Re: Fallout 4

39
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:Als ik de trophylist te weten kom en als het er een simpele plat uitziet koop ik hem
Image
Sandbox games zijn vaak niet de simpelste platinums, dus ik vrees er voor :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Fallout 3 had een vrij simpele platinum, die van New Vegas is lastiger (vooral tijdrovend)

EDIT:

De game ziet er fantastisch uit, vooral het bouwen van settlements en al de wapen/armor mods.
Die pipboy als tweede scherm is trouwens leuk gevonden.

Re: Fallout 4

42
The Wastelander wrote:Nog niet veel kunnen zien (zal voor na de examens zijn vandaag) maar de releasedate is al nice en de trailer zag er ook goed uit. Can't wait! :D
Same here. Mijn watch later playlist op YouTube is nu wat aangedikt. Straks na mijn examen is bekijken allemaal. :P
Image
cron